AnonymBruker Skrevet 27. juli #1 Skrevet 27. juli Blir gal. Jeg tørker og tørker, bruker tilogmed babywipes etter jeg har gjort nr 2. Gjør alt dette helt til det ikke er noe igjen på papiret. Likevel blir det bremsespor i trusa!!! Hva f gjør jeg galt?? Må jeg putte en finger med papir oppi der og rotere den rundt eller?! Anonymkode: 24afd...4f1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #2 Skrevet 27. juli snart er ferien over heldigvis Anonymkode: 7e73a...737
AnonymBruker Skrevet 27. juli #3 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Blir gal. Jeg tørker og tørker, bruker tilogmed babywipes etter jeg har gjort nr 2. Gjør alt dette helt til det ikke er noe igjen på papiret. Likevel blir det bremsespor i trusa!!! Hva f gjør jeg galt?? Må jeg putte en finger med papir oppi der og rotere den rundt eller?! Anonymkode: 24afd...4f1 Spis mer fiber, pass på å få ut alt når du er på do? Anonymkode: 8c3eb...cd7
AnonymBruker Skrevet 27. juli #4 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spis mer fiber, pass på å få ut alt når du er på do? Anonymkode: 8c3eb...cd7 Kan ha hard avføring og «bæsje meg ferdig» men likevel får jeg bremsespor i stringen.. det er ekstremt sjenerende og kan aldri gjøre noe spontant seksuelt i frykt for at partner skal se det om trusa blir tatt av. Anonymkode: 24afd...4f1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #5 Skrevet 27. juli Har du ikke en venninne som kan hjelpe deg da? Anonymkode: 8737d...899
AnonymBruker Skrevet 27. juli #6 Skrevet 27. juli Én ting som funker knall: 2 teskje med loppefrøskall daglig rett i munnen. Én på formiddagen én på ettermiddagen. Må drikke 2dl vann rett etter. Dvs. skylle ned løppefrøskall med vann. De er nesten ren fiber og nummer 2 blir en kjapp og kompakt sak, helt uten søl. Anonymkode: f0097...207
AnonymBruker Skrevet 27. juli #7 Skrevet 27. juli Kjøp bidet eller dusjtoalett? Anonymkode: 1ba9a...4b3 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #8 Skrevet 27. juli Kanskje problemet er at du bruker for mye papir? Jeg hadde akkurat samme problem og tidvis utbrudd av hemoroider også, fram til jeg av urelaterte årsaker kjøpte en «bidetpistol». Ikke bare føler jeg meg mye renere, men har ikke hatt problemer med verken bremsespor eller hemoroider siden. Bruker kun litt papir forsiktig for å bli tørr. Kostet et par hundre kroner, beste investeringen jeg har gjort innen intimhelse i hele mitt liv! Anonymkode: bc57c...8b5 2
Gaia Skrevet 27. juli #9 Skrevet 27. juli Er du litt slapp i fiseringen? Hvis du bruker fuktige wipes, skal det ikke bli bremsespor. Bytt evt. til sorte truser?
AnonymBruker Skrevet 27. juli #10 Skrevet 27. juli Jeg gnir på med såpe, og bruker en våt klut til å fjerne såpe og evt rester. Anonymkode: 52926...e8a
AnonymBruker Skrevet 27. juli #11 Skrevet 27. juli Sunn avføring skal ikke legge igjen noe særlig merker eller rester. du har nok et tarmproblem. Det løses ikke ved å bruke papir eller bidet….. Anonymkode: 7e73a...737 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #12 Skrevet 27. juli Bytte ut stringtruse med vanlig truse. Anonymkode: 7aed2...f72 2
Maskinfører Skrevet 27. juli #13 Skrevet 27. juli Best og få bort alle rester ellers blir det Rumpelukt
AnonymBruker Skrevet 27. juli #14 Skrevet 27. juli Gaia skrev (7 minutter siden): Er du litt slapp i fiseringen? Hvis du bruker fuktige wipes, skal det ikke bli bremsespor. Bytt evt. til sorte truser? Nei, handler ikke om at jeg feks fiser og det kan komme ut noe. Det har aldri skjedd før, er akkurat som om når jeg beveger meg så siger det alltid litt ut selvom det er tomt. Anonymkode: 24afd...4f1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #15 Skrevet 27. juli Det er et problem hos meg også. Jeg har hemoroider, det er derfor. De kommer ikke til å forsvinne hvis jeg ikke opererer, men jeg er redd for å operere fordi det ikke er garantert suksess. Og man kan få andre og enda verre problemer. Jeg vasker meg alltid med våtservietter til slutt, og bruker svarte truser. Anonymkode: 46a60...bb6
Gaia Skrevet 27. juli #16 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, handler ikke om at jeg feks fiser og det kan komme ut noe. Det har aldri skjedd før, er akkurat som om når jeg beveger meg så siger det alltid litt ut selvom det er tomt. Anonymkode: 24afd...4f1 Da kan det nok hende at du har slapp ringmuskel i endetarmen, for det er ikke vanlig med bremsepor hvis man tørker seg på vanlig måte. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #17 Skrevet 27. juli Bruk ikke string!!!! Den graver jo seg innover uansett, ved hver bevegelse, og trigger drit ut av anus Forstår ikke at noen fremdeles bruker string EKKELT Anonymkode: 723db...56f 4
AnonymBruker Skrevet 27. juli #18 Skrevet 27. juli Har du født barn, jeg sliter med det samme etter jeg fikk min siste, er akkurat som om jeg aldri blir ferdig, trodde alltid at jeg fikk ut alt, men etter jeg såg en teknikk på tven som dem brukte på eldre på sykehjem, har jeg ikke hadd dette problemet. Man skulle presse mot anus men litt over anus ca 3 cm over mot runpesprekken og presse samtidig, for når man har født så blir det på en måte en lomme der . Anonymkode: 4c6af...af5
AnonymBruker Skrevet 27. juli #19 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Kanskje problemet er at du bruker for mye papir? Jeg hadde akkurat samme problem og tidvis utbrudd av hemoroider også, fram til jeg av urelaterte årsaker kjøpte en «bidetpistol». Ikke bare føler jeg meg mye renere, men har ikke hatt problemer med verken bremsespor eller hemoroider siden. Bruker kun litt papir forsiktig for å bli tørr. Kostet et par hundre kroner, beste investeringen jeg har gjort innen intimhelse i hele mitt liv! Anonymkode: bc57c...8b5 Ja, bidet anbefales! Dette er vanlig i andre land men ikke så vanlig i Norge og er noe som alle burde ha. Anonymkode: 33816...362 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #20 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du født barn, jeg sliter med det samme etter jeg fikk min siste, er akkurat som om jeg aldri blir ferdig, trodde alltid at jeg fikk ut alt, men etter jeg såg en teknikk på tven som dem brukte på eldre på sykehjem, har jeg ikke hadd dette problemet. Man skulle presse mot anus men litt over anus ca 3 cm over mot runpesprekken og presse samtidig, for når man har født så blir det på en måte en lomme der . Anonymkode: 4c6af...af5 Det er en lomme der på menn og kvinner, helt normalt det men den bør selvsagt tømme seg skikkelig. Anonymkode: c2a9c...4d5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå