Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har truffet en herlig mann og vi er der at vi har begynt å være litt fysiske, men bare kyssing. Når jeg kliner så begynner jeg automatisk å ta på den andre, stryke og kjenne, altså ikke kjønnsorgan i første omgang, bare kropp. Men han her er litt overvektig, det gjør meg ingenting, men virker som han ikke liker så godt at jeg stryker ham enkelte steder. Så blir jeg redd det er fordi han er overvektig og usikker pga det, men kanskje det bare er sånn? Eller?

Anonymkode: e9d2a...a5a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Snakk med han, spør han hva han liker.

Anonymkode: 3ef1d...32e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke helt, men nakke, skuldre og rygg pleier å være safe steder hvis man ikke skal gå noe videre. 

Anonymkode: 6b308...7b0

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du merker at han virker litt ukomfortabel, så er det bare å styre unna akkurat der. Det kan nok gå seg til etterhvert som dere blir kjent og han blir mer og mer vant til at du tar på ham. 

Det finnes ingen fasit på dette her, vi er jo alle forskjellige, så enten må du prøve deg frem, wller spørre ;) 

Anonymkode: de585...429

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har truffet en herlig mann og vi er der at vi har begynt å være litt fysiske, men bare kyssing. Når jeg kliner så begynner jeg automatisk å ta på den andre, stryke og kjenne, altså ikke kjønnsorgan i første omgang, bare kropp. Men han her er litt overvektig, det gjør meg ingenting, men virker som han ikke liker så godt at jeg stryker ham enkelte steder. Så blir jeg redd det er fordi han er overvektig og usikker pga det, men kanskje det bare er sånn? Eller?

Anonymkode: e9d2a...a5a

Spør ham, da vel!

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei overvektig dame og har nok følt det ukomfortabelt når jeg har blitt strøket på magen i datingfasen. Det som egentlig har hjulpet mest er når han har fortsatt med å stryke, og viser at han liker hele meg.

Anonymkode: 7045f...1ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...