Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd alt som vanlig folk kan få kjøpt for å kverke ugress. Har også prøvd noe greier som bøndene bruker og ugresset ble kjapt borte. Jeg får ikke tak i mer av den middelet.

Jeg har helt på ren eddik, kokende vann, luket, midler kjøpt på Plantasjen osv osv, ikke noe av det virker. Har også gått med propanbrenner og brent jævelskapet, men det kommer raskt tilbake.

Jeg har ikke sjans til å fjerne singel og duken under. Det er snakk om store mengder singel og ingen plass å legge det for så å luke under duken.

Har dere noen råd som virkelig hjelper?

Anonymkode: ce8e2...98f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må ta opp singelen og duken, legge ny duk og singel igjen. 

Det er det eneste som fungerer over lengre tid.

Anonymkode: 9515f...2c1

Skrevet

Bruk nok singel slik at du kan skrape med et skarpt redskap, med langt skaft,  ( husker ikke hva det heter, men det er rett blad på enden), slik at når du står og dytter fra deg så river du planten i to eller at hele planten blir revet opp. Gjør på det en varm dag slik at plantene dør. Tror det er strengt tatt den letteste måten å gjøre det på, men tabben er vel at folk flest ikke har dyp nok singel.

Er kostnaden for å kjempe mot naturen. Prøv å ha en så naturlig hage, så langt det lar seg gjøre. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Du må ta opp singelen og duken, legge ny duk og singel igjen. 

Det er det eneste som fungerer over lengre tid.

Hvilken duk anbefaler du?

AnonymBruker
Skrevet
Datarotten skrev (8 minutter siden):

Bruk nok singel slik at du kan skrape med et skarpt redskap, med langt skaft,  ( husker ikke hva det heter, men det er rett blad på enden), slik at når du står og dytter fra deg så river du planten i to eller at hele planten blir revet opp. Gjør på det en varm dag slik at plantene dør. Tror det er strengt tatt den letteste måten å gjøre det på, men tabben er vel at folk flest ikke har dyp nok singel.

Er kostnaden for å kjempe mot naturen. Prøv å ha en så naturlig hage, så langt det lar seg gjøre. 

Hagen min er helt fri for planter og busker. Jeg liker ikke å stelle med det hverken ute eller inne. Har bare en gressplen og det tyter opp noe greier der også, men det klipper jeg med gressklipper.

Jeg skjønte ikke helt hva du prøvde å forklare av redskap😅

AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden hører hjemme på singelforumet ;) 

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hagen min er helt fri for planter og busker. Jeg liker ikke å stelle med det hverken ute eller inne. Har bare en gressplen og det tyter opp noe greier der også, men det klipper jeg med gressklipper.

Jeg skjønte ikke helt hva du prøvde å forklare av redskap😅

Hvorfor ikke da asfaltere eller legge heller?

Anonymkode: ec856...73e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så singel at jeg trodde du snakket om menn… 

Anonymkode: fa7e2...25c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvilken duk anbefaler du?

Det bør du heller spørre om der de selger duk. Jeg vet nada om duk, men vet mye om naturen 🫣

Problemet ditt er at du kjemper mot naturen, og den har en tendens til å vinne. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Problemet ditt er at du kjemper mot naturen, og den har en tendens til å vinne. 

Tenkte det samme :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Håper du evner å stoppe ugress ;) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

:fnise: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...