bladtre Skrevet 30. juli #1 Skrevet 30. juli Hva tror dere styringsrenten blir på om on noen år? Under normale omstendigheter skal renten aldri ned til 0, men er det noe som er garantert så er det at det kommer til å skje noe som gjør at renten må kraftig ned igjen. Like etter finanskrisen gikk renta ned 1,5 og 1,25 på det laveste. Fra 16-18 var den så lav som 0,5. Fra midten av 20 og litt ut i 21 helt ned på null. Når vi ser på grafen for finanskrisen så var renta på 5,75 før finanskrisen brøyt ut. Stigningen Fra slutten av 21 og til januar 24 ser klin lik ut, bare at her stopper den på 4,5. Og flater ut, men alle veit at tech selskapene I USA er kunstig høye på nivå med .COM boblen, mest sannsynlig blir det finanskrisen 2.0 og mye lavere styringsrente ville jeg tippet også blir renta satt ned kraftig, men dette vil nok ikke gjøre at boliger stiger kunstig høyt som under korona selv om det vil gi flere hundre k ekstra. Går renta ned til 1,25 så er man nesten sikret minimum 300k ekstra av dagens verdi om den er l øvre del av 2 millioner. Oh historisk blir renta alltid satt opp igjen. Opp og ned som en karusell. Selg når renta er kunstig lav, lei fram til leia blir høy, repeat, bli rik.
AnonymBruker Skrevet 30. juli #2 Skrevet 30. juli Kommer til å ligge på 3-4 i hvertfall 10år tipper jeg:) Anonymkode: 80b0f...fc7
AnonymBruker Skrevet 31. juli #3 Skrevet 31. juli Jeg tror styringsrenten skal opp. Vi har lært av tidligere feil med 0 rente nå. En dyrkjøpt erfaring..... Anonymkode: 98590...ca4
Hololo Skrevet 31. juli #4 Skrevet 31. juli vanskelig å si, det økonomiske markedet er veldig uforutsigbart for tiden. Jeg tipper at vi blir liggende en plass mellom 3-6 en god tid frem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå