Gå til innhold

Yngre damer liker meg, hvorfor?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg er en mann 54 år og singel. Er litt ute på byen nå og opplever at damer helt ned mot 25 er interesserte. Er både overrasket og litt sjokkert over dette. Hvorfor er dere damer interesserte i en såpass mye eldre mann. Jeg er ingen hunk for å si det sånn. Ser greit ut, er 185cm og litt rund i kantene. Oppfører meg bra. 
Kan dere damer gi meg svar på dette?

Anonymkode: 5c636...478

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hei

Jeg er en mann 54 år og singel. Er litt ute på byen nå og opplever at damer helt ned mot 25 er interesserte. Er både overrasket og litt sjokkert over dette. Hvorfor er dere damer interesserte i en såpass mye eldre mann. Jeg er ingen hunk for å si det sånn. Ser greit ut, er 185cm og litt rund i kantene. Oppfører meg bra. 

Jeg tenker at du opplever en del av damene som først og fremst liker seg selv, med tanke på at dette skjer på byen. Stort sett er de avhengig av oppmerksomheten fra menn for å dyrke dette, og antageligvis så oppfatter mange menn dette som at de blir likt :) 

Jeg vil tippe på at du glor og da hekter de seg på for å mate behovet. Jeg tviler på at det strekker seg lengre enn det. 

• Liker 8
Skrevet (endret)
visp skrev (6 minutter siden):

Jeg tenker at du opplever en del av damene som først og fremst liker seg selv, med tanke på at dette skjer på byen. Stort sett er de avhengig av oppmerksomheten fra menn for å dyrke dette, og antageligvis så oppfatter mange menn dette som at de blir likt :) 

Jeg vil tippe på at du glor og da hekter de seg på for å mate behovet. Jeg tviler på at det strekker seg lengre enn det. 

Strekker seg nok lenger enn det du beskriver her ja. Jeg mener reell interesse som varer over tid. 

Endret av Postmann
Skrevet
Postmann skrev (Akkurat nå):

Strekker seg nok lenger enn det du beskriver her ja. Jeg mener reell interesse som varer over tid. 

Men du sier jo at dette skjer på byen? Om det varer over tid, så er du vel en de liker da? Kanskje du er morsom eller noe? Har du prøvd deg på noen framstøt da?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De ser vel etter en sugardaddy og oppmerksom. 

Anonymkode: f6436...a5f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De ser vel etter en sugardaddy og oppmerksom. 

Nei. Er ikke det. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan være at unge damer tennes veldig av en gammel geitebukk med hengeballer som klasker mot underlivet. 

Anonymkode: 39204...b37

Skrevet
Postmann skrev (1 minutt siden):

Nei. Er ikke det. 

Du får nesten forklare litt mer hva som gjør at du tenker at de liker deg på den måten? 

Det er mange menn som tolker litt for mye i damers væremåte.

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan være at unge damer tennes veldig av en gammel geitebukk med hengeballer som klasker mot underlivet. 

Absolutt et reelt alternativ

AnonymBruker
Skrevet

Finnes maaange unge kvinner med daddy issues 

Anonymkode: e7388...f93

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Postmann skrev (8 minutter siden):

Nei. Er ikke det. 

Siden du tydeligvis vet hva det er, hvorfor spør du her? 

• Liker 5
Skrevet

Nå er det veldig få i 25 årsalderen dette gjelder da, mest damer på 35-40

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hei

Jeg er 35. får blikk, flørt og blir spurt om snapp av kvinner i alle aldre. Men i det siste 20, 24, 22 og 19 faktisk. Har hatt sex med 19 åringen og hun på 24. Alle liker eldre menn. Jeg er helt vanlig utseendemessig. Det er ganske ålreit å ha høy markedsverdi

Anonymkode: da1c5...50b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Yngre kvinner digger jo det som flere andre her sier

Skrevet
Postmann skrev (2 minutter siden):

Nå er det veldig få i 25 årsalderen dette gjelder da, mest damer på 35-40

Å, men da er det bedre at en mann svarer. Eller jeg kan med en gang si deg hva de svarer: Det er jo lik alder som du er på :laugh:

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg er 35. får blikk, flørt og blir spurt om snapp av kvinner i alle aldre. Men i det siste 20, 24, 22 og 19 faktisk. Har hatt sex med 19 åringen og hun på 24. Alle liker eldre menn. Jeg er helt vanlig utseendemessig. Det er ganske ålreit å ha høy markedsverdi

Det er veldig psyko av deg å ligge med noen på 19 år. Vil du høre en vanlig tankegang rundt ligg på den alderen? Venninna fikk oppmerksomhet. That’s It. Konkurrere om bekreftelse.
De er umodne. 

Du er ikke poenget for dem. De selv er.

Anonymkode: cf994...30a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg fikk meg kjærester i tenårene å lå rundt var hele poenget at de var i samme rom. Jeg likte dem ikke, å reagerte negativt på dem, men klarte ikke å opptre utifra mine faktiske behov. Jeg løp rundt etter bekreftelse fra gutter jeg ikke likte kysset meg på skinnet en gang. Å hva tror dere venninner fortalte? Selvsagt var mange forelsket, men hva er sannsynligheten at det er dere gamlinger på den festen? Neppe.

Dere er en historie om han eldre mannen hun sykt nok lå med. Mannen med den røde jakken, ostepop fyren. BMW fyren. Guttegjengen fra Skogn, militær fyren. 
Hvem kan kysse flest? Hvem kan ligge med flest? Han så på Johanne, liker han Johanne bedre enn meg? Ja han der er sikkert litt søt i dette rommet hvor jeg ikke liker noen men oppmerksomheten må rettes mot noen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dagen dere får oppmerksomhet av noen på 26 er det mer seriøst. For det er alderen kvinner kan tenke OI nå er det alfa omega fra nå av. Så det er et komplement i større grad, da har hun mer viten om hva hun tenner på.

Personlig våknet jeg selv i den alderen. Å søkte opp om det var noe flere opplevde. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er veldig psyko av deg å ligge med noen på 19 år. Vil du høre en vanlig tankegang rundt ligg på den alderen? Venninna fikk oppmerksomhet. That’s It. Konkurrere om bekreftelse.
De er umodne. 

Du er ikke poenget for dem. De selv er.

Hvorfor er jeg psyko fordi jeg hadde sex med en på 19 ? hun er da voksen og tar sine egne valg? 

Forresten, du som mener dette bare er for bekreftelse, jeg kan lett date henne og få et seriøst forhold også, hun fikk følelser etter 1 natt med sex😊

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det jo vanskelig for oss å vite om dette er reelt eller ikke. Mange menn tolker ethvert smil og høflighet som interesse. Har vært ute med menn som ikke engang skjønte differansen på at noen kvinner hadde det moro på deres bekostning og interesse. De smilte og skålte jo mot dem. Vel, da hadde den aktuelle mannen gjort seg bemerket, men ikke på måter som vakte SLIK interesse. De flirte av ham, og fleipet. 

Har aldri hatt hjerte til å påpeke dette. 

Anonymkode: 47fe5...7a8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...