AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Skrevet 18 timer siden Har du, eller kunne du fått orgasme bare ved å gnikke på kjønnet utenpå klærne? Anonymkode: 8401d...9cc
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Skrevet 18 timer siden Ja. Får veldig lett orgasme ved klitorisstimulering, det har jeg kunnet siden før pubertetsalder. Har imidlertid aldri fått orgasme ved penetrering. Anonymkode: c6818...902
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Skrevet 15 timer siden Prøvde for moro skyld sammen med samboer. Var kledd som vanlig med bluse, skjørt, og truse/strømpebukse under. Holdt en vibrator "opp der" under skjørtet mens jeg satt. Kom etter hvert, tok litt lenger tid bare😁 Anonymkode: 8401d...9cc 1
Bamseklemmer Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Grinding, humping, lapdance er jo engelske ord for dette. Gnikkesex med eller uten klær, er vel noe av det mest vanlige onanimetoden verden rundt. Ikke alltid det passer å bruke sexleketøy, pga synlig oppmerksomhet og av lyd, så da er jo dette et godt virkningsfullt alternativ. Det skal jo bare litt forskyvning til, på klittens frenulum for å oppnå orgasme. Minimal bevegelse som ikke fanger oppmerksomhet, men lyden kan avsløres av våtheten på nært hold. Passer kanskje best til "snikonanering", med lyder fra omgivelser😆 Mann eller kvinne spiller ingen rolle.. en finger med små bevegelser på strengen er i grunn nok. Til felles: Samme nytelse og lyd.. ulempen til menn er jo spruten🙈
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden Bamseklemmer skrev (1 time siden): Grinding, humping, lapdance er jo engelske ord for dette. Gnikkesex med eller uten klær, er vel noe av det mest vanlige onanimetoden verden rundt. Ikke alltid det passer å bruke sexleketøy, pga synlig oppmerksomhet og av lyd, så da er jo dette et godt virkningsfullt alternativ. Det skal jo bare litt forskyvning til, på klittens frenulum for å oppnå orgasme. Minimal bevegelse som ikke fanger oppmerksomhet, men lyden kan avsløres av våtheten på nært hold. Passer kanskje best til "snikonanering", med lyder fra omgivelser😆 Mann eller kvinne spiller ingen rolle.. en finger med små bevegelser på strengen er i grunn nok. Til felles: Samme nytelse og lyd.. ulempen til menn er jo spruten🙈 Her er vel noe i din stil, Bamseklemmer; Mormor onanerar i strumpbyxor — Sexleksak, Orgasm, Mogen Porr | xHamster Anonymkode: 8401d...9cc
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Kjæresten har gjort det mange ganger på meg, jeg mann har blitt gnikka utenpå tightsen og i trange jeans. Det er nesten mer sensitivt enn uten noe på, blir som et ekstra følsomt hudlag. Trenger ikke så mange minuttene, kanskje 10 minutter, før jeg får orgasme og av den heftige sorten. Litt kjipt hvis det er offentlig eller ute, da det klart syns godt hvis jeg går i spesielt lyse jeans. I en svart 2XU tights går det bedre, da syns lite at jeg har hatt orgasme. Jeg digger å få orgasme med klær på😉 Anonymkode: 08399...320
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Ja. Lett. Ved å stimulere klitoris får jeg ekstremt lett og raskt orgasme, så lenge jeg ikke har noe «inne i vagina». Anonymkode: 44b99...49b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå