Lesehest_hage Skrevet fredag kl. 10:04 #1 Skrevet fredag kl. 10:04 Bruker du forkle på kjøkkenet eller i hagen? Eller bruker du belteveske til å ha mobil eller annet i? Jeg har forkle, men legger ofte mobilen fra meg her og der.😅 Men jeg synes det er greit å ha lommer til ting og tang når jeg holder på i hagen.
Hanne67 Skrevet fredag kl. 10:11 #2 Skrevet fredag kl. 10:11 Moren min brukte alltid forkle på kjøkkenet, men det var for å unngå å få flekker på klærne ved matlaging eller baking. Mobil har jeg enten i ei jakke eller bukse (har ei stor lomme på ei arbeidsbukse) når jeg er ute, og inne ligger den bare på bordet. Om det ikke er noen annen mulighet så er rumpetaske bedre enn et forkle tenker jeg. Finnes i utallige varianter, her f.eks. 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:29 #3 Skrevet fredag kl. 10:29 Har hageforkle til små redskaper,frø,mobil osv . På kjøkkenet har jeg forkle så jeg kan beskytte klær og tørke av klin fra hender. Og alltid tørkle for å unngå hår i maten! Anonymkode: 16d8d...589 1 1
Lesehest_hage Skrevet 19 timer siden Forfatter #4 Skrevet 19 timer siden Hanne67 skrev (På 31.7.2026 den 12.11): Moren min brukte alltid forkle på kjøkkenet, men det var for å unngå å få flekker på klærne ved matlaging eller baking. Mobil har jeg enten i ei jakke eller bukse (har ei stor lomme på ei arbeidsbukse) når jeg er ute, og inne ligger den bare på bordet. Om det ikke er noen annen mulighet så er rumpetaske bedre enn et forkle tenker jeg. Finnes i utallige varianter, her f.eks. Jeg synes det er greit med et forkle på kjøkkenet av og til for ikke å få flekker på klærne. Jeg har fått både mel og saus på klærne, men som oftest glemmer jeg å ta på. 3
Lesehest_hage Skrevet 19 timer siden Forfatter #5 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (På 31.7.2026 den 12.29): Har hageforkle til små redskaper,frø,mobil osv . På kjøkkenet har jeg forkle så jeg kan beskytte klær og tørke av klin fra hender. Og alltid tørkle for å unngå hår i maten! Anonymkode: 16d8d...589 Jeg har også fått meg et hageforkle (fra flor), og det var utrolig greit å ha!😊 1
Hanne67 Skrevet 18 timer siden #6 Skrevet 18 timer siden Lesehest_hage skrev (1 time siden): Jeg synes det er greit med et forkle på kjøkkenet av og til for ikke å få flekker på klærne. Jeg har fått både mel og saus på klærne, men som oftest glemmer jeg å ta på. Ja, det er veldig kjekt, men jeg er også sånn som glemmer det. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå