AnonymBruker Skrevet 28. juli #1 Skrevet 28. juli Noen andre som har opplevd mye bivirkninger etter vaksine mot stivkrampe? Jeg er på dag 4 og har så vondt i armen, er småkvalm hele tida og vondt i hele kroppen, sånn influensavondt liksom. Anonymkode: 136dc...cfa
Eva-Lena Skrevet 28. juli #2 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Noen andre som har opplevd mye bivirkninger etter vaksine mot stivkrampe? Jeg er på dag 4 og har så vondt i armen, er småkvalm hele tida og vondt i hele kroppen, sånn influensavondt liksom. Anonymkode: 136dc...cfa Jeg hadde det likedan da jeg tok vaksinen i fjor. Det gikk over i løpet av en ukes tid.
AnonymBruker Skrevet 28. juli #3 Skrevet 28. juli Ja, hadde det sånn når jeg tok vaksinen i mars, var ikke kvalm, men gikk liksom å ventet på utbruddet av influensaen i flere dager. Armen var vond i mange dager før den var øm i et par uker. Anonymkode: e4f7b...2f3
AnonymBruker Skrevet 28. juli #5 Skrevet 28. juli Jeg merket ingenting annet enn litt ømhet men de sa at jeg kunne merke det en uke eller litt mer, og jeg kunne bli dårlig, men jeg slapp unna. Anonymkode: fba41...04e
AnonymBruker Skrevet 28. juli #6 Skrevet 28. juli Nei jeg har ikke merket noe av den. Har tatt den tre ganger i mitt liv. Må se om jeg trenger den igjen. Årene går jo så fort. Anonymkode: 10597...225
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå