AnonymBruker Skrevet 26. juli #1 Skrevet 26. juli Hei, Er det noen som har erfaring med barnehage i Bergen sentrum og en eller flere å anbefale? :) Anonymkode: d1ee5...a3e
AnonymBruker Skrevet 26. juli #2 Skrevet 26. juli Rosetårnet barnehage på Nygårdshøyden (Har jobbet som pedagogisk leder) Den Internasjonale Barnehage på Damsgård (Har jobbet som pedagogisk leder) Kalfarveien Barnehage (Mitt barn har gått der) Anonymkode: a8cdc...dd9
AnonymBruker Skrevet 27. juli #4 Skrevet 27. juli Mine gikk i Bergens barneasyl. Super barnehage 🙂 Anonymkode: c7037...f0b
AnonymBruker Skrevet 11. august #5 Skrevet 11. august Tusen takk for svar! Så at Bergen barneasyl har tre måltider (frokost, frukt og lunsj). Hva tenkte dere om det? Var det noe som var fint og som kom godt til nytte i hverdagen? Anonymkode: d1ee5...a3e
AnonymBruker Skrevet 13. august #6 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (På 11.8.2026 den 21.53): Tusen takk for svar! Så at Bergen barneasyl har tre måltider (frokost, frukt og lunsj). Hva tenkte dere om det? Var det noe som var fint og som kom godt til nytte i hverdagen? Anonymkode: d1ee5...a3e Ja, greit med helkostbarnehage, så trenger man ikke styre med hverken frokost eller å lage matpakker. Ellers fantastisk da mine gikk der at de var så mye ute på ulike turer, de var virkelig over hele Bergen (når de ble litt større). Gode og trygge voksne. Flere menn. Anonymkode: c7037...f0b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå