AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 07:53 #1 Skrevet onsdag kl. 07:53 Jeg vil gjerne utvide horisonten og møte mennesker fra andre verdensdeler. Noen som har gode erfaringer fra ulike apper eller som har møtt sin store kjærlighet i utlandet? Eller fått en god venn? Anonymkode: c0ea7...bc3 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:03 #2 Skrevet onsdag kl. 18:03 Har erfaring med Latin Amerika, Asia og USA. Truffet de i Norge. Det finnes et hav av folk fra andre verdensdeler i Norge, hvorfor dra til utlandet? I forhold til å date og bli kjent, så er det jo mye mer praktisk og billig å se seg om etter noen i landet. Anonymkode: f46c0...196 2 1
Run Skrevet onsdag kl. 18:21 #3 Skrevet onsdag kl. 18:21 Er det åpenbare fordeler ved det? Er det ikke bedre å bare være generelt åpen for andre land og etnisiteter, men ikke aktivt oppsøke dem? 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:54 #4 Skrevet fredag kl. 09:54 Jeg har brukt Tinder når jeg har vært på reise i Europa, og fått noen dater og noen jeg fortsatt har kontakt med. Forfriskende å date andre steder enn Norge. Mens mennene her ikke spanderer kaffen en gang, spanderte mannen i Europa både vin og lunsj på stedene vi gikk, og det uten at det ble noe mer siden jeg måtte ta et fly. Det er noe med det å føle at han verdsetter tiden med deg. Fantastisk opplevelse siden jeg sliter med dating i Norge og var begynt å føle meg uattraktiv. Men dating internasjonalt fikk meg til å innse at jeg faktisk er attraktiv, men at menn her i nord er trege og sidrumpa og lite gentlemen. Anonymkode: 8e72e...886 3 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 12:01 #5 Skrevet fredag kl. 12:01 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har brukt Tinder når jeg har vært på reise i Europa, og fått noen dater og noen jeg fortsatt har kontakt med. Forfriskende å date andre steder enn Norge. Mens mennene her ikke spanderer kaffen en gang, spanderte mannen i Europa både vin og lunsj på stedene vi gikk, og det uten at det ble noe mer siden jeg måtte ta et fly. Det er noe med det å føle at han verdsetter tiden med deg. Fantastisk opplevelse siden jeg sliter med dating i Norge og var begynt å føle meg uattraktiv. Men dating internasjonalt fikk meg til å innse at jeg faktisk er attraktiv, men at menn her i nord er trege og sidrumpa og lite gentlemen. Anonymkode: 8e72e...886 Savner du noen av dem? Kunne du flyttet til et annet land for kjærlighet? Føler meg ikke engang hunkjønn lengre nesten 😂 Lurer på om jeg også skal vurdere dette også. For som i stad fikk jeg høre at noen mener jeg ofte blir sett etter. Som kan bety mye det. Men jeg får null oppmerksomhet av menn, å kan sikkert rekke å bli 40, 50 og 60 uten så mye som å dele en liten flørtete setning med noen. Skal det fortsette som det har gjort siden jeg ble singel. Er 32 år nå. Det kommer ikke til å bli barn for å si det sånn. Og for kødd og la oss være ærlige, desperasjon! Gravde jeg i stjernekartet mitt, som om det kan bety noe men jeg trengte bare noe å håpe over. Stjernene sa, norske menn vil ikke date deg 😂 🪐💫✨: Kvinne, hvis du vil oppleve noe i dette livet, er du nødt til å reise vekk fra disse uinteresserte mennene 💅🏻 Hør på oss. Det sto mannen min er i et annet land, men hvordan kan det stå det? Men er en del damer som sier de ofte blir bedt på date, så er kanskje bare utseendet mitt jeg vet ikke. Men høres jo fint ut det du har opplevd. Skal du ut dit igjen? Anonymkode: d6165...6bd 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 12:15 #6 Skrevet fredag kl. 12:15 Det klages jo alltid over at norske menn sjekker opp damer på gata og på bussen, og alltid skal snakke med fremmede damer. Så hvis man begynner å klage over det motsatte så må dere seriøst begynne å roe ned altså 🙂 Anonymkode: 10612...d34 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 12:24 #7 Skrevet fredag kl. 12:24 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det klages jo alltid over at norske menn sjekker opp damer på gata og på bussen, og alltid skal snakke med fremmede damer. Så hvis man begynner å klage over det motsatte så må dere seriøst begynne å roe ned altså 🙂 Anonymkode: 10612...d34 Det blir klaget på usosial kultur hvor 40 åringer setter seg med tenåringer som vil synke gjennom setet. Bare for å «prate». Ikke forstår samtykke eller sosiale koder. Vi vil ha sosialt smarte, fine, koselige menn. Vi gjør som vi vil, vil vi klage gjør vi det. Forstår dere ikke hva vi mener, kan vi umulig stoppe dere fra det heller. Anonymkode: d6165...6bd 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 12:32 #8 Skrevet fredag kl. 12:32 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): vil vi klage gjør vi det OK det er notert Anonymkode: 10612...d34
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 12:57 #9 Skrevet fredag kl. 12:57 AnonymBruker skrev (På 29.7.2026 den 9.53): Jeg vil gjerne utvide horisonten og møte mennesker fra andre verdensdeler. Noen som har gode erfaringer fra ulike apper eller som har møtt sin store kjærlighet i utlandet? Eller fått en god venn? Anonymkode: c0ea7...bc3 Hvorfor reiser du ikke heller, og blir kjent med folk? Det er den beste måten å bli kjent med folk. Anonymkode: 3071d...86c 2 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:30 #10 Skrevet fredag kl. 13:30 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har brukt Tinder når jeg har vært på reise i Europa, og fått noen dater og noen jeg fortsatt har kontakt med. Forfriskende å date andre steder enn Norge. Mens mennene her ikke spanderer kaffen en gang, spanderte mannen i Europa både vin og lunsj på stedene vi gikk, og det uten at det ble noe mer siden jeg måtte ta et fly. Det er noe med det å føle at han verdsetter tiden med deg. Fantastisk opplevelse siden jeg sliter med dating i Norge og var begynt å føle meg uattraktiv. Men dating internasjonalt fikk meg til å innse at jeg faktisk er attraktiv, men at menn her i nord er trege og sidrumpa og lite gentlemen. Anonymkode: 8e72e...886 Det er jo en hyggelig gest, men kan ikke du være gentlekvinne og spandere også da . Men selvsagt fint å date i utlandet. Det er bare det at det er kjipt med avstandsforhold hvis det blir noe mer. Anonymkode: cec3b...357
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:33 #11 Skrevet fredag kl. 13:33 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det blir klaget på usosial kultur hvor 40 åringer setter seg med tenåringer som vil synke gjennom setet. Bare for å «prate». Ikke forstår samtykke eller sosiale koder. Vi vil ha sosialt smarte, fine, koselige menn. Vi gjør som vi vil, vil vi klage gjør vi det. Forstår dere ikke hva vi mener, kan vi umulig stoppe dere fra det heller. Anonymkode: d6165...6bd Det er en usosial kultur fordi det nesten alltid er merkelig når noen setter seg ved siden av en og prater i Norge, enten det er en kvinne eller mann. Det er rett og slett faktisk ikke kultur for det i Norge, på godt og vondt. Sosialt smarte og koselige menn gjør det derfor heller ikke i særlig grad, siden det for de aller fleste i Norge oppfattes som invaderende. Anonymkode: cec3b...357 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:37 #12 Skrevet fredag kl. 13:37 Tilfeldighetene ville ha det til at jeg fikk utenlandsk mann, en italiener. Men han møtte jeg i Norge da han var på ferie her, så slapp reisen 🤣 Anonymkode: 82609...7ed 2 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:09 #13 Skrevet fredag kl. 16:09 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Mens mennene her ikke spanderer kaffen en gang, spanderte mannen i Europa både vin og lunsj på stedene vi gikk, og det uten at det ble noe mer siden jeg måtte ta et fly. Det er noe med det å føle at han verdsetter tiden med deg. Men hvorfor skal noen bli "spandert"? Virker som du sitter litt fast i gamle kjønnsroller der du må bli kompensert for å bli kjent med noen. Anonymkode: 8ed55...da8 2
Vibelator Skrevet fredag kl. 16:20 #14 Skrevet fredag kl. 16:20 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har brukt Tinder når jeg har vært på reise i Europa, og fått noen dater og noen jeg fortsatt har kontakt med. Forfriskende å date andre steder enn Norge. Mens mennene her ikke spanderer kaffen en gang, spanderte mannen i Europa både vin og lunsj på stedene vi gikk, og det uten at det ble noe mer siden jeg måtte ta et fly. Det er noe med det å føle at han verdsetter tiden med deg. Fantastisk opplevelse siden jeg sliter med dating i Norge og var begynt å føle meg uattraktiv. Men dating internasjonalt fikk meg til å innse at jeg faktisk er attraktiv, men at menn her i nord er trege og sidrumpa og lite gentlemen. Anonymkode: 8e72e...886 Uff da Mange gjerrige ja Men jeg liker og dele med meg Vert 5 ganger i syden med 5 damer der jeg betalte turen uten at det var en date tur Hu ene var eksen min da vi reiste men gikk greit det
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:25 #15 Skrevet fredag kl. 16:25 Du vil bli drenert for penger av alle syke i familien. Lykke til. Anonymkode: 6f02c...b9e 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:25 #16 Skrevet fredag kl. 19:25 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tilfeldighetene ville ha det til at jeg fikk utenlandsk mann, en italiener. Men han møtte jeg i Norge da han var på ferie her, så slapp reisen 🤣 Anonymkode: 82609...7ed Nice! 😄 Anonymkode: d6165...6bd
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:39 #17 Skrevet fredag kl. 19:39 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Savner du noen av dem? Kunne du flyttet til et annet land for kjærlighet? Føler meg ikke engang hunkjønn lengre nesten 😂 Lurer på om jeg også skal vurdere dette også. For som i stad fikk jeg høre at noen mener jeg ofte blir sett etter. Som kan bety mye det. Men jeg får null oppmerksomhet av menn, å kan sikkert rekke å bli 40, 50 og 60 uten så mye som å dele en liten flørtete setning med noen. Skal det fortsette som det har gjort siden jeg ble singel. Er 32 år nå. Det kommer ikke til å bli barn for å si det sånn. Og for kødd og la oss være ærlige, desperasjon! Gravde jeg i stjernekartet mitt, som om det kan bety noe men jeg trengte bare noe å håpe over. Stjernene sa, norske menn vil ikke date deg 😂 🪐💫✨: Kvinne, hvis du vil oppleve noe i dette livet, er du nødt til å reise vekk fra disse uinteresserte mennene 💅🏻 Hør på oss. Det sto mannen min er i et annet land, men hvordan kan det stå det? Men er en del damer som sier de ofte blir bedt på date, så er kanskje bare utseendet mitt jeg vet ikke. Men høres jo fint ut det du har opplevd. Skal du ut dit igjen? Anonymkode: d6165...6bd Det er jo dine medkvinners feil. Når vi menn oppfører oss som gentlemen så blir jo vi fordømt for sexisme, for kvinner klarer alt selv og kan betale for seg selv. Om vi "jakter" på dere så er vi desperate creeps... Du har redd opp senga di, nå får du ligge i den. Anonymkode: c0d77...e19 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:11 #18 Skrevet fredag kl. 20:11 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det er jo dine medkvinners feil. Når vi menn oppfører oss som gentlemen så blir jo vi fordømt for sexisme, for kvinner klarer alt selv og kan betale for seg selv. Om vi "jakter" på dere så er vi desperate creeps... Du har redd opp senga di, nå får du ligge i den. Anonymkode: c0d77...e19 Nei. Jeg angrer ikke på at me too ble en ting, det var nødt til å komme å er langt ifra over. Jeg vil ikke ha deg, jeg vil ha en sosialt SMART mann. Som ser på kroppsspråk å vet å holde seg unna dem som ikke vil, uten å bli bitter å sette seg på ei tue å si damer ødelegger sivilisasjonen. Kun for å ønske folk trygghet, å øke den sosiale kunnskapen i offentlige rom. Smarte folk vet forskjellen mellom uønsket og ønsket, trakassering og flørt. Anonymkode: d6165...6bd 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:39 #19 Skrevet fredag kl. 20:39 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Nei. Jeg angrer ikke på at me too ble en ting, det var nødt til å komme å er langt ifra over. Jeg vil ikke ha deg, jeg vil ha en sosialt SMART mann. Som ser på kroppsspråk å vet å holde seg unna dem som ikke vil, uten å bli bitter å sette seg på ei tue å si damer ødelegger sivilisasjonen. Kun for å ønske folk trygghet, å øke den sosiale kunnskapen i offentlige rom. Smarte folk vet forskjellen mellom uønsket og ønsket, trakassering og flørt. Anonymkode: d6165...6bd Mange smarte nordmenn da siden alle holder seg unna deg. Anonymkode: c0d77...e19 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 22:55 #20 Skrevet fredag kl. 22:55 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mange smarte nordmenn da siden alle holder seg unna deg. Anonymkode: c0d77...e19 Du understreker poenget hennes. Hvorfor går kommentaren hennes så inn på deg? Anonymkode: 2b7cc...53c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå