AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:48 #1 Skrevet mandag kl. 20:48 Hei jeg vet vm draktene er utsolgt. Jeg lurer på om noen vet om de vil komme inn i butikkene igjen, selv om vm er over. Og vil de da evt komme til en lavere pris? Jeg er nyfrelst fotball fan og har lyst på t- shorte. Jeg ønsker ikke og kjøpe fake klær, men vet liksom ikke helt om jeg har råd og betale 1000.kr for de. Vm 2026 var livet altså!!!!!!!!! Anonymkode: 5460b...d6a
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:51 #2 Skrevet mandag kl. 20:51 Og lurer også på hvordan man kan se om det er ekte drakter? Anonymkode: 5460b...d6a
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:08 #3 Skrevet tirsdag kl. 20:08 Ja de kommer inn igjen. Vet torshov fikk inn i dag i butikk og på pop up på Ekeberg sletta. Ikke i nettbutikken foreløpig. Prisen holder seg nok der den er. Om du kjøper fra torshov eller unisport er du trygg på at den er ekte. På finn er det mye fake... Kan sjekkes opp mot nr. som står på innsiden fir å kontrollere om de er ekte. Anonymkode: b4af5...3f5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå