AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Har hatt en god del uforutsette utgifter som gjør at pengene er forsvunnet. Redd og det gjør vondt i magen å ha så lite det. Situasjonen jobbmessig er ikke stabil. Og vet heller ikke hvor raskt den kommer opp igjen. Hva ville dere gjort nå? Anonymkode: 9bdc9...00b
Sadetgar Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Bygge bufferen opp sakte men sikkert ☺️ du klarer det! Jeg føler det alltid sånn når jeg har brukt litt for mye penger eller tatt av bufferen 😕 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har hatt en god del uforutsette utgifter som gjør at pengene er forsvunnet. Redd og det gjør vondt i magen å ha så lite det. Situasjonen jobbmessig er ikke stabil. Og vet heller ikke hvor raskt den kommer opp igjen. Hva ville dere gjort nå? Anonymkode: 9bdc9...00b Er det så mye å gjøre,da? Buffer er buffer. Er bare å fortsette å spare. Anonymkode: 08ed2...ba1 1 1
Mezzosoprena Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har hatt en god del uforutsette utgifter som gjør at pengene er forsvunnet. Redd og det gjør vondt i magen å ha så lite det. Situasjonen jobbmessig er ikke stabil. Og vet heller ikke hvor raskt den kommer opp igjen. Hva ville dere gjort nå? Anonymkode: 9bdc9...00b Jeg ser at det kan virke litt skummelt, men en buffer er der jo nettopp for å kunne dekke uforutsette utgifter. Nå må du bare begynne å bygge den opp igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden Er en forskjell på om dette det det man har totalt, eller om en har andre kontoer også. Anonymkode: d4960...83e 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden På denne tiden av året etter en sommerferie er det nok mange som er i minus og har ingen buffer. ❤️ Anonymkode: 7f11f...01f 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden Takk dere ❤️ Har ikke budsjett. Har satt opp de faste utgifter, men ikke det jeg bruker som mat og annet. Liker ikke følelsen av å ha så lav buffer fir tenk om noe annet skjer? Må vel bare spare det forsiktig opp igjen over tid. Og håper jeg er heldig. Anonymkode: 9bdc9...00b
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk dere ❤️ Har ikke budsjett. Har satt opp de faste utgifter, men ikke det jeg bruker som mat og annet. Liker ikke følelsen av å ha så lav buffer fir tenk om noe annet skjer? Må vel bare spare det forsiktig opp igjen over tid. Og håper jeg er heldig. Anonymkode: 9bdc9...00b Håper du er det ☺️ Å husk, om du er kjempe uheldig. Ikke gi opp. Det er ordninger selv i de sykeste økonomiske situasjonene. Så en lav buffer vil gå bra. Men forstår det må være stressende, var også selv bekymret en gang men det løste seg over tid. Anonymkode: fe5fe...047 1
MiaW. Skrevet 2 timer siden #10 Skrevet 2 timer siden Vær glad for at du hadde en buffer som var stor nok til å dekke de uforutsette utgiftene, det er det som er vitsen med buffer. Så er det bare å bygge den opp på nytt. Men skjønner at det er litt stress. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå