Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dame 42 år. Har brukt Slinda p-piller i ca 3,5 måned, har hatt en del mellomblødninger. Har også mild vaginisme. 
Hadde ubeskyttet samleie (dumt, jeg vet) for 4 dager siden. Har hatt blødninger siden, og litt smerter lik milde menssmerter. Dette var første samleie på 10 år ish. 
Noen med erfaringer, som har opplevd det samme? 

Anonymkode: 08eee...370

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dame 42 år. Har brukt Slinda p-piller i ca 3,5 måned, har hatt en del mellomblødninger. Har også mild vaginisme. 
Hadde ubeskyttet samleie (dumt, jeg vet) for 4 dager siden. Har hatt blødninger siden, og litt smerter lik milde menssmerter. Dette var første samleie på 10 år ish. 
Noen med erfaringer, som har opplevd det samme? 

Anonymkode: 08eee...370

Ubeskyttet altså uten kondom? Du går fast på p piller? Kom mellomblødningen etter du startet opp med p piller? 
Når tok du celleprøve sist? 
mellomblødninger og blødning etter samleie skal alltid sjekkes opp av legen. Trenger ikke være noe alvorlig, men bør undersøkes. 

Anonymkode: efc29...276

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ubeskyttet altså uten kondom? Du går fast på p piller? Kom mellomblødningen etter du startet opp med p piller? 
Når tok du celleprøve sist? 
mellomblødninger og blødning etter samleie skal alltid sjekkes opp av legen. Trenger ikke være noe alvorlig, men bør undersøkes. 

Anonymkode: efc29...276

Mellomblødninger begynte da jeg startet på p-piller, som er helt normalt. GU og celleprøve for litt under et år siden, alt fint der. Skal selvsagt sjekke det hos lege om det ikke gir seg. 
Der var jeg visst ikke anonym lenger, men samma det😅

Endret av Yvo
Skrevet

10år uten samleie, så drar du til med uten kondom 😳

Anonymkode: cc08a...597

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...