AnonymBruker Skrevet 26. juli #1 Skrevet 26. juli Hei min pappa er adoptert fra Korea i Seoul å har papier osv men jeg tror han ikke er helt klar å finne foreldrene sine da han føler han ble forlatt men han ble sendt på barnehjem da han sluttet å amme pga hun ikke hadde råd til mat til han. Å jeg har ikke så god kontakt med han er det noen muligheter for meg å lete?har veldig lyst å finne de Anonymkode: 967b1...09a
AnonymBruker Skrevet 27. juli #2 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hei min pappa er adoptert fra Korea i Seoul å har papier osv men jeg tror han ikke er helt klar å finne foreldrene sine da han føler han ble forlatt men han ble sendt på barnehjem da han sluttet å amme pga hun ikke hadde råd til mat til han. Å jeg har ikke så god kontakt med han er det noen muligheter for meg å lete?har veldig lyst å finne de Anonymkode: 967b1...09a https://www.nrk.no/norge/ny-rapport-avslorer-systematisk-tvangsadopsjon-i-sor-korea-1.17038658 Kanskje Bufetat kan hjelpe? Anonymkode: 4efe1...200
AnonymBruker Skrevet 27. juli #3 Skrevet 27. juli Har du snakket med faren din om dette? Kanskje du bare kan spørre han rett ut om han kan hjelpe deg eller du kan se papirene? Ellers Bufdir eller Bufetat Anonymkode: 6cb58...992
piggrokken Skrevet 27. juli #4 Skrevet 27. juli Hvis du ikke har papirene blir det vanskeligere, men ikke umulig. Sjekk ut https://www.kadoption.or.kr/home/eng/main.do Lillesøsteren min er adoptert fra Sør Korea, desverre hadde den biologiske moren dødd før hun fikk se henne. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 27. juli #5 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har du snakket med faren din om dette? Kanskje du bare kan spørre han rett ut om han kan hjelpe deg eller du kan se papirene? Ellers Bufdir eller Bufetat Anonymkode: 6cb58...992 Bufdir har ikke noe med utenlandske adopsjoner for ørten år siden. Anonymkode: d6e1b...28d
AnonymBruker Skrevet 27. juli #6 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): han sluttet å amme Visste ikke at "hanner" kunne amme... Anonymkode: 9ff41...1b9
AnonymBruker Skrevet 27. juli #7 Skrevet 27. juli Det er opp til han om han vil finne familien sin eller ikke, så ls det ligge om han ikke vil selv. Den dagen han ikke lever lengre kan du eventuelt starte jakten selv, men inntil da er det han som eventuelt må ta det skrittet. Anonymkode: f3254...184
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå