AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:51 #1 Skrevet tirsdag kl. 13:51 Nå kommer det endelig en ny Elling film, hvem skal se den? https://www.tv2.no/underholdning/klar-for-ny-elling-film/19084059/ Anonymkode: 79ccb...e72
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:58 #3 Skrevet tirsdag kl. 13:58 Ja skal helt klart se den. Men det er de første bøkene som var best. Den siste der om Elling på Grefsen, der er han ikke lenger bare en litt spesiell ung mann men en sær gubbe. Jeg synes det gav mer balanse i handlingen der han fortsatt vsr med moren eller Kjell Bjarne men bare Elling blir veldig sært. Anonymkode: 5bfb3...7de
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:10 #4 Skrevet tirsdag kl. 14:10 Jeg skal se den. Gleder meg. Jeg ler meg ihjel av Elling og Kjell Bjarne, bare navnene i seg selv er nesten nok😂 Hvilke diagnoser tenker du de har? Jeg tipper autisme, sterk sosial angst og tvangspreget behov for rutiner på Elling. Kjell Bjarne er vel lettere utviklingshemning. Jeg liker de begge to 😊 Anonymkode: e0212...aaf
Lisa-Mari-80 Skrevet tirsdag kl. 16:13 #5 Skrevet tirsdag kl. 16:13 Ja, jeg kommer nok til å se den. Nå fikk jeg nesten lyst til å lese bøkene på nytt 🙂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå