Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei min pappa er adoptert fra Korea i Seoul å har papier osv men jeg tror han ikke er helt klar å finne foreldrene sine da han føler han ble forlatt men han ble sendt på barnehjem da han sluttet å amme pga hun ikke hadde råd til mat til han. Å jeg har ikke så god kontakt med han er det noen muligheter for meg å lete?har veldig lyst å finne de

Anonymkode: 967b1...09a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hei min pappa er adoptert fra Korea i Seoul å har papier osv men jeg tror han ikke er helt klar å finne foreldrene sine da han føler han ble forlatt men han ble sendt på barnehjem da han sluttet å amme pga hun ikke hadde råd til mat til han. Å jeg har ikke så god kontakt med han er det noen muligheter for meg å lete?har veldig lyst å finne de

Anonymkode: 967b1...09a

https://www.nrk.no/norge/ny-rapport-avslorer-systematisk-tvangsadopsjon-i-sor-korea-1.17038658

Kanskje Bufetat kan hjelpe?

Anonymkode: 4efe1...200

AnonymBruker
Skrevet

Har du snakket med faren din om dette? Kanskje du bare kan spørre han rett ut om han kan hjelpe deg eller du kan se papirene?

Ellers Bufdir eller Bufetat

Anonymkode: 6cb58...992

Skrevet

Hvis du ikke har papirene blir det vanskeligere, men ikke umulig. Sjekk ut  https://www.kadoption.or.kr/home/eng/main.do

Lillesøsteren min er adoptert fra Sør Korea, desverre hadde den biologiske moren dødd før hun fikk se henne.

Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har du snakket med faren din om dette? Kanskje du bare kan spørre han rett ut om han kan hjelpe deg eller du kan se papirene?

Ellers Bufdir eller Bufetat

Anonymkode: 6cb58...992

Bufdir har ikke noe med utenlandske adopsjoner for ørten år siden. 

Anonymkode: d6e1b...28d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

han sluttet å amme

Visste ikke at "hanner" kunne amme...

Anonymkode: 9ff41...1b9

AnonymBruker
Skrevet

Det er opp til han om han vil finne familien sin eller ikke, så ls det ligge om han ikke vil selv. Den dagen han ikke lever lengre kan du eventuelt starte jakten selv, men inntil da er det han som eventuelt må ta det skrittet.

Anonymkode: f3254...184

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...