AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Du som bor uten garasje og utebod, hvordan oppbevarer du elsykkelen din? Jeg bærer den inn i huset mitt hver dag, men ikke optimalt for gulvene og den er veldig tung. Men ser ikke andre alternativer. Ute har jeg vei foran og bak huset og ingen privat område. Anonymkode: dd1d8...d42
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden I din situasjon hadde jeg også tatt den med inn. Anonymkode: 55d97...38f 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): I din situasjon hadde jeg også tatt den med inn. Anonymkode: 55d97...38f Ikke sant 😕 Har så lyst å sykle på vinteren, men da må jeg ha piggdekk og da blir i alle fall gulvet ødelagt. Finner liksom ingen god løsning. Anonymkode: dd1d8...d42
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke sant 😕 Har så lyst å sykle på vinteren, men da må jeg ha piggdekk og da blir i alle fall gulvet ødelagt. Finner liksom ingen god løsning. Anonymkode: dd1d8...d42 Har du sykkelen i gangen? Du kan jo kjøpe kontormatteunderlag så sykkelen ikke står direkte på gulvet og ødelegger med fukt, søle og grus. Anonymkode: 55d97...38f 2 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden Vi har samme utfordring, bare at det er to av oss som bruker sykkel flittig. Vi har riktignok en utebod, men det er bare en knøtt liten sportsbod. Den ene sykkelen, som er tyngst pga elsykkel, henger etter det ene hjulet opp etter veggen for å få plass. Den andre må vi ha nede på vaskerommet og trille ut via verandadøra på soverommet i samme etasje. Fryktelig klønete egentlig, men sånn er det når man ikke har større plass. Anonymkode: eb9a0...198
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden Bor i enebolig med egen hage, alle syklene står ute. Elsykkelen låses fast, tar de kun inn hvis vi skal på ferie eller er borte lengre enn en vanlig helg. Anonymkode: 99c97...f71
Hanne67 Skrevet 5 timer siden #7 Skrevet 5 timer siden Kjøp to skobrett og sett sykkelen på de. Da beskytter du gulvet og vann/grus m.m blir liggende igjen på skobrettene. De er å få kjøpt flere steder, men jeg har linket til Biltema. 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Skrevet 5 timer siden Hanne67 skrev (3 minutter siden): Kjøp to skobrett og sett sykkelen på de. Da beskytter du gulvet og vann/grus m.m blir liggende igjen på skobrettene. De er å få kjøpt flere steder, men jeg har linket til Biltema. Takk for tips! Faktisk har jeg allerede slike som sykkel står på. Men jeg må jo trille den inn (gjennom yttergang på 2m2 og en smal mellomfag som er 1 meter bred og fire meter lang, og inn på stua (stue og kjøkken i ett). Den kan ikke stå andre steder enn på stua. Så jeg ser ingen løsning utenom å la den stå i stua ubrukt hele vinteren og ellers om året bare tørke over gulvene så godt jeg kan. Anonymkode: dd1d8...d42
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden Du får kjøpt trekk til dette «velosock» https://bikeshop.no/velosock/in003/velosock-bike-cover-deep-black?gad_source=1&gad_campaignid=17605099378&gbraid=0AAAAAD7WrS3pmbvfrRgOX7nGPa5EHy8uV&gclid=CjwKCAjw7KvTBhA6EiwAWnutYWKWqLe5DfXCpRoMILoI_JuQVGfvzawutAN0_iYAoOdyKUh6DbtxQxoCKcMQAvD_BwE Anonymkode: 2d0e2...46e
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har du sykkelen i gangen? Du kan jo kjøpe kontormatteunderlag så sykkelen ikke står direkte på gulvet og ødelegger med fukt, søle og grus. Anonymkode: 55d97...38f I stua. Gangen min er altfor liten. Anonymkode: dd1d8...d42
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bor i enebolig med egen hage, alle syklene står ute. Elsykkelen låses fast, tar de kun inn hvis vi skal på ferie eller er borte lengre enn en vanlig helg. Anonymkode: 99c97...f71 De blir ikke ødelagt? Jeg bor i rekkehus og stoler ikke på at naboene lar den være i fred. De skal stadig vekk pille på bilen min, tar spaden og kosten min om jeg har det på trappa osv. Anonymkode: dd1d8...d42
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bor i enebolig med egen hage, alle syklene står ute. Elsykkelen låses fast, tar de kun inn hvis vi skal på ferie eller er borte lengre enn en vanlig helg. Anonymkode: 99c97...f71 Det kunne du ikke gjort her i Tromsø. Elsykler er fritt vilt. Og byens løse fugler sykler rundt på elsykler til titusenvis av kroner. Tør knapt å bruke min til butikken. Og setter den alltid inn i boden når den ikke er i bruk. Veldig synd det har blitt sånn. Anonymkode: 2a2bf...4f9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå