AnonymBruker Skrevet 30. juli #21 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (16 timer siden): Mann i 40-årene. Vært med nåværende kone i bortimot 20 år. Har alltid slitt med å bli tent, og må "bare være" kåt/ha behov for tømming... Er det noen som har erfaring i samme gate? Å snakke med fastlegen skjer ikke. Elsker jo kona og syns hun er fin, men blir ikke tent uten å være kåt i utgangspunktet... Anonymkode: 5fb0c...8ec Jeg synes det høres ut som du er utpreget innenfor "spontan lyst" og ikke får "responsiv lyst"/tenner på seksuell tilnærming hvis du ikke har spontan lyst i utgangspunktet. Jeg er sammen med en sånn mann. Han han enten lyst eller ikke, og det virker ikke som det har så mye med meg å gjøre. Mine tilnærmelser virker hvis han er kåt, ikke ellers. Jeg er motsatt, prøver han seg, får jeg lyst samme om jeg har influensa, sover eller er stresset. Kanskje du må utforske hva det er som gjør deg kåt, og dyrke det mer slik at du er kåt oftere når hun har lyst? Kan jo være alt fra livsstilsfaktorer som mat og søvn, til at du tillater deg å se/tenke mer på noe du tennes av.. Anonymkode: 49ee7...aaa 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli #22 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (På 30.7.2026 den 8.26): Ja, men må du ha sex om det ikke skjer noe? Om du ikke har lyst? Det høres jo jo som at du har lyst innimellom, og at dere har sex. Og hva er det som gjør at du innimellom er kår da? Også helt normalt at lysten kan synke med årene, både for menn og kvinner. Anonymkode: 0391e...716 Problemet er at kona vil ha mer sex. Hun har det ikke bra når jeg ikke greier å respondere på hennes forsøk... Hva som gjør meg kåt innimellom er jo et godt spøtsmål. Jeg greier ikke peke på noe spesifikt som.tenner meg. Det skjer bare med ujevne (lange) mellomrom... Jeg kan ikke bare skylde "på årene" heller, for jeg har alltid vært som dette... Anonymkode: 5fb0c...8ec
AnonymBruker Skrevet 31. juli #23 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (23 timer siden): «Må ha» og «behov for tømming» kjenner ikke jeg meg igjen i heller. Liker sex. Det er godt og gøy det, men kjenner ikke følelsen av frustrasjon eller desperasjon bare på grunn av sex. Jeg kan veldig ofte få lyst på sex/bli kåt. Men om jeg er i en situasjon hvor det ikke lar seg få utløp for det, så går kåtheten over på et øyeblikk..det tar bare noen sekunder så er det ute av tankene. Anonymkode: 2bb11...afa Nei, for min egen del går det også helt fint. Men kona vil ha mer sex. Hun er et menneske med mye følelser og sier selv at sex er viktig for henne for å leve ut lidenskap i ekteskapet. Når jeg da ikke greier å respondere på hennes tilnærminger er jo ikke dette bra. Anonymkode: 5fb0c...8ec
AnonymBruker Skrevet 31. juli #24 Skrevet 31. juli Her er det også jeg som ofte har lyst på sex og mannen som fint kan klare seg uten det over lengre tid. Jeg har ikke lyst på sex kun på grunn av sexen, men man føler seg bedre etterpå og stemningen og forholdet blir bedre, samholdet føles sterkere, og det er nå blant annet sex som skiller venner fra kjærester. Vi har sex mye sjeldnere enn jeg ønsker, men jeg vet at også han har forstått verdien av å ha det selv om ikke alltid lysten er der, så vi har det litt oftere enn i den verste perioden. Nå er det gjerne en gang annenhver måned til to ganger i måneden, og det må jeg bare leve med.. Litt kjipt å tenke på all sexen jeg går glipp av og at denne delen av samlivet hadde vært så mye bedre om vi hsdde vært mer lik på dette området. Anonymkode: f57bc...825
AnonymBruker Skrevet 31. juli #25 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg synes det høres ut som du er utpreget innenfor "spontan lyst" og ikke får "responsiv lyst"/tenner på seksuell tilnærming hvis du ikke har spontan lyst i utgangspunktet. Jeg er sammen med en sånn mann. Han han enten lyst eller ikke, og det virker ikke som det har så mye med meg å gjøre. Mine tilnærmelser virker hvis han er kåt, ikke ellers. Jeg er motsatt, prøver han seg, får jeg lyst samme om jeg har influensa, sover eller er stresset. Kanskje du må utforske hva det er som gjør deg kåt, og dyrke det mer slik at du er kåt oftere når hun har lyst? Kan jo være alt fra livsstilsfaktorer som mat og søvn, til at du tillater deg å se/tenke mer på noe du tennes av.. Anonymkode: 49ee7...aaa Og det går fint for deg? Kona har nevnt at hun føler jeg "bruker" henne. At når jeg ikke responderer på hennes tilnærminger, men vil ha sex når jeg er kåt selv, så føler hun at hun blir for tømming og ikke for at jeg vil ha henne. Er det noe som hsr funket for mannen din for å øke lysten? Eller har han høy driv, selvom det må være spontan lyst? Anonymkode: 5fb0c...8ec
AnonymBruker Skrevet 31. juli #26 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Her er det også jeg som ofte har lyst på sex og mannen som fint kan klare seg uten det over lengre tid. Jeg har ikke lyst på sex kun på grunn av sexen, men man føler seg bedre etterpå og stemningen og forholdet blir bedre, samholdet føles sterkere, og det er nå blant annet sex som skiller venner fra kjærester. Vi har sex mye sjeldnere enn jeg ønsker, men jeg vet at også han har forstått verdien av å ha det selv om ikke alltid lysten er der, så vi har det litt oftere enn i den verste perioden. Nå er det gjerne en gang annenhver måned til to ganger i måneden, og det må jeg bare leve med.. Litt kjipt å tenke på all sexen jeg går glipp av og at denne delen av samlivet hadde vært så mye bedre om vi hsdde vært mer lik på dette området. Anonymkode: f57bc...825 Blir han noengang kåt når du "prøver deg" da? Jeg tror kona sliter fordi det er "dobbelt opp": jeg har for sjeldent lyst og jeg responderer ikke på hennes tilnærminger.. Jeg ser jo selv at dette ikke høres bra ut, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Anonymkode: 5fb0c...8ec
AnonymBruker Skrevet 31. juli #27 Skrevet 31. juli Coachshinny skrev (På 30.7.2026 den 7.59): Liker du følelsen av å få orgasme? Eller er det kåthet uten å gjøre noen med det? Elsker å få orgasme, men aldri fått det med en partner. Anonymkode: 77d35...768 1
Coachshinny Skrevet 31. juli #28 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Elsker å få orgasme, men aldri fått det med en partner. Anonymkode: 77d35...768 Så kjipt da. Er jo deilig å få orgasme sammen med partner. Kanskje ikke truffet den rette enda.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå