Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #21 Skrevet 26. april 2006 Jeg håper Therese vinner. Hun har et sterkt, vakkert og spennende ansikt. Anna synes jeg er kjedelig, 13-på-dusinet type. Hun svenske har jeg ikke lagt merke til en gang.
Gjest Fruktfat Skrevet 26. april 2006 #22 Skrevet 26. april 2006 johoo, jeg hadde rett!! det er jo de tre beste det her da.
Gjest marthepia Skrevet 26. april 2006 #23 Skrevet 26. april 2006 (endret) Jeg tror Therese vinner jeg Anna ser kjedelig ut synes jeg, men freja er en sterk konkurrent! Endret 26. april 2006 av marthepia
Malou Skrevet 26. april 2006 #24 Skrevet 26. april 2006 (endret) Jeg synes Anna ser veldig bra ut på bilder, selv om hun ikke ser så spennende ut i virkeligheten. Terese har et veldig flott ansikt, men hun er kanskje for lav i siste ende. Freja er nydelig, men er hun riktig type til det italienske markedet? Synes det er vanskelig å tippe hvem som vinner og har heller ikke noen klar favoritt. Endret 26. april 2006 av Malou
fiesta Skrevet 26. april 2006 Forfatter #25 Skrevet 26. april 2006 Beklager at jeg glemte å skrive spoiler. Tenkte ikke på det i farten.
Gjest 2324 Skrevet 26. april 2006 #26 Skrevet 26. april 2006 Jeg er lurer litt på om dommerene føler at de "må" la Danmark eller Sverige vinne denne gangen? Jeg håper også på Therese, men tror vel egentlig at Anna vinner.
Kame Skrevet 27. april 2006 #28 Skrevet 27. april 2006 Til syvende og sist er det jo en modell som tilfredsstiller de tradisjonelle kravene som blir valgt, og Therese kommer nok til kort (fnis). Spørs om ikke Anna er bedre egnet i Italia enn Freja. Leste dere forresten at Frøydis har trukket seg fra sin modellkontrakt pga slankepress? Sto på side2.no.
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2006 #29 Skrevet 27. april 2006 Jepp, hun ønsket ihvertfall ikke å reise til utlandet men kom nok til å fortsette å jobbe her i Norge forstod jeg.
Malou Skrevet 27. april 2006 #30 Skrevet 27. april 2006 Jeg er lurer litt på om dommerene føler at de "må" la Danmark eller Sverige vinne denne gangen? ← Det ville vel neppe være noen andre enn oss nordmenn som kunne finne på å tro noe sånt. Med andre ord tror jeg på at de velger den de mener har størst sjanse for å lykkes om modell, uavhengig av hvilket land vedkommende kommer fra.
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 2. mai 2006 #31 Skrevet 2. mai 2006 I tett på nett (VG) sist fredag sa therese at hun har begynt å jobbe i en frisørsalong i bogstadveien. Det må jo bety at hun ikke vant...? *skuffet*
Holly Hobbie Skrevet 2. mai 2006 #32 Skrevet 2. mai 2006 3 sterke kandidater står igjen. ingen overraskelse hvem de 3 var. ← Var dette ironisk ment, eller?! Har virkelig ikke de tre skandinaviske landene noe vakrere aa by paa enn dette? Jeg mener det serioest, altsaa! Sorry hvis jeg stoeter noen...
Holly Hobbie Skrevet 2. mai 2006 #33 Skrevet 2. mai 2006 (endret) ..maa legge til at hun Freja var ganske soet, hun andre saa normal ut, men hun norske er faktisk ikke saerlig pen! Endret 2. mai 2006 av Holly Hobbie
loffen Skrevet 2. mai 2006 #34 Skrevet 2. mai 2006 Jeg er forsåvidt enig med deg.. De er jo helt vanlige. Men det er jo litt fint det også! Da ser ikke jeg så verst ut heller!
Holly Hobbie Skrevet 2. mai 2006 #35 Skrevet 2. mai 2006 Jeg er forsåvidt enig med deg.. De er jo helt vanlige. Men det er jo litt fint det også! Da ser ikke jeg så verst ut heller! ← Jo da. Men det heter jo TOP Model, ikke Miss Average, liksom.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #36 Skrevet 2. mai 2006 En model skal ikke nødvendigvis vere pen, men vere spessiel med sterke trekk i ansiktet som kjennes igjen, og der står Therese sterkt. Men tviler på at hun vinner.
Holly Hobbie Skrevet 2. mai 2006 #37 Skrevet 2. mai 2006 En model skal ikke nødvendigvis vere pen, men vere spessiel med sterke trekk i ansiktet som kjennes igjen, og der står Therese sterkt. Men tviler på at hun vinner. ← Ok, point taken. Men det er jo en fordel aa vaere spesiell og pen, ikke bare spesiell...
Holly Hobbie Skrevet 2. mai 2006 #38 Skrevet 2. mai 2006 ...dessuten er det forskjellige typer modeller til forskjellige oppdrag. Som fashion-modell ville hun kanskje gjoere seg (dersom hun har hoeyden), men synes ikke jeg ser henne avertere for store merkevarer som Estee Lauder, L'Oreal osv?
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #39 Skrevet 2. mai 2006 Ok, point taken. Men det er jo en fordel aa vaere spesiell og pen, ikke bare spesiell... Hvordan ble Camilla nest beste danske da?
Gjest marthepia Skrevet 2. mai 2006 #40 Skrevet 2. mai 2006 Jeg vil gjerne vite hvem som vinner før finalen på mandag. Vet noen hvordan man kan finne ut det? Gå på den danske siden kanskje? Regner med at man kan få vite det før mandag?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå