AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 12:29 #1 Skrevet tirsdag kl. 12:29 Hei, Jeg ønsker egentlig bare å lufte noen tanker. Jeg har en stund nå tenkt på hvordan det hadde vært å bytte jobb. Jeg er i starten av 30 årene og har en lederstilling i privat sektor med god lønn og meget fleksibel arbeidstid og sted. Så har med andre ord ingenting å klage over. Enkelte dager føler jeg bare at jeg bør gjøre noe annet. Men jeg vet ikke hva det skulle ha vært. Per nå jobber jeg med logistikk/koordinering, har tett og god kontakt med kunder/leverandører og kollegaer. Jeg liker jobben min, men føler det mangler noe av og til. Å ta steget om å faktisk bytte jobb er skummelt, da jeg nok ikke vil ha samme lønn og frihet jeg har i min nåværende jobb. Og økonomisk kan jeg heller ikke bare slutte for å finne ut av det. Så det jeg egentlig lurer på er om noen har vært i lignende situasjoner og har erfaringer. Har vurdert å kanskje ta en videreutdanning eller noe, men tanken på å gå tilbake til skolebenken om så bare på deltid er virkelig ikke noe som frister, da jeg aldri har vært den mest skoleflinke personen i klassen. Jeg vet som sagt ikke hva jeg kunne tenkt meg å jobbe med istedenfor, men av og til hadde jeg ønsket å ha noe litt mer meningsfullt. Noe med mennesker, kanskje spesielt ungdom. Skeiv ungdom som er utstøtt fra familie og kunne vise de at det ordner seg så lenge man ikke gir opp. Jeg vet ikke. Mye tanker som svever rundt i hodet mitt. Å gjøre en endring i noens liv og ikke bare sitte foran pc og sende e-poster og rapportere inn resultater til folk som egentlig ikke bryr seg om deg. Anonymkode: 23fd2...67c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå