AnonymBruker Skrevet mandag kl. 02:07 #1 Skrevet mandag kl. 02:07 Og er det viktig for deg at han er opptatt av det? Saken er at vi har et hus fra 80 tallet. Vi har pusset opp jevnt og trutt, og det måtte vi. Det var dårlig tilstandsgrad, det var blå og orange rom osv osv… Han (jeg og forsåvidt) har ti tommeltotter så vi har måtte leie inn til alt. Vi har malt noen rom selv, lagt gulv osv, men ellers firma. Når han gjør det blir det dårlig resultat, som f eks glippe mellom gulv som er lagt og dørterskel, det er listverk som er lappet sammen i tak osv. Jeg føler alltid det er jeg som har ideer til oppgradering i huset. Han er ferdig med et rom når det er ferdig. Han kommer aldri med ideer eller forslag, og det er alltid huff og uff om jeg foreslår noe Hører andre venninner som kan kose seg med å planlegge, tenke ut osv- men han min tenker alltid på hvor dyrt det blir osv. Hadde ikke jeg foreslått noe hadde vi fortsatt hatt orange og blå rom… Er det viktig for deg at mannen er med? Anonymkode: 55a0e...324
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 03:05 #2 Skrevet mandag kl. 03:05 Han har oppussing-vegring Anonymkode: 5c878...26a
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 03:20 #3 Skrevet mandag kl. 03:20 Ingen av oss er interessert i å bruke masse tid på oppussing, så vi kjøpte en nybygd leilighet. Folk har ulike interesser. Om det var viktig for deg med en mann som var interessert i oppussing så burde du jo ha valgt en som var det. Anonymkode: dac14...294
SPOCA Skrevet mandag kl. 04:08 #4 Skrevet mandag kl. 04:08 Vi er like (lite) opptatt av det. Dvs: vi har gjort det vi må inntil nå. Mannen har gjort noe selv. Neste ut er egentlig kjøkken og bad, men vi venter så lenge vi kan med å pusse opp.
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 04:21 #5 Skrevet mandag kl. 04:21 Ingen av oss er opptatt av interiør og trender, men han er heldigvis lett å få med når noe blir så ille at det MÅ gjøres. Det er jeg som er igangsetteren, men han har hittill alltid vært enig når jeg tar initiativ. Da stiller han opp, klager lite og gjør så godt han kan- slurver ikke og fullfører det vi startet på. Men å kose seg med å planlegge eller tenke på nye prosjekter er like fremmed for oss begge. Vi gjør det fordi vi må. Og når vi er ferdig med et rom er vi ferdig, det er jo hele poenget med å pusse opp eller...? Anonymkode: beae5...820
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 04:41 #6 Skrevet mandag kl. 04:41 Ingen av oss er veldig opptatt av det. Bygde hus for 25 år siden, og har nesten ikke gjort annet enn å male om noen barnerom. Men mannen er superflink, og kan alt. Han har bygget stor garasje, større veranda, vi har anlagt kjempefin hage osv. Jeg ser at der venninner er glade i oppussing og mannen ikke vil/kan, så lærer hun seg å gjøre det selv. Det samme har min bonusdatter gjort. Så du må rett og slett lære deg å pusse opp selv 🙂 Anonymkode: a2a56...430
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 07:15 #7 Skrevet mandag kl. 07:15 Oppussing er en damegreie. Det er ikke menn som ser på sinnasnekkeren og slik for å si det sånn.. Anonymkode: 245fc...214
Fossegrimen Skrevet mandag kl. 07:23 #8 Skrevet mandag kl. 07:23 Mannen, altså eg, er lite oppteken av oppussing. Det er stressande, tidkrevjande, og svært dyrt. Vi pussar berre opp når det er strengt naudsynt.
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:45 #9 Skrevet mandag kl. 10:45 Veldig opptatt av det, og han har også lært seg mye slik at vi slipper å leie inn folk. Dealen er at han betaler av sine «lommepenger» om han kun pusser opp for gøy. Anonymkode: 3078a...317
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå