galaxii Skrevet tirsdag kl. 18:37 #1 Skrevet tirsdag kl. 18:37 (endret) Skulle sette på steke ovn en dag og auto sikring slo seg av. Så nå ser jeg at det ikke vil bli mer en 100 grader i ovnen. Er det bare å kjøpe ny? Endret tirsdag kl. 18:37 av galaxii
TBL12 Skrevet onsdag kl. 21:56 #2 Skrevet onsdag kl. 21:56 galaxii skrev (På 28.7.2026 den 20.37): Skulle sette på steke ovn en dag og auto sikring slo seg av. Så nå ser jeg at det ikke vil bli mer en 100 grader i ovnen. Er det bare å kjøpe ny? Noe mer feilsøking bør gjøres. Er stekeovn innenfor garanti? Om feilen er på varmeelement kan element ofte byttes forholdsvis enkelt om det er et kjent merke som det kan skaffes reservedeler til. Jeg fant for ikke så lenge siden feil på et pannekakejern, ledning som hadde flyttet på seg, flyttet ledning tilbake, slik den ikke var i kontakt med selve varmeelementet og det fungerte som normalt igjen. Tilsvarende kan skje i en stekeovn.
galaxii Skrevet 5 timer siden Forfatter #3 Skrevet 5 timer siden (endret) TBL12 skrev (23 timer siden): Noe mer feilsøking bør gjøres. Er stekeovn innenfor garanti? Om feilen er på varmeelement kan element ofte byttes forholdsvis enkelt om det er et kjent merke som det kan skaffes reservedeler til. Jeg fant for ikke så lenge siden feil på et pannekakejern, ledning som hadde flyttet på seg, flyttet ledning tilbake, slik den ikke var i kontakt med selve varmeelementet og det fungerte som normalt igjen. Tilsvarende kan skje i en stekeovn. Jeg kjøpte den fra brukt butikk for 8 år siden 🫣 Aner ikke noe om ovnen og er ikke elektriker. Induksjonskomfyr. Endret 5 timer siden av galaxii
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden galaxii skrev (16 minutter siden): Jeg kjøpte den fra brukt butikk for 8 år siden 🫣 Aner ikke noe om ovnen og er ikke elektriker. Induksjonskomfyr. Da er det nok på tide med ny ja. Anonymkode: 53a7e...04c
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden Ja, når den ikke går høyere så fungerer den jo ikke som den skal. Er massevis av fine komfyrer på Finn til en rimelig penge, så ville ha byttet den ut og kjøpt av en der. Lagre søk på komfyr i nærheten. Jeg har gjort det, for vurderer å bytte, og det er ofte noen tilsalgs/gis bort som er fullt brukbare. Anonymkode: 7d264...df2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå