AnonymBruker Skrevet 1. oktober #21 Skrevet 1. oktober Bamseklemmer skrev (2 timer siden): Det kom ikke som noe sjokk nei😅 du er jo glad i seksualitet, og vil påføre deg selv mest mulig nytelser🥰 Jeg fikk 99% voyeur og 98% exhib.. Mulig jeg er litt for seksuell sosial og opptatt av sex? Men hvis du leser nederst: Jeg er ser på sex som positivt og knyttet til omsorg.. Så det stemmer iallefall😄 Hvor er det her fra? Anonymkode: 6ed11...93d 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #22 Skrevet 1. oktober Sissisiss skrev (På 30.9.2026 den 8.43): Bli sett av menn. Bli begjært Tilfeldige menn, eller partnere ? Hva gjør du for å bli sett da? Anonymkode: 250a9...66f
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #23 Skrevet 1. oktober Å se, er for sjenert til å bli sett. Har sett to ganger, ute, helt tilfeldig. Var ganske opphissende. Begge gangene var blowjobs. Ene var to gutter bak en tribune på en fotballbane, andre var en mann og kvinne i skogen. Men noe som tenner meg er om man har hatt sex med klær på, og så bruker man klærne videre, og folk ser deg i samme klær. Jeg mener ikke at man bruker klærne i dagevis. Men om man har hatt sex i bilen, eller i skogen, og drar innom butikken på vei hjem. Ikke det samme etter vask. Jeg har jo gensere som har vært på mange ganger under sex, men når det liksom akkurat har skjedd. Sikkert merkelig greie… Anonymkode: a5735...8fb
Bamseklemmer Skrevet 2. oktober #24 Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (På 1.10.2026 den 9.54): Hvor er det her fra? Anonymkode: 6ed11...93d Fra her: https://bdsmtest.org/ 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #25 Skrevet 3. oktober hoho jøje, godt spørsmål. Er kvinne. Spørs jo HVEM som ser/kikker. Har ikke så lyst at familie skal snuble over att jeg knulles lissom. Men noen ganger når jeg onanerer er det litt spennende å tenke at kanskje en fremmed nabo ser litt. Uten at det egentlig tenner meg så fælt. Og det er ikke noe jeg legger opp til heller. Men tror det kunne vært utrolig hot om jeg var midt i skogen og fikk lyst å onanere, og så kanskje det kommer en mann og kikker på og blir kjempetent, og så oppdager jeg selv att jeg er fersket, blir steinflau og brydd, men er for godt igang til å stoppe, og mannen lar seg friste til å involvere seg. Da tror jeg at jeg hadde vært så grepet av lyst og nær O at det kunne vært 'hvem som helst' (selvsagt ikke en mindreåring eller noe, men en godt voksen fremmed mann). Når det gjelder å se andre....vet ikke helt. Syns ikke att andre knuller er så spesielt sexy 🤣 Kanskje hvis de var litt sånn, att jeg kommer over det tilfeldig og blir stående litt å kikke, også 'tvinger' de meg med fordi jeg har stått og lurt litt for lenge. Må ikke tro att man får gratis show uten å yte selv. Men å bare gløtte på noen som knuller syns jeg er teit og ikke særlig sexy. Anonymkode: da180...1bb
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #26 Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (18 minutter siden): hoho jøje, godt spørsmål. Er kvinne. Spørs jo HVEM som ser/kikker. Har ikke så lyst at familie skal snuble over att jeg knulles lissom. Men noen ganger når jeg onanerer er det litt spennende å tenke at kanskje en fremmed nabo ser litt. Uten at det egentlig tenner meg så fælt. Og det er ikke noe jeg legger opp til heller. Men tror det kunne vært utrolig hot om jeg var midt i skogen og fikk lyst å onanere, og så kanskje det kommer en mann og kikker på og blir kjempetent, og så oppdager jeg selv att jeg er fersket, blir steinflau og brydd, men er for godt igang til å stoppe, og mannen lar seg friste til å involvere seg. Da tror jeg at jeg hadde vært så grepet av lyst og nær O at det kunne vært 'hvem som helst' (selvsagt ikke en mindreåring eller noe, men en godt voksen fremmed mann). Når det gjelder å se andre....vet ikke helt. Syns ikke att andre knuller er så spesielt sexy 🤣 Kanskje hvis de var litt sånn, att jeg kommer over det tilfeldig og blir stående litt å kikke, også 'tvinger' de meg med fordi jeg har stått og lurt litt for lenge. Må ikke tro att man får gratis show uten å yte selv. Men å bare gløtte på noen som knuller syns jeg er teit og ikke særlig sexy. Anonymkode: da180...1bb Hærlig tanke, hvor er du fra? Om det er lov å spørre 🙈😍 Anonymkode: 4b3c0...c78
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå