AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Jeg er 50 så trenger litt hjelp, så glidemiddel må nok til. Men nå har jeg en ny partner, hvordan introdusere dette ved første samleie liksom uten å ta all gnist? Anonymkode: d0f08...9d5
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Helt naturlig, som om det er en ikke- sak. For det er det ikke. Bare ta frem og bruk, og svar ærlig ved spørsmål. Helt vanlig at voksne kvinner trenger dette. Ikke engang uvanlig for yngre kvinner. Anonymkode: e63cf...44f 5 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er 50 så trenger litt hjelp, så glidemiddel må nok til. Men nå har jeg en ny partner, hvordan introdusere dette ved første samleie liksom uten å ta all gnist? Anonymkode: d0f08...9d5 Du er 50 og trenger hjelp til å snakke om det med partneren din?! Anonymkode: c22fe...856 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du er 50 og trenger hjelp til å snakke om det med partneren din?! Anonymkode: c22fe...856 Høres ut som du trenger mental hjelp. Anonymkode: bd85d...9ab 2
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Helt naturlig, som om det er en ikke- sak. For det er det ikke. Bare ta frem og bruk, og svar ærlig ved spørsmål. Helt vanlig at voksne kvinner trenger dette. Ikke engang uvanlig for yngre kvinner. Anonymkode: e63cf...44f For yngre kvinner er det absolutt uvanlig. Anonymkode: b89d5...d96
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Helt naturlig, som om det er en ikke- sak. For det er det ikke. Bare ta frem og bruk, og svar ærlig ved spørsmål. Helt vanlig at voksne kvinner trenger dette. Ikke engang uvanlig for yngre kvinner. Anonymkode: e63cf...44f Støtter den. Dette er ikke noe sak overhodet, det er bare å ta den frem. Ikke en eneste gang har jeg reagert negativt på slikt, men har reagert et par ganger på kvinner som hadde trengt det, men som er redd for å bruke det pga de tror det er turn off, og det er bare tull! Anonymkode: 5037e...034
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Skrevet 8 timer siden Men jeg har aldri brukt det med en partner før heller. Har jeg det på meg eller ham eller hvordan? 🫣 Anonymkode: d0f08...9d5
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men jeg har aldri brukt det med en partner før heller. Har jeg det på meg eller ham eller hvordan? 🫣 Anonymkode: d0f08...9d5 Du kan ta det på deg selv, husk at det skal ikke mye til...sliter du med veldig tørrhet? Du tar litt på en finger å bruker den inn i vagina som du når du fingrer deg Anonymkode: 4ae96...4ec
Sofakona Skrevet 8 timer siden #9 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men jeg har aldri brukt det med en partner før heller. Har jeg det på meg eller ham eller hvordan? 🫣 Anonymkode: d0f08...9d5 Om du er kvinne...ta på seg selv...det er jo sexy.. Eller smør det på han...sexy det å 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #10 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): husk at det skal ikke mye til. Dette er viktig å huske på, for mye kan gjøre det hele lite sensitivt Anonymkode: f7e4b...695
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Høres ut som du trenger mental hjelp. Anonymkode: bd85d...9ab Høres definitivt ikke slik ut. Anonymkode: 56d17...748
Snok1 Skrevet 7 timer siden #12 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt naturlig, som om det er en ikke- sak. For det er det ikke. Bare ta frem og bruk, og svar ærlig ved spørsmål. Helt vanlig at voksne kvinner trenger dette. Ikke engang uvanlig for yngre kvinner. Anonymkode: e63cf...44f Dette er fasit. Alle menn vet dette. 👆 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #13 Skrevet 7 timer siden Jeg bruker glidemiddel. Fordi jeg elsker analsex! 😄 Så her er det fram med glidemiddel, kondomer, sexleketøy osv. Jeg finnes ikke sjenert over egen kropp da, det hjelper sikkert. Anonymkode: e5848...f46 1 1
petterm Skrevet 4 timer siden #14 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er 50 så trenger litt hjelp, så glidemiddel må nok til. Men nå har jeg en ny partner, hvordan introdusere dette ved første samleie liksom uten å ta all gnist? Anonymkode: d0f08...9d5 La det ligge på nattbordet sammen med kondomene?
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Skrevet 4 timer siden Snok1 skrev (2 timer siden): Dette er fasit. Alle menn vet dette. 👆 Skulle ønske det var sant Anonymkode: 9ada6...ce4
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Skulle ønske det var sant Anonymkode: 9ada6...ce4 Nå er det ikke slik at alle menn har hatt sex med kvinner i den alderen da Anonymkode: f7e4b...695
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg bruker glidemiddel. Fordi jeg elsker analsex! 😄 Så her er det fram med glidemiddel, kondomer, sexleketøy osv. Jeg finnes ikke sjenert over egen kropp da, det hjelper sikkert. Anonymkode: e5848...f46 petterm skrev (18 minutter siden): La det ligge på nattbordet sammen med kondomene? Eller sammen med leketøyene? Tror plenty yngre kvinner og par, har glidemiddel tilgjengelig. Det er veldig nyttig ved all slags lek. M58 Anonymkode: 388d7...26b
Snok1 Skrevet 3 timer siden #18 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Skulle ønske det var sant Anonymkode: 9ada6...ce4 Det er sant. Alle MENN vet dette. Mannslinger vet det ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #19 Skrevet 2 timer siden Snok1 skrev (18 minutter siden): Det er sant. Alle MENN vet dette. Mannslinger vet det ikke. Huff slutt med sånn white-knighting da Anonymkode: f7e4b...695
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #20 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): For yngre kvinner er det absolutt uvanlig. Anonymkode: b89d5...d96 Nei. Les deg opp. Anonymkode: 96a7e...dcc 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå