Gå til innhold

Sex med overvektig mann

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva må man tenke på da? Jeg har ikke hatt noen med denne fasongen før, veldig rund på midten, litt sånn tønne, men jeg tenner vanvittig på ham, vi har magisk kjemi. Han er i tillegg et hode høyere enn meg, jeg er petite. 

Kommer det til å gå? Blir jeg knust og er han for høy? Alt man skal tenke på.  

Anonymkode: 20e4b...9bd

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker det går veldig fint jeg 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Null stress. Jeg bare hvelver’n over på rygg og setter meg ned på han👌

Anonymkode: 73531...13d

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min var overvektig i mange år, jeg er petit. Fungerte best med meg på topp, synes jeg.

Anonymkode: 9cf89...72b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hva må man tenke på da? Jeg har ikke hatt noen med denne fasongen før, veldig rund på midten, litt sånn tønne, men jeg tenner vanvittig på ham, vi har magisk kjemi. Han er i tillegg et hode høyere enn meg, jeg er petite. 

Kommer det til å gå? Blir jeg knust og er han for høy? Alt man skal tenke på.  

Anonymkode: 20e4b...9bd

Jeg er mann da, men min erfaring er rett og slett at sex med overvektige, som i ganske runde, er dårligere, på grunn av overvekten. Det er vanskeligere å komme til, du får ikke den samme forbindelsen, flyten og dynamikken som man får med slanke/tynnere damer. Bevegelsene blir dårligere og mer klønete. Hadde ei som rett og slett måtte løfte opp magen og sprike med beina rett ut til siden og at jeg skulle komme til, og jeg har litt over snittet redskap. Jeg kan tenne like mye, og det er ikke noe med det mtp overvekten, det er rett og slett en praktisk utfordring. 

Anonymkode: 8a743...96e

AnonymBruker
Skrevet

Min mann er overvektig, vi har den beste sexen jeg noengang har hatt. Liker meg best på topp. 

Anonymkode: 17336...160

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Du på topp, så lenge ereksjonen hans holder da. Overvekt påvirker ereksjonen hos menn over en viss alder, da kan det å ligge på ryggen forsterke ereksjonsproblemet

Anonymkode: 25a39...ac7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er mann da, men min erfaring er rett og slett at sex med overvektige, som i ganske runde, er dårligere, på grunn av overvekten. Det er vanskeligere å komme til, du får ikke den samme forbindelsen, flyten og dynamikken som man får med slanke/tynnere damer. Bevegelsene blir dårligere og mer klønete. Hadde ei som rett og slett måtte løfte opp magen og sprike med beina rett ut til siden og at jeg skulle komme til, og jeg har litt over snittet redskap. Jeg kan tenne like mye, og det er ikke noe med det mtp overvekten, det er rett og slett en praktisk utfordring. 

Anonymkode: 8a743...96e

Ts snakker om overvektig mann, ikke kvinne. 

Anonymkode: d0a8d...9d1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Funker fjell så lenge du er øverst 😊

Anonymkode: 765f5...f0d

AnonymBruker
Skrevet

Noen stillinger er vanskeligere. Kommer også litt an på hvor godt utstyrt han er. Men for oss fungerte det fint med posisjoner hvor han er mer oppreist eller står på kne, eller med meg øverst. Magen kom litt i veien ved misjonær. Bare å prøve seg litt frem ;) 

Anonymkode: 9e8f8...6b6

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

men jeg tenner vanvittig på ham, vi har magisk kjemi.

Her kom du fram til svaret selv, akkurat slik det skal være.

Gratulerer!🤩

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg aldri klart å tenne på..

Anonymkode: 7eafd...c2c

AnonymBruker
Skrevet

Han var så overvektig at han hadde to navler. En av dem var gul. 

Anonymkode: e0913...c88

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Han var så overvektig at han hadde to navler. En av dem var gul. 

Anonymkode: e0913...c88

Hvordan hjelper dette for TS, og det hun spør om?

Anonymkode: 6b6ca...7de

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...