Gå til innhold

Noen her som har vært i Dahab?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

I forbindelse med bombeanslaget har leg lest at bombene gikk av i sentrum, og at sentrum ligger langs stranden. Da jeg var i Dahab i -95 lå sentrum 2-3 km utenfor bediunlandsbyen hvor hippiene holdt til, men utfra det jeg hr lest i avisene - så er det nettopp i bediunlandsbyen bombene smalt. Lurer litt på om hele Dahab er forandret - noen som kan forklare?

Bediunlandsbyen bestod før av to paralelle gater. På skrå mellom disse gikk det en annen gate som forbandt de to første med hverandre. Og akkurat der som den skrågaten møtte den nederste gaten lå det et supermarked - var det der bombene smalt nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå så jeg akkurat på Dagsrevyen at det var der jeg mente at bombene smalt. Hver dag satt jeg på trappa utenfor det supermarkedet og spiste sitroner - og hver gang kom to av de ansatte der ut for å snike noen sitroner fra posen min. Triste greier. :tristbla:

Men lurer fremdels på om sentrum er flyttet, eller om det bare er noe pressen skriver fordi de ikke har peiling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Eg var i Dahab i 1997, men i hippiedelen. Men anar ikkje om det har endra seg. Sidan eg var skikkeleg hippie for anledninga- eller kanskje berre utmatta av malaria, så låg eg berre på ein av cafèane på stranda heile dagen... Blir alltid litt satt ut når det er plassar eg har vore dei bombar. Blir mykje nærare med ein gong.

Endret av attegløyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Eg var i Daham i 1997, men i hippiedelen. Men anar ikkje om det har endra seg. Sidan eg var skikkeleg hippie for anledninga- eller kanskje berre utmatta av malaria, så låg eg berre på ein av cafèane på stranda heile dagen... Blir alltid litt satt ut når det er plassar eg har vore dei bombar. Blir mykje nærare med ein gong.

Er jo i hippidelen bombene smalt attegløyma. Der den skrågata slutter ved matbutikken - like ved den kafeen hvor de dopa politimennene brukte å ligge med ladde maskingevær. Utenfor den matbutikken smalt bombene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...