Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt en god del uforutsette utgifter som gjør at pengene er forsvunnet. Redd og det gjør vondt i magen å ha så lite det. Situasjonen jobbmessig er ikke stabil. Og vet heller ikke hvor raskt den kommer opp igjen. Hva ville dere gjort nå?

Anonymkode: 9bdc9...00b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bygge bufferen opp sakte men sikkert ☺️ du klarer det! Jeg føler det alltid sånn når jeg har brukt litt for mye penger eller tatt av bufferen 😕

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har hatt en god del uforutsette utgifter som gjør at pengene er forsvunnet. Redd og det gjør vondt i magen å ha så lite det. Situasjonen jobbmessig er ikke stabil. Og vet heller ikke hvor raskt den kommer opp igjen. Hva ville dere gjort nå?

Er det så mye å gjøre,da? Buffer er buffer. Er bare å fortsette å spare. 

Anonymkode: 08ed2...ba1

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Har du et budsjett?

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg ser at det kan virke litt skummelt, men en buffer er der jo nettopp for å kunne dekke uforutsette utgifter. Nå må du bare begynne å bygge den opp igjen.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Er en forskjell på om dette det det man har totalt, eller om en har andre kontoer også.

Anonymkode: d4960...83e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

På denne tiden av året etter en sommerferie er det nok mange som er i minus og har ingen buffer.

❤️

Anonymkode: 7f11f...01f

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk dere ❤️ Har ikke budsjett. Har satt opp de faste utgifter, men ikke det jeg bruker som mat og annet.

Liker ikke følelsen av å ha så lav buffer fir tenk om noe annet skjer? 

Må vel bare spare det forsiktig opp igjen over tid. Og håper jeg er heldig.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Takk dere ❤️ Har ikke budsjett. Har satt opp de faste utgifter, men ikke det jeg bruker som mat og annet.

Liker ikke følelsen av å ha så lav buffer fir tenk om noe annet skjer? 

Må vel bare spare det forsiktig opp igjen over tid. Og håper jeg er heldig.

Håper du er det ☺️

Å husk, om du er kjempe uheldig. Ikke gi opp. Det er ordninger selv i de sykeste økonomiske situasjonene. Så en lav buffer vil gå bra. Men forstår det må være stressende, var også selv bekymret en gang men det løste seg over tid. 

Anonymkode: fe5fe...047

• Hjerte 1
Skrevet

Vær glad for at du hadde en buffer som var stor nok til å dekke de uforutsette utgiftene, det er det som er vitsen med buffer.

Så er det bare å bygge den opp på nytt.

Men skjønner at det er litt stress.

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...