AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:41 #1 Skrevet torsdag kl. 22:41 Kanskje feil underforum, bare å flytte hvis det er feil. Men fant ikke et sted som passer. Forrige helg var jeg i et selskap og der var det også noen ukjente. Jeg møtte på en dame, altså min dobbeltgjenger. Hun var helt lik meg utseende messig. Det var det rareste jeg har sett. Skulle trodd vi var tvillinger skilt fra fødselen. Aldri opplevd å se et menneske som var helt lik meg selv. Hun var 3 år yngre, hadde annen jobb enn meg og litt slikt. Men var helt lik i ansiktet. Ikke kropsfiguren. Noen som har opplevd samme? Skulle gjerne lagt ut bilde men vil være anonym Anonymkode: 3cada...c7f 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 23:00 #2 Skrevet torsdag kl. 23:00 Jeg var et sted sammen med personer som stod meg nært, skulle på besøk til noen de stod nære, som lenge hadde hørt om meg og så frem til å møte meg. Det var ikke måte på hvor entusiastisk de så frem til å møte meg og snakket om det. Så kom vi dit, og alt de gjorde var å se litt rart på meg og si "hei", og etterpå virket det som om de ikke så meg og kanskje også stusset på at jeg overhodet var der. Jeg ble sittende på en veranda sammen med en annen person i 10-15 minutter før de plutselig kommer løpende ut, og de veksler mellom å beklage og si at de ikke kan tro det! Da de jeg dro dit med gikk ut av bilen, så hadde de vi skulle besøke trodd at jeg ikke hadde blitt med likevel og hadde vært skuffet. De så jo at jeg også kom ut av bilen, noe som overrasket dem og de ikke helt forstod med tanke på hvor vi da kom fra. Viste seg at de var helt overbevist om at jeg var datteren til naboen, som de hadde kjent hele hennes liv, og sist snakket med bare for få dager siden. Hun var ikke hjemme akkurat da, så jeg fikk ikke møtt henne, men "alle" i den gata hilste på meg som om de kjente meg fra før, og nektet å tro jeg ikke var naboens datter. Det var en merkelig situasjon. Har store deler av livet ellers blitt tatt for å være en slekting av meg, så når, for meg, fremmede hilser som om vi kjenner hverandre, så er det minst 9 av 10 ganger fordi de tror jeg er henne. Selv i utlandet har totalt fremmede kommet til meg og trodd jeg var henne. Det merkelige er at vi egentlig ikke er særlig like, men vi har likevel visse slektslikheter som andre tydeligvis ser. Morsomt og merkelig å møte en ansikt til ansikt som er så lik deg, slik du gjorde, Ts! Anonymkode: 1605d...808
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 23:06 #3 Skrevet torsdag kl. 23:06 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg var et sted sammen med personer som stod meg nært, skulle på besøk til noen de stod nære, som lenge hadde hørt om meg og så frem til å møte meg. Det var ikke måte på hvor entusiastisk de så frem til å møte meg og snakket om det. Så kom vi dit, og alt de gjorde var å se litt rart på meg og si "hei", og etterpå virket det som om de ikke så meg og kanskje også stusset på at jeg overhodet var der. Jeg ble sittende på en veranda sammen med en annen person i 10-15 minutter før de plutselig kommer løpende ut, og de veksler mellom å beklage og si at de ikke kan tro det! Da de jeg dro dit med gikk ut av bilen, så hadde de vi skulle besøke trodd at jeg ikke hadde blitt med likevel og hadde vært skuffet. De så jo at jeg også kom ut av bilen, noe som overrasket dem og de ikke helt forstod med tanke på hvor vi da kom fra. Viste seg at de var helt overbevist om at jeg var datteren til naboen, som de hadde kjent hele hennes liv, og sist snakket med bare for få dager siden. Hun var ikke hjemme akkurat da, så jeg fikk ikke møtt henne, men "alle" i den gata hilste på meg som om de kjente meg fra før, og nektet å tro jeg ikke var naboens datter. Det var en merkelig situasjon. Har store deler av livet ellers blitt tatt for å være en slekting av meg, så når, for meg, fremmede hilser som om vi kjenner hverandre, så er det minst 9 av 10 ganger fordi de tror jeg er henne. Selv i utlandet har totalt fremmede kommet til meg og trodd jeg var henne. Det merkelige er at vi egentlig ikke er særlig like, men vi har likevel visse slektslikheter som andre tydeligvis ser. Morsomt og merkelig å møte en ansikt til ansikt som er så lik deg, slik du gjorde, Ts! Anonymkode: 1605d...808 Ja det var helt rart. Personlighet helt ulik, men ansikt, tenner, smil, øyne, hår og fargene. Ble sittende å glo. Tok bilde sammen. En fremmed person men likevel meg på en måte. Sykeste jeg har opplevd. Anonymkode: 3cada...c7f 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 23:07 #4 Skrevet torsdag kl. 23:07 Jeg så meg selv som modell i en katalog en gang. Lenge siden, før internett, husker ikke hvilket. jeg satt i hvert på en stein ute i vannet og smilte. Fet bar litt creepy. 😅 Anonymkode: 98911...e46 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 23:24 #5 Skrevet torsdag kl. 23:24 Jeg så min mors yngre dobbeltgjenger flere år etter at hun døde. Var så ille at jeg nesten ropte "Mamma!". Jeg var knust etterpå. Anonymkode: 17bc1...cdc 4
AnonymBruker Skrevet i går, 00:54 #7 Skrevet i går, 00:54 Jeg så "meg selv" på tv en gang. Jeg var i utlandet, så det var jo hyggelig å se at jeg også var i Norge og feiret 17 mai. 😅 Svigermor spolte frem og tilbake mange ganger, og satte så bildet på freeze, så alle skulle få se min dobbeltgjenger. 😂 Litt moro, men har ingen ide om hvem det er. Bare en som tilfeldig kom med på tv. Anonymkode: 47330...fb9 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #8 Skrevet 23 timer siden Hvorfor formulerer du deg som Yoda i overskriften? Anonymkode: c0c77...005 5
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #9 Skrevet 22 timer siden Ser jævlig mange like blondiner og brunetter hver eneste dag. Sånn går det i et samfunn hvor man følger trender, skal se ut som alle andre og ikke skille seg ut. Anonymkode: d6f8d...7e6 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #10 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ser jævlig mange like blondiner og brunetter hver eneste dag. Sånn går det i et samfunn hvor man følger trender, skal se ut som alle andre og ikke skille seg ut. Anonymkode: d6f8d...7e6 Ja når verdens befolkning er fordelt i blondiner, brunetter og de med svart hår da kan jo mange se like ut……. Har neppe med trender å gjøre. Skal vi farge håret i alle regnbuens farger i stedenfor? Anonymkode: d3fca...738 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #11 Skrevet 22 timer siden Har hele livet hørt jeg liker på Christine Vukicevic (nå Demidov). En gang jeg møtte henne sa hun seg enig - vi likner faktisk Anonymkode: d3fca...738
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #12 Skrevet 22 timer siden Du kan jo legge ut bilde men feks sladde øverste del av ansiktet og omgivelsene? Så får vi sett litt? 😄 Spennende! Anonymkode: 8bd23...d57
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #13 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ser jævlig mange like blondiner og brunetter hver eneste dag. Sånn går det i et samfunn hvor man følger trender, skal se ut som alle andre og ikke skille seg ut. Anonymkode: d6f8d...7e6 Dagens dummeste. 🤣 Blondt, brunt og svart er jo de naturlige hårfargene. I tillegg kommer oransje. Anonymkode: c0c77...005
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #14 Skrevet 19 timer siden Har opplevd mens jeg ventet på bussen, at en kom bort til meg og sa jeg så helt lik ut som søsteren hans. Hun bodde i et annet land. Skal visst være så så mange i verden som ser ut som en selv. Interessant. Anonymkode: 3b93d...b62
BBB12345 Skrevet 19 timer siden #15 Skrevet 19 timer siden Joey møtte sin identical hand twin.. skulle ønske jeg gjorde det samme
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #16 Skrevet 17 timer siden Har blitt forvekslet med en kjendis flere ganger. Så irriterende når man sitter på en bar og nabobordet kommenterer dette høyt. Anonymkode: ab811...92b
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #18 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor formulerer du deg som Yoda i overskriften? Anonymkode: c0c77...005 Eller Tvilling fra jul i Blåfjell 😅 Fra spøk til alvor, det ser heller ut som tastefeil Anonymkode: 94824...11d
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #19 Skrevet 16 timer siden Jobbet med ei tidligere som er prikk lik kjendisen Joey King Anonymkode: 4b244...363
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #20 Skrevet 10 timer siden Jeg har blitt forvekslet med en amerikansk skuespiller en gang, jeg ble spurt om autograf....de hørte jo at jeg var en annen straks jeg åpnet munnen. Har gjennom årene ofte fått høre at jeg ligner på denne personen. Jeg ser jo en viss likhet, selv om skuespilleren (selvsagt) er penere enn meg. Jeg er en litt styggere, men ganske lik utgave😂 Anonymkode: 99e77...e98
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå