Gå til innhold

Plutselig har jeg bare 6784 kr på buffer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt en god del uforutsette utgifter som gjør at pengene er forsvunnet. Redd og det gjør vondt i magen å ha så lite det. Situasjonen jobbmessig er ikke stabil. Og vet heller ikke hvor raskt den kommer opp igjen. Hva ville dere gjort nå?

Anonymkode: 9bdc9...00b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bygge bufferen opp sakte men sikkert ☺️ du klarer det! Jeg føler det alltid sånn når jeg har brukt litt for mye penger eller tatt av bufferen 😕

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har hatt en god del uforutsette utgifter som gjør at pengene er forsvunnet. Redd og det gjør vondt i magen å ha så lite det. Situasjonen jobbmessig er ikke stabil. Og vet heller ikke hvor raskt den kommer opp igjen. Hva ville dere gjort nå?

Er det så mye å gjøre,da? Buffer er buffer. Er bare å fortsette å spare. 

Anonymkode: 08ed2...ba1

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Har du et budsjett?

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg ser at det kan virke litt skummelt, men en buffer er der jo nettopp for å kunne dekke uforutsette utgifter. Nå må du bare begynne å bygge den opp igjen.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Er en forskjell på om dette det det man har totalt, eller om en har andre kontoer også.

Anonymkode: d4960...83e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

På denne tiden av året etter en sommerferie er det nok mange som er i minus og har ingen buffer.

❤️

Anonymkode: 7f11f...01f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk dere ❤️ Har ikke budsjett. Har satt opp de faste utgifter, men ikke det jeg bruker som mat og annet.

Liker ikke følelsen av å ha så lav buffer fir tenk om noe annet skjer? 

Må vel bare spare det forsiktig opp igjen over tid. Og håper jeg er heldig.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Takk dere ❤️ Har ikke budsjett. Har satt opp de faste utgifter, men ikke det jeg bruker som mat og annet.

Liker ikke følelsen av å ha så lav buffer fir tenk om noe annet skjer? 

Må vel bare spare det forsiktig opp igjen over tid. Og håper jeg er heldig.

Håper du er det ☺️

Å husk, om du er kjempe uheldig. Ikke gi opp. Det er ordninger selv i de sykeste økonomiske situasjonene. Så en lav buffer vil gå bra. Men forstår det må være stressende, var også selv bekymret en gang men det løste seg over tid. 

Anonymkode: fe5fe...047

• Hjerte 1
Skrevet

Vær glad for at du hadde en buffer som var stor nok til å dekke de uforutsette utgiftene, det er det som er vitsen med buffer.

Så er det bare å bygge den opp på nytt.

Men skjønner at det er litt stress.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...