Gå til innhold

Hva inneholder din garderobe?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du en spesiell fargepalett?

Ca hvor mange klær har du?

Hvilken klesstil har du?

Er du fornøyd med klærne dine, eller drømmer du om noe helt annet? 

Hva er dine tre absolutte favoritter i klesskapet ditt?

😀

Anonymkode: dd489...911

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har faktisk noe annet enn svart. (Innendørs klær). Har omtrent 8 skap fulle. Alle skapene er 80cm bred, og 220cm høye. Jeg har masse klær, og sjeldent noe å egentlig ha på. Liker støvletter, jeans, blazere og skinnjakker, men så syns jeg det er utrolig flaut å bruke samme plagg to ganger. 

Anonymkode: 0f7a3...ea2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en cool summer, så har klær innenfor den fargepaletten. Er glad i blått og grønt, så går mye i det. Bruker jeans på jobben, men er glad i kjoler på fritiden. 

Har ikke veldig mye klær, egentlig, men det jeg har er i god kvalitet. Jeg er ganske minimalistisk av meg. 

Kler ikke den moten som er nå (er en dramatic classic iflg Kibbe) så... kjøper ikke så mye klær. Synes ikke det er flaut å gjenbruke klær, synes det er flauere å stille i nye klær fra Temu til enhver anledning. 

Anonymkode: cdb80...38b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du en spesiell fargepalett?

Mine farger er hvitt, blått og litt beige 💙🤍

Ca hvor mange klær har du?

Jeg har ca 100 plagg inkludert treningstøy, yttertøy, sko og vesker.

Hvilken klesstil har du?

Jeg vil si stilen faller nærmest Coastal Grandmother.

Er du fornøyd med klærne dine, eller drømmer du om noe helt annet? 

Jeg er på jakt etter en hvit jeans og et par pensko, ellers er jeg er veldig fornøyd 😊

Hva er dine tre absolutte favoritter i klesskapet ditt? 

En vintage blå og hvit Odd Molly kjole, en hvit Abercrombie kjole som også kan brukes som skjørt og en stor, hvit musselinskjorte med blonder.

Ts.

Screenshot_20260730-133301.png

Anonymkode: dd489...911

AnonymBruker
Skrevet

Ganske enkelt. Foruten undertøy og sokker, er det to langbukser som passer, 4-5 skjorter jeg bytter på å bruke, og to sett arbeidsklær for gårdsarbeid. Så er det en dress som passer. I tillegg er det en masse klær som enten ikke brukes eller ikke lenger passer.

Jeg har gått ned mye i vekt siden jeg sist kjøpte klær. Bruker fortsatt det som passet da jeg var 50 kg tyngre, men de sitter ikke så pent lenger. Har ikke kjøpt noe nytt på ca 3 år, så er vel snart på tide å kjøpe noe som passer bedre min nye kropp.

Anonymkode: eb729...c85

• Liker 1
Skrevet

Den inneholder mye høst og jordfarger. Aner ikke hvor mye klær jeg har, men har mer enn nok 😂stil? Vet ikke helt blanding av urban og  casual kanskje. Jeg er fornøyd, 

• Liker 1
Skrevet

Fargepalett: rosa, gult, grått, hvitt og svart i hovedsak, med innslag av andre farger

Antall plagg: aner ikke, massevis

Stil: 🤔

Fornøyd med garderoben min.

En lilka maxikjole i engelske blonder, en hvit hjemmestrikket genser og en lang "suse rundt hjemme"-kjole.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med garderoben min. Har mye klær og tilbehør - noe er nytt, andre ting har jeg hatt i mange år. Noe er kjøpt brukt og annet er nytt. Er god til å organisere, så selv om jeg har mye har jeg god oversikt - bruker også en app som heter Whering hvor jeg har bilde av klær + tilbehør så jeg kan leke meg med styling o.l. Ifølge appen har jeg rundt 1400 plagg til sammen, da er alt regnet med - klær, yttertøy, sko, tilbehør, vesker osv. (Det eneste som ikke er i appen er sokker, undertøy, natt- og treningstøy).

Har ikke en bestemt fargepalett, liker litt forskjellig. Har mange gode baseplagg og noen statement-ting.

Stilen min vil jeg beskrive som naturlig og klassisk med et snev av kunstnerisk - jeg kan f.eks. kle meg i en lys olabukse med en enkel hvit skjorte og birkenstocks, og kombinere det med et statement-smykke. Andre antrekk som er typiske for meg er en lang linkjole med sneakers og kort jakke, kort kjole med mørk strømpebukse, chelseaboots og blazer, olabukse og t-skjorte med en løs, åpen skjorte over. Jeg liker også kontraster, så jeg kan f.eks. bruke en paljettveske sammen med olabukse og strikkegenser, eller en enkel sort rumpetaske til en hvit sommerkjole.

Anonymkode: 0a292...314

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...