Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva pleier dere å få i score? Jeg er kronisk syk, ligger som oftest ca 75-80. Men varierende . lurte på hva som er vanleg for folk ?

Anonymkode: 71c30...38e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er frisk men i OA, så søvn er veldig uregelmessig, tross hormoner. Jeg ligger i snitt de siste 12 mnd på 79

Anonymkode: 32c0c...942

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er frisk, 38 år og kvinne. 
Trener 3-4 ganger i uken, spiser sjeldent søtt, aldri etter kl 19, ikke alkohol, fast leggetid (22) og oppvåkning. Mao, jeg gjør «alt» riktig mtp søvn. 
Har aldri hatt over 85 på de 3 årene jeg har hatt Garmin. Snittet mitt er 78. 

Anonymkode: ad7ab...e5d

AnonymBruker
Skrevet

Snitter er 64, har aldri våre over 80.

Anonymkode: a7ebe...2f5

AnonymBruker
Skrevet

50-80. Noe av det er nok turnusjobbing, kveldsvakt til tidligvakt er lite søvn, kan ikke gå rett i søvn fra en travel kveldsvakt på akuttmottak, må liksom lande (etter å ha kommet hjem halv elleve). Også skal man opp og være på jobb til 7. 

Anonymkode: 7d973...1bd

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Snittet mitt er 75😊

Anonymkode: e0056...529

AnonymBruker
Skrevet

Snittet mitt er 43. Er stressa inn til margen og klarer ikke sove etter åresvis med småbarn som er våken halve natten. 

Anonymkode: 3e3c1...1a2

AnonymBruker
Skrevet

55 i snitt siste 12 mnd. 

kronisk syk 

Anonymkode: dd84e...3aa

AnonymBruker
Skrevet

Frisk som en fisk og i full jobb. Sover mellom 7-9 timer hver natt. Men score pleier å ligge på mellom 45-60.

Nå i ferien er jeg oppe på rundt 80

Anonymkode: 5ddc0...26d

AnonymBruker
Skrevet

Nå i sommer har jeg lagt mellom 70 og 80  pga av sene kvelder og generelt mindre søvn i ferien. Ligger vanligvis på mellom 85 - 100.  Spiser både uregelmessig, søtt på kvelden og sikker andre ting som ikke er anbefalt, men er heldig med at jeg sover generelt veldig bra og får dyp søvn når jeg sover. 

Anonymkode: b5d04...c8c

AnonymBruker
Skrevet

Snitt på 84. Allikevel føler jeg meg sjelden uthvilt. 

Anonymkode: 3f380...aed

AnonymBruker
Skrevet

Snitt på 67 siste 12 mnd. 

Anonymkode: 08fd1...02e

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på hvilken klokke er min erfaring.

Jeg blir 50 i år, periomenopausen satte for alvor inn sist vinter(startet på HRT for 4 uker siden). Jeg har stått i mentalt belastende livssituasjon i flere år har vært(/er) utbrent og har en kronisk stressdiagnose. Jeg er i perioder ikke særlig aktiv og sover dårlig(mye oppvåkning og dårlig søvnkvalitet). Har også mye mentale stressituasjoner i hverdagen. Har lav energi og lite overskudd/utmattelse

De siste 4 årene har Jeg har hatt to Vivosmart active og nå en Venu 2)(siste 6 mnd).

Med Vivosmart var jeg sjelden sjelden over 60 i søvnscore og bodybattery sjelden over 50(og tømt hver dag). Hadde også mye utslag på stress

Med Venu 2 har jeg søvnscore mellom 85 og 95, og bodybatteri på 80+(sjelden under 20 om kvelden). Har sjelden utslag på stress når jeg først har det så er det tydelig at jeg har en svært dårlig dag.

Basert på min helse/livssituasjon er jeg mest enig i resultatene jeg hadde med Vivosmart active. Det er ingenting i min helse/livssituasjon som er endret til det bedre etter at jeg begynte å bruke Venu 2. Klarer ikke stole så mye på den egenlitg og det er jo ikke så viktig heller. Jeg må uansett ta dagene utifra hvordan jeg føler meg

Anonymkode: 87d67...c3e

AnonymBruker
Skrevet

Overraskende at de fleste ikke har over 80.

Men har vel lært at klokken ikke forteller noe særlig nå. For en person som er kronisk og veldig syk kan tydeligvis ha lignende målinger som en som er frisk. Selvom form, symptomer og funskjon er helt ulik 😅

Anonymkode: 71c30...38e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...