Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvor fant dere ut hvem som vant Top model 2006?

Endret av Remyline
Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Skriv i overskriften at det er en spoiler først :)

Skrevet
Hvor fant dere ut hvem som vant Top model 2006?

Danmark ligger foran Norge med top model episoder, men de har ennå ikke vist episoden med hvem som vant. Det man derimot kan finne ut av på www.tv3.dk er hvilke tre jenter som står igjen i finalen. Tror de viser finalen neste uke.

Gjest baby-E
Skrevet

ble ikke noe smartere av den siden jeg :klø:

Lurer jeg også...

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Kan ikke noen spoilemerke tråden så noen kan fortelle hvem som vant? Nysgjerrig....

Gjest baby-E
Skrevet
Kan ikke noen spoilemerke tråden så noen kan fortelle hvem som vant? Nysgjerrig....

ja!!! :hoppe:

Skrevet (endret)

Jeg kan godt linke til bilde av finalistene, men jeg vil helst vente til tråden er merket med spoiler for å unngå eventuelt bråk.

Vinneren blir forøvrig ikke funnet før til neste uke. Det er sånt "veien til finalen program" i kveld.

Endret av Malou
Gjest baby-E
Skrevet

har lagt et innlegg til moderatorene om det nå...så kanskje de kommer snart og fikser det :)

Gjest baby-E
Skrevet

Nå er det bare å komme med navn på vinneren :sjarmor:

Står spoiler i overskriften ;)

Skrevet (endret)

Det er jo ikke vinneren da, men de tre finalistene.

SPOILER! Hvis du ikke vil vite hvem som de tre finalistene i Top Model er skal du IKKE klikke på linken nedenfor som linker direkte inn til bilde av finalistene.

http://topmodel.tv3.dk/galleri/tirsdag25april11/

Endret av Malou
Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Er det ingen som vet hvem som vinner likevel?? Juks :sur:

Skrevet

Beklager å måtte skuffe Lille Solstråle, men det var vel ingen som sa at de visste hvem som vant heller. ;)

Om en uke derimot...

Skrevet

Er vel ingen som kan vite hvem som vinner enda. Som Malou sier er DK forran oss men de har heller enda ikke vist finalen....

Skrevet

3 sterke kandidater står igjen. ingen overraskelse hvem de 3 var.

Skrevet

Og jeg tror hun svenske vinner. Selv om jeg synes Therese har et veldig interessant ansikt, så har hun nok ikke nok guts til å komme langt nok i modellverdenen

Skrevet

Tror hun danske vinner jeg - siden jeg har lest at hun ble tatt ut av konkurransen litt forrige gang fordi en kunde allerede ville booke henne til en jobb. Det beviser jo nettopp at hun er aktuel og ønsket på det italienske markedet. (OG den som vinner får jo kontrakt i nettopp Milano.)

Skrevet
Tror hun danske vinner jeg - siden jeg har lest at hun ble tatt ut av konkurransen litt forrige gang fordi en kunde allerede ville booke henne til en jobb. Det beviser jo nettopp at hun er aktuel og ønsket på det italienske markedet. (OG den som vinner får jo kontrakt i nettopp Milano.)

Skulle så gjerne sett at det ble en ny norsk vinner, men tror danskene haler i land seieren nå. Anna får jo hele tiden kommentarer på at hun allerede er en proff modell. Men man skal aldri si aldri, Frøydis fikk jo masse pes i forrige runde også vant hun hele greia, så heia Therese! :)

Skrevet

Lana - enig i alt sammen :)

Skrevet

Jeg tror også att Anna vinner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...