Gå til innhold

Hva er fargene dine?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenker hud, øyne, hår.

Jeg har gyllen fersken hud, oliven grønne øyne og mellombrunt hår med kobber toner. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er klar vinter. 

Anonymkode: 76ef9...47c

Skrevet

Jeg har rødt hår, grønne øyne og lys hud med en del fregner. Kler derfor best jordfarger ☺️

Anonymkode: d3357...1ae

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har brunt hår, brune øyne og lys hud som jeg tror har grønne undertoner.

Innbiller meg at jeg kler mørke og dempede farger, veldig glad i mørk blått, brunt og vinrødt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har lyst brunt hår, lys hud som blir brun og grønne øyne. Jeg kler kalde farger. 

Anonymkode: 034f2...b6e

Skrevet

Grønne øyne brunt hår, varm undertone i huden. Jeg er en «varm høst.» litt kjipt å ikke kle hvit og svart, men glad for at jeg har en del nøytrale farger å velge mellom. 

Anonymkode: a0ee0...094

Skrevet

Jeg har helt lys porselenhud, lys brunt hår uten røde toner og olivengrønne øyne. Er visst en sommer, men er ikke så glad i den paletten så bruker sjelden riktige farger. 

Skrevet

Jeg er antageligvis en sommer, enten soft summer eller true summer.

kjølig hudtone med rosaskjær

blå øyne

mellombrunt hår med kald undertone

Jeg er også usikker på fargepaletten, men ser at mange av fargene er farger jeg bruker fordi jeg liker de. Ønsker meg en konsultasjon, men det er så dyrt.

Skrevet

Jeg har rødt hår på hodet, hvite øyebryn, -vipper og arm-/legghår, klarblå øyne og en lys hud med nøytralt til rosa skjær.

I følge "alle" fargeanalytikere, i alle fall på sosiale medier, kan ikke rødhårede ha kald undertone i huden, men jeg har i alle fall ikke snev av varm undertone! 

Anonymkode: c1a0e...0ad

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har rødt hår, grønne øyne og lys hud med en del fregner. Kler derfor best jordfarger ☺️

Anonymkode: d3357...1ae

Det er ikke gitt og det er uansett ikke derfor. 

Skrevet
K@tt skrev (1 time siden):

Jeg er antageligvis en sommer, enten soft summer eller true summer.

kjølig hudtone med rosaskjær

blå øyne

mellombrunt hår med kald undertone

Jeg er også usikker på fargepaletten, men ser at mange av fargene er farger jeg bruker fordi jeg liker de. Ønsker meg en konsultasjon, men det er så dyrt.

Du behøver ikke konsultasjon for å finne ut av det, du kan i stor grad finne ut av det ved å se på om du har kalde (sommer og vinter) eller varme (våt og høst) farger og om du har mye (høst og vinter) eller lite (vår og sommer) kontrast.

Har du veldig klare blå øyne kan det i seg selv være nok til at du bikker fra sommer til vinter. For meg var det slik. De lyse kjølige sommerfargene ble for blasse, jeg kler bedre mørke farger. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har rødt hår på hodet, hvite øyebryn, -vipper og arm-/legghår, klarblå øyne og en lys hud med nøytralt til rosa skjær.

I følge "alle" fargeanalytikere, i alle fall på sosiale medier, kan ikke rødhårede ha kald undertone i huden, men jeg har i alle fall ikke snev av varm undertone! 

Jeg tror deg! :) 

Du kan absolutt ha kjølige toner selv om håret er rødt og du har de klassiske lyse vippene. Du er kanskje en sommer eller en vinter?

Skrevet

har samme farge på hud og hår som tone damli..( fargene hun har naturlig) jeg har litt grønnere øyne.. 

aner ikke hva jeg er jeg 😂

Anonymkode: 5e7d7...f37

Skrevet

Jeg har rødt hår som nå er en slags mellomting mellom rødbrunt og mørk jordbærblondt, grø-grønn-blå øyne med litt gyldent i midten og lys hud med varm-nøytral undertone. Har derfor funnet ut at jeg er en myk høst, dvs at jeg er høst men ikke rik og varm nok til de varmeste høstfargene. Min aller beste farge er brunrosa og dusty rose.

Anonymkode: 6d96a...82d

• Liker 1
Skrevet

Har brunt hår, med mye rødt som skinner som gull i sola, har mørke grønne/mørke grå øyne, grønne årer, blir aldri hvit, blir veldig brun på sommeren. Er sommer. Kler meg kun i svart. 

Anonymkode: c5277...b67

Skrevet

Har veldig vanskelige farger. Har strawberry blondt hår, lys hud, flerfarget litt lyse øyne  mer grønn enn blå, og brun. Men ikke nødvendigvis klare.

Forstår ikke fargene mine. Trekkes mot rosa og lilla. Og får høre og føler jeg kler en sånn turkis mint blandet farge. Og en sånn lilla blå farge som er fin til håret. Og liker dus blå som ikke gir mening. Kanskje en sommer- vår miks? Liker både sølv og gull, men det er gull farger og sølv farger jeg ikke kler. Er lei av grå, svart, beige. Liker ikke oliven til meg. Liker ikke lyse orange. Så? 😵‍💫

Føler på et vis kanskje huden min er kald og håret mitt er varmt. 

Anonymkode: 1f925...c13

Skrevet

Naturlig blond med sølvgrå striper, grønngrå øyne og nøytral mot rosafarget hud som lett blir bronsebrun i sola. Nesten ikke farge på vipper eller bryn. 

Jeg er en sånn du ikke legger merke til :) 

Anonymkode: d7590...c6c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Mest sannsynlig er du vel en type vår, men du trenger jo ikke være den varmeste varianten. Det at huden er veldig lys betyr ikke at den ikke kan ha varme eller nøytrale undertoner. At du skal ha kalde undertover med rødt hår er ikke så sannsynlig. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mest sannsynlig er du vel en type vår, men du trenger jo ikke være den varmeste varianten. Det at huden er veldig lys betyr ikke at den ikke kan ha varme eller nøytrale undertoner. At du skal ha kalde undertover med rødt hår er ikke så sannsynlig. 

Uhyre frekt av deg å påstå å vite noe om et menneske du ikke en gang ser og som selv har et bevisst forhold til dette.

Skrevet

Mine farger: Rødt hår, blå øyne, blek hud med rosaskjær og fregner, og lyse og nesten usynlige vipper og bryn. Håret har varm farge, men både huden og øynene har kald farge.

Jeg liker best klare juvelfarger, og trives dårlig i nøytrale farger. Kler meg mye i grønt, lilla og blått. Har vært til fargeanalyse, og har blitt plassert både som sommer og som høst av to ulike personer. Egentlig tror jeg helst at jeg er vår siden jeg liker klare farger og ikke trives med dempede og duse farger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...