AnonymBruker Skrevet 28. juli #1 Skrevet 28. juli Hei! Familien har planlagt å dra på campingplass med telt. Campingplassen er fin den altså, men vi skal sove i telt alle sammen. Jeg liker ikke telt. Så jeg ser etter et telt som vi kan stå i (jeg er 157), som er stort og som ikke blir klamt og ekkelt. Jeg trenger god plass fordi jeg blir stressa av telt og rot. Det er meg og to barn. Jo større jo bedre. Hva slags telt bør jeg se etter ? Trenger litt gode tips til materiale osv. Helst ikke veldig dyrt. Anonymkode: d51ac...cee
AnonymBruker Skrevet 28. juli #2 Skrevet 28. juli Sjekk ut outwell telt. Fås i mange størrelser, vårt er 32 m²🫣 de er litt dyre, jeg kjøpte bruk på finn til 1/3 av prisen😎 Anonymkode: c7910...2ca
Sofakona Skrevet 28. juli #3 Skrevet 28. juli Alle telt blir varme. Da trenger du eventuelt 2-3 rom Det beste er å google..det finnes så ufattelig mange telt til pris fra 200-20.000 kroner Noen har rom og en "stue " utfor du kan stå i Tror om du stå inni alle rom nå du ha store telt Rot kommer det til å bli kommer an på hvor lenge dere skal være der og hvor mye dere har med
Rødstrupa Skrevet 28. juli #4 Skrevet 28. juli (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hei! Familien har planlagt å dra på campingplass med telt. Campingplassen er fin den altså, men vi skal sove i telt alle sammen. Jeg liker ikke telt. Så jeg ser etter et telt som vi kan stå i (jeg er 157), som er stort og som ikke blir klamt og ekkelt. Jeg trenger god plass fordi jeg blir stressa av telt og rot. Det er meg og to barn. Jo større jo bedre. Hva slags telt bør jeg se etter ? Trenger litt gode tips til materiale osv. Helst ikke veldig dyrt. Anonymkode: d51ac...cee Se på kuppeltelt, de har god ståhøyde. Du får eventuelt ha et telt til deg med dine behov og et til ungene…Mange kommuner har utlånsbuer. Det koster ikke noe. Endret 28. juli av Rødstrupa
Perfume Skrevet 28. juli #5 Skrevet 28. juli Kjøpte et seksmanns telt på Sport Outlet, husker ikke merke, men det hadde to rom og åpent i midten. Høyden på midten var 190cm. God plass og flott telt! ( men alle er varme iflg meg da)
AnonymBruker Skrevet 28. juli #6 Skrevet 28. juli Ville gått for isfisketelt, som IFish eller noe lignende, med gulv. Enkelt å slå opp og god plass😀 Anonymkode: ab521...614
AnonymBruker Skrevet 28. juli #7 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hei! Familien har planlagt å dra på campingplass med telt. Campingplassen er fin den altså, men vi skal sove i telt alle sammen. Jeg liker ikke telt. Så jeg ser etter et telt som vi kan stå i (jeg er 157), som er stort og som ikke blir klamt og ekkelt. Jeg trenger god plass fordi jeg blir stressa av telt og rot. Det er meg og to barn. Jo større jo bedre. Hva slags telt bør jeg se etter ? Trenger litt gode tips til materiale osv. Helst ikke veldig dyrt. Anonymkode: d51ac...cee Sorry, men du kan ikke få i både pose og sekk. Et telt du kan stå i, som er stort og som ikke blir klamt og ekkelt. Newsflash: Alle telt vil oppleves klamme og ekle. Og rot blir det uansett, da du må ha noe i bilen og noe i teltet. Det du ikke ønsker skal bli klamt bør du ha i bilen. Men det vil oppleves klamt det også. Det er grunnen til at jeg og mannen kun sover i telt hvis vi skal på fjellturer utenfor sivilisasjonen. Selv på campingplasser med tilgang på dusj oppleves det klamt og ekkelt. Skal du oppholde deg i sivilisasjonen; book hoteøl eller til nøds campinghytte med innlagt strøm. Små billige veggdyr-hytter uten varme er nesten like klamme som telt. Anonymkode: afa9d...d2b 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #8 Skrevet 28. juli https://sportoutlet.no/product/69927?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_term=&utm_campaign=21308762562&gad_source=1&gad_campaignid=21319167514&gbraid=0AAAAADQlQRn5cg0KLj74flccHIgjrRMpQ&gclid=CjwKCAjwpqHTBhAcEiwAj2AfuhsfQVAFiiHa9Ik_V_d8YlRsffpR4abX8mpy-LECs_Kwytoofc3i0RoC3bwQAvD_BwE&c=8175 Dette vil jeg anbefale! Anonymkode: 1e480...86e
AnonymBruker Skrevet 28. juli #9 Skrevet 28. juli Jeg har telt med oppholdsrom og 3 soverom. helt genialt. Får man vekk litt rot og ting man ikke trenger hele tiden. så får jeg separert barna når de skal sove Anonymkode: 5b384...c61
AnonymBruker Skrevet 28. juli #10 Skrevet 28. juli Takk for gode tips jeg har sett litt på octagon blue , det så veldig fint ut, men ble usikker mtp at det kanskje er litt lurt med skillevegger.. jeg og ungene kommer til å sove sammen da men et rom til alt rælet. Anonymkode: d51ac...cee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå