Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal kjøpe en startpakke med moppestang og mopper til student som flytter. Hvilken er best? 

Anonymkode: f9c89...846

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man kommer langt med Jif mopp, som kan brukes med engangsmopper, tørrmopper og våtmopper. 

Anonymkode: e069b...824

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville kjøpt moppesettet til Effekt som har sprayflaske pga enkelthet, og bedt studenten vaske gulv med kun vann med mindre det blir veldig skittent. Engangsmoppene til Jif som heter Allrent er dog de beste å bruke pga mildhet på alle typer gulv, siden man skal være litt forsiktig med andre engangsmopper om man ikke er sikker på at overflaten tåler det. Mange etser jo bort overflaten på gulvene (klikkvinyl, baderomsbelegg, parkett, tre)... 

Anonymkode: 1d101...934

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har coop sin mopp nå og kluter fra jif, coop og europris brukes om hverandre. 

Anonymkode: 0f556...0e7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ville kjøpt moppesettet til Effekt som har sprayflaske pga enkelthet, og bedt studenten vaske gulv med kun vann med mindre det blir veldig skittent. Engangsmoppene til Jif som heter Allrent er dog de beste å bruke pga mildhet på alle typer gulv, siden man skal være litt forsiktig med andre engangsmopper om man ikke er sikker på at overflaten tåler det. Mange etser jo bort overflaten på gulvene (klikkvinyl, baderomsbelegg, parkett, tre)... 

Anonymkode: 1d101...934

Det beste er å unngå å bruke engangskluter. 

Anonymkode: 0f556...0e7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Coop sine mikrofibermopper er de beste, så foretrekker settet derfra. Clas ohlson har også et sett jeg er fornøyd med. Bruker ikke engangsmopper; så vet ikke hvor gode de eventuelt er med sånne. 

Anonymkode: 0d37c...102

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Coop sine mikrofibermopper er de beste, så foretrekker settet derfra. Clas ohlson har også et sett jeg er fornøyd med. Bruker ikke engangsmopper; så vet ikke hvor gode de eventuelt er med sånne. 

Anonymkode: 0d37c...102

Skrevet

Jeg har Vileda Turbo Smart moppesett fra Clas Ohlson, og nå er det gøy å vaske! 😀

Man slipper å ta i moppen, - bare dyppe den i såpevannet og tråkke på pedalen for å vri opp.

Skaftet kunne vært lenger, og litt egen teknikk for å bruke den, men helt greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...