lillesnillelilla Skrevet 28. juli #1 Skrevet 28. juli Hvilken farge ville dere valgt på et lite soverom?
AnonymBruker Skrevet 29. juli #2 Skrevet 29. juli Lys lilla og med gule og oransje lamper. Anonymkode: 01929...591
AprilLudgate Skrevet 29. juli #3 Skrevet 29. juli En lysere blå eller grønnfarge. Feks Jotun Nordic Breeze. Om det er litt knøtt i size så kanskje en beigehvit - feks Space. Og linblå eller blåis på vinduskarm eller i tak?
lillesnillelilla Skrevet 29. juli Forfatter #4 Skrevet 29. juli Takk for tips! Tror jeg går for en lillavariant 🙂
AnonymBruker Skrevet 29. juli #5 Skrevet 29. juli Jeg har sand 🥰 forsåvidt i hele huset. Har farger før men ble lei hver gang. Anonymkode: 971e3...a3a
Beneath the Moon Skrevet 29. juli #6 Skrevet 29. juli Soft teal https://www.jotun.com/no-no/decorative/colours/interior/all-interior-colours/6350-soft-teal-interior
AnonymBruker Skrevet 29. juli #7 Skrevet 29. juli lillesnillelilla skrev (2 timer siden): Takk for tips! Tror jeg går for en lillavariant 🙂 Jeg hadde et lilla soverom selv for mange år siden, og det var det fineste soverommet jeg har hatt i mitt liv. Tror jeg var inspirert av leiligheten til jentene i Friends. Vet ikke hvor de gule og oransje lampene kom fra, men det var i tidsånden. Anonymkode: 01929...591
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå