AnonymBruker Skrevet 28. juli #1 Skrevet 28. juli Ryddet litt i krydderhyllen og oppdaget at mange av de hadde best før dato i løpet av 2025. Hvor strenge er dere på krydder og utløpsdato? Anonymkode: e17fb...50f
forkjølajente Skrevet 28. juli #2 Skrevet 28. juli (endret) Det kan miste litt smak over tid, men blir ikke skadelig dårlig. Har krydder her som er gått ut av dato med flere år 🙈, jeg bruker bare litt mer av det om nødvendig. Endret 28. juli av forkjølajente Skrivefeil 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #3 Skrevet 28. juli De er ikke dårlige, men du må gjerne bruke bittelitt mer. Anonymkode: 35c6e...7ea 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #4 Skrevet 28. juli Krydder blir ikke dårlig, som i farlig. Det blir tamt, bare. er det mye fukt i beholderen og det har blitt en klump ville jeg kanskje kastet det, men er det helt fint krydder så bare å bruke. Anonymkode: 3d3d2...32f
AnonymBruker Skrevet 28. juli #5 Skrevet 28. juli Har krydder som er 20 år. Blir tamt i smaken så må bruke litt mer bare. Blir aldri dårlig. Bestemor har vel noe som er 40 år true jeg i familiehjemmet på vestlandet 😅 Brukes ennå. Anonymkode: 41448...75b 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #6 Skrevet 28. juli Tror nesten ikke jeg har krydder som er så nye som 2025 😄 Jeg sjekker ikke dato på krydder. Anonymkode: 33a65...bd0 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #7 Skrevet 28. juli Det går ikke ut på dato. Blir bare tam. Jeg har krydder som sikkert er 20 år. Har sagt ifra til barna mine at å begynne å rydde hjem til meg i krydderet er ikke lov. For jeg ser det florere på tik tok at folk får sjokk at foreldre har krydder som er mange år gammel. Jeg har sagt at dem ikke går ut på dato. Anonymkode: 8c4dd...8f5 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #8 Skrevet 28. juli Datoen på krydder er ca. så lenge produsenten kan garanterer at kvaliteten (dvs i hovedsak smaken) er like god som nyprodusert. Anonymkode: 33a65...bd0 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå