Gjest Hmhmhm Skrevet mandag kl. 09:55 #1 Skrevet mandag kl. 09:55 (endret) K Endret tirsdag kl. 09:26 av Hmhmhm
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:21 #2 Skrevet mandag kl. 10:21 Hmhmhm skrev (21 minutter siden): Jeg og kona bruker ofte massasje som forspill, noe hun nyter og tenner veldig på. jeg starter å massere henne oppe ved skuldrene og fortsetter nedover mot rompa, øverst på rompa. Fortsetter slik opp og ned på ryggen en del ganger før jeg merker at hun blir tent. Fortsetter så fra anklene og oppover, til det ender i fingring og av og til dildo. Noen ganger får hun dildo under trusa mens jeg masserer. Er det noen andre damer som har tips til andre seksuelle ting som kan gjøres under massasjen? Gått oss litt fast her. Bruk tid, vent med å berøre kjønnet, masser og stryk på innsiden av lårene hennes, masser overkroppen, ryggen og leggene hennes. La henne bli skikkelig kåt og pin henne lenge. Fortsett med å massere halsen, skuldrene og nakken. Slikk øreflipper, slikk halsen, la fingrene sirkle rundt brystvortene hennes. Slikk brystvortene, først forsiktig, mens du stryker henne på innsiden av lårene og nå kan du la fingrene gli over kjønnet hennes….. Anonymkode: dba71...9c2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå