Gå til innhold

Den ultimate fantasien

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den som samler alt du tenner på i en fantastisk fantasi- hva er det? 

For meg en blondine i tettsittende vinterbuksee som gir svisjelyd. Hun rar dem av og har jeans,  som avslører at hun har bollemus.  

Hun tar alt av og hun avslører en mørk blond dott på bollemus. 

Anonymkode: ba174...e32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En liten petite asiatisk frøken. Små pupper, liten spretten rompe og litt kjønnslepper som henger ut. Og selvsagt gap mellom lårene. 
Hun gjerne halvdelen av min egen alder. Gjerne 18-20 år. 
Hun gir meg erotisk body to body massasje før hun gaper over og begynner å gagge på pikken min. Prøver så godt hun kan å deepthroate den, men får det ikke helt til. Så lar hun meg bruke henne fra alle vi kler og posisjoner før hun suger meg tom. 

Anonymkode: bc26f...fa8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Den som samler alt du tenner på i en fantastisk fantasi- hva er det? 

For meg en blondine i tettsittende vinterbuksee som gir svisjelyd. Hun rar dem av og har jeans,  som avslører at hun har bollemus.  

Hun tar alt av og hun avslører en mørk blond dott på bollemus. 

At typen min skal bli litt tøffere og begynne å ta meg på kjøkkenbordet eller be om blowjobs.

Anonymkode: 6361a...886

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

At typen min skal bli litt tøffere og begynne å ta meg på kjøkkenbordet eller be om blowjobs.

At dama mi skal strippe forførende og sette seg inviterende på kjøkkenbordet, eller dra ned buksene mine og suge pikken helt uoppfordret. Men dessverre er hun alt for passiv og tørr ikke å fortelle hva hun vil ha.

Anonymkode: 3b4d8...862

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

At dama mi skal strippe forførende og sette seg inviterende på kjøkkenbordet, eller dra ned buksene mine og suge pikken helt uoppfordret. Men dessverre er hun alt for passiv og tørr ikke å fortelle hva hun vil ha.

Anonymkode: 3b4d8...862

Jeg gjør det hele tiden. Han blir ille berørt. Han fantaserer om det men blir helt ødelagt om jeg gjør det. Stakkars. Han fikk blowjob på stranden nylig. Det var gøy.

• Liker 1
Skrevet

Følelsen av å bli forelsket i ei fitte🥰
Dama blir litt sjalu og vil gi meg litt straff.. 
"Straffen" er at hun jokker fitta si hardt imot ansikt mitt, for å stoppe min utømmelige lyst.. 
Dama vet bare ikke, at jeg elsker det også❣️😆

Skrevet

Å bli knullet av to menn samtidig. Egentlig tenker jeg bare tilbake på ting jeg har gjort og gjerne opplever igjen.

Anonymkode: 451fb...d54

• Liker 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (5 timer siden):

Følelsen av å bli forelsket i ei fitte🥰
Dama blir litt sjalu og vil gi meg litt straff.. 
"Straffen" er at hun jokker fitta si hardt imot ansikt mitt, for å stoppe min utømmelige lyst.. 
Dama vet bare ikke, at jeg elsker det også❣️😆

Går det an å bli forelsket i bare fitta?

Skrevet

Må være trekant med to kjekke fra serier eller noe. For øyeblikket hadde trekant med Ilya Rozanov fra Heated Rivalry og han blonde fra en campus ishockey serie jeg ikke husker navnet på  være  det ultimate. 

Anonymkode: 2f68e...4cc

Skrevet

Må være trekant med 2 nydelige damer i 40-årene som vet hva de vil ha! Og som ikke er redd for å ta på hverandre!

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jepp, fordi hun gjør meg glad og er så god og myk.. hun er varm og våt.. og så dufter hun så godt og smaker så godt.. og ikke minst, at hun hisser meg opp til å fortsette🥰

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjønner det godt jeg. Er dødsforelska i pikken til typen. Men er det i typen også da. Men det er som de er to forskjellige individer. To veldig pene, kjekke, sexy menn.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Bli enig med samboer at vi åpner forholdet, kun for henne, så en dag uten at jeg vet det så hører jeg hennes høylytte seksuelle lyder når jeg kommer inn døra fra jobb.... men soveromsdøra er låst...i flere timer mens jeg hører på den ene runden etter den andre... 

Anonymkode: 37371...86d

• Liker 1
Skrevet

Å ta på meg storesøster sin brudekjole I silke.... DEN ER SÅ FIN!!!! kjenne på kuken gjennom det silkeglatte stoffet.. Rive den I stykker før jeg spruter over den.. Til slutt brenne den, for å skjule alle spor😊 Jeg har jo muligheten til å gjøre det😍

Anonymkode: b8a14...fd5

• Hjerte 1
Skrevet

At datteren til kjæresten er på besøk, men ikke får sove. Så hun kommer og legger seg mellom oss to gamlingene, som ligger nakne i senga. Etter det, er vi tre som ikke får sove. 

Anonymkode: c8418...d59

• Liker 1
Skrevet

At jeg tar mannen min på fersken med en annen kvinne. ( det er avtalt på forhånd, så er ikke utroskap) Har sett han knulle en annen kvinne da vi hadde 4 kant i fjor sommer, men da var jeg opptatt selv, så rakk ikke nyte synet på den måten jeg ønsker. 

Anonymkode: 51d5b...daa

• Hjerte 1
Skrevet

Å ha sex offentlig, alene. Holde på til orgasme etter orgasme kommer, med høylytt stønning , for deretter å komme til meg selv. Oppdager da masse folk rundt meg/oss, mens de gliser, noen spør om det var deilig… Så flaut, men ultimate fantasien🥰

Anonymkode: 2c358...cd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...