AnonymBruker Skrevet 30. juli #1 Skrevet 30. juli Noen som har hatt det? Hvor lenge varte det og når ble du bedre? Fikk blodplaster på mandag, ble mye bedre. Kom tilbake natt til tirsdag samme dunkende følelse, men på onsdag og i dag kan jeg sitte og stå uten dundrende hodepine. Men har en veldig stiv nakke og nakkesmerte når jeg sitter. Er dette forbedring eller er det enda lekkasje? Usikker på om jeg skal prøve en til bloodpatch. Er også veldig redd for at jeg aldri skal bli god, men få varige mèn. Anonymkode: 2d522...638
AnonymBruker Skrevet 30. juli #2 Skrevet 30. juli Jeg fikk det etter en operasjon i juni 2020 da jeg fikk spinalbedøvelse. Jeg fikk bloodpatch etter en ukes tid, følte meg bedre den første timen etterpå og dro hjem, men så ble det like ille igjen. Uken etter der igjen fikk jeg en ny blodpatch, og da fikk tilbud om å ligge et par timer på sykehuset til observasjon. Hodepinnen gikk ikke helt bort, så de trodde jeg hadde fått blodpropp i venekartet rundt hjernen og sendte meg til MR, men bildene var helt normale, så jeg ble sendt hjem. Du må ligge helt flatt, altså ikke bruke pute, for at det skal bli bedre. I Oktober, altså 4 måneder senere, ble jeg kvitt hodepinen. Hadde mye smerter og stivhet i nakken Husk: Ligge flatt! Anonymkode: bace8...624
AnonymBruker Skrevet 30. juli #3 Skrevet 30. juli Fikk det etter spinalpunksjon. Lå flatt på et mørkt rom i noen dager, krabbet på gulvet med hodet ned når jeg skulle til toalettet. Tok smertestillende og koffeintabletter, etter noen dager ble det bedre og etter noen dager til var det helt borte. Anonymkode: 2a420...7d6 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #4 Skrevet 30. juli Hvorfor starter du ny tråd? Avtalen med legen var vel at du skulle få ny i dag om du ikke ble noe særlig bedre. Anonymkode: e147d...780 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #5 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg fikk det etter en operasjon i juni 2020 da jeg fikk spinalbedøvelse. Jeg fikk bloodpatch etter en ukes tid, følte meg bedre den første timen etterpå og dro hjem, men så ble det like ille igjen. Uken etter der igjen fikk jeg en ny blodpatch, og da fikk tilbud om å ligge et par timer på sykehuset til observasjon. Hodepinnen gikk ikke helt bort, så de trodde jeg hadde fått blodpropp i venekartet rundt hjernen og sendte meg til MR, men bildene var helt normale, så jeg ble sendt hjem. Du må ligge helt flatt, altså ikke bruke pute, for at det skal bli bedre. I Oktober, altså 4 måneder senere, ble jeg kvitt hodepinen. Hadde mye smerter og stivhet i nakken Husk: Ligge flatt! Anonymkode: bace8...624 Glemte å legge til at du må ta koffein smertestillende Anonymkode: bace8...624
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:40 #6 Skrevet torsdag kl. 20:40 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noen som har hatt det? Hvor lenge varte det og når ble du bedre? Fikk blodplaster på mandag, ble mye bedre. Kom tilbake natt til tirsdag samme dunkende følelse, men på onsdag og i dag kan jeg sitte og stå uten dundrende hodepine. Men har en veldig stiv nakke og nakkesmerte når jeg sitter. Er dette forbedring eller er det enda lekkasje? Usikker på om jeg skal prøve en til bloodpatch. Er også veldig redd for at jeg aldri skal bli god, men få varige mèn. Anonymkode: 2d522...638 Jeg fikk dette etter fødselen da jeg fikk spiral. Fy flate for en hodepine. Måtte ligge flatt. De tok blod og satt inn i ryggen igjen. Etter det var det helt borte. Anonymkode: 5795d...2d9
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:45 #7 Skrevet torsdag kl. 20:45 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor starter du ny tråd? Avtalen med legen var vel at du skulle få ny i dag om du ikke ble noe særlig bedre. Anonymkode: e147d...780 Har du aldri vært fortvilet over noe og desperat etter flere erfaringer du eller? La ts være i fred. Hun har smerter. Anonymkode: 15de3...86a 2
strawberry88 Skrevet torsdag kl. 20:53 #8 Skrevet torsdag kl. 20:53 Fikk det etter spinalbedøvelse for snart 10 år siden. Lå flatt å drakk cola/kaffe i en ukes tid, og da gikk det over 🫶
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:13 #9 Skrevet torsdag kl. 21:13 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Har du aldri vært fortvilet over noe og desperat etter flere erfaringer du eller? La ts være i fred. Hun har smerter. Anonymkode: 15de3...86a Hun hadde og avtale med sykehuset om å Ringe dem i dag for å legge en plan fremover. Hun vil få best hjelp der. Anonymkode: c9fcf...5ea
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:21 #10 Skrevet torsdag kl. 21:21 Ts. De synes symtomene var litt vage, ettersom den intense dundrende hodepinen har gitt seg så de ville jeg skulle ta kontakt i morgen eller mandag. Men jeg har enda mye nakkesmerte. Derfor vil jeg høre hvordan andre ble bedre. Om de fikk en bloodpatch og plutselig ble helt friske eller om det tok en stund. Min forrige tråd handlet plutselig om epidural og ikke denne type hodepine. Anonymkode: 2d522...638
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:26 #11 Skrevet torsdag kl. 21:26 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Har du aldri vært fortvilet over noe og desperat etter flere erfaringer du eller? La ts være i fred. Hun har smerter. Anonymkode: 15de3...86a Jeg var vel en av ytterst få som forsto hvor vondt hun hadde det. Jeg prøvde å hjelpe å støtte. Anonymkode: e147d...780
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:40 #12 Skrevet torsdag kl. 22:40 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts. De synes symtomene var litt vage, ettersom den intense dundrende hodepinen har gitt seg så de ville jeg skulle ta kontakt i morgen eller mandag. Men jeg har enda mye nakkesmerte. Derfor vil jeg høre hvordan andre ble bedre. Om de fikk en bloodpatch og plutselig ble helt friske eller om det tok en stund. Min forrige tråd handlet plutselig om epidural og ikke denne type hodepine. Anonymkode: 2d522...638 Jeg har svart deg ang nakkesmerter og stivhet Anonymkode: bace8...624
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå