AnonymBruker Skrevet 30. juli #1 Skrevet 30. juli Jeg har truffet en herlig mann og vi er der at vi har begynt å være litt fysiske, men bare kyssing. Når jeg kliner så begynner jeg automatisk å ta på den andre, stryke og kjenne, altså ikke kjønnsorgan i første omgang, bare kropp. Men han her er litt overvektig, det gjør meg ingenting, men virker som han ikke liker så godt at jeg stryker ham enkelte steder. Så blir jeg redd det er fordi han er overvektig og usikker pga det, men kanskje det bare er sånn? Eller? Anonymkode: e9d2a...a5a
AnonymBruker Skrevet 30. juli #2 Skrevet 30. juli Snakk med han, spør han hva han liker. Anonymkode: 3ef1d...32e 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #3 Skrevet 30. juli Jeg vet ikke helt, men nakke, skuldre og rygg pleier å være safe steder hvis man ikke skal gå noe videre. Anonymkode: 6b308...7b0 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #4 Skrevet 30. juli Hvis du merker at han virker litt ukomfortabel, så er det bare å styre unna akkurat der. Det kan nok gå seg til etterhvert som dere blir kjent og han blir mer og mer vant til at du tar på ham. Det finnes ingen fasit på dette her, vi er jo alle forskjellige, så enten må du prøve deg frem, wller spørre Anonymkode: de585...429 1
Serafin Skrevet 30. juli #5 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har truffet en herlig mann og vi er der at vi har begynt å være litt fysiske, men bare kyssing. Når jeg kliner så begynner jeg automatisk å ta på den andre, stryke og kjenne, altså ikke kjønnsorgan i første omgang, bare kropp. Men han her er litt overvektig, det gjør meg ingenting, men virker som han ikke liker så godt at jeg stryker ham enkelte steder. Så blir jeg redd det er fordi han er overvektig og usikker pga det, men kanskje det bare er sånn? Eller? Anonymkode: e9d2a...a5a Spør ham, da vel! 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli #6 Skrevet 31. juli Jeg er ei overvektig dame og har nok følt det ukomfortabelt når jeg har blitt strøket på magen i datingfasen. Det som egentlig har hjulpet mest er når han har fortsatt med å stryke, og viser at han liker hele meg. Anonymkode: 7045f...1ed
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå