AnonymBruker Skrevet 26. juli #1 Skrevet 26. juli Hei. Jeg har et eldre bad hvor jeg trenger å rense sluket. Men jeg vet ikke hvordan jeg gjør det på eldre bad. Har en eldre rist over sluket. Takk til alle som svarer! Legger ved bilde Anonymkode: 2a83d...dad
visp Skrevet 26. juli #2 Skrevet 26. juli Du må vel nesten ta et bilde av hvordan det ser ut oppi etter at du har tatt bort risten?
AnonymBruker Skrevet 26. juli #3 Skrevet 26. juli Du fjerner rista, - den ligger ganske løs, og under der er en vannlås. Det enkleste da er å fjerne skruene og ta opp den indre delen (er ofte sånn ihvertfall). Da kommer du til og får renset skikkelig. Anonymkode: c7e99...df3 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #4 Skrevet 26. juli Du tar av risten og putter hendene nedi og drar med deg all dritt du finner. Anonymkode: 182f2...255 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #5 Skrevet 26. juli Risten kan faktisk være skrudd fast også. Sett mye rart. Anonymkode: b2725...551
AnonymBruker Skrevet 26. juli #6 Skrevet 26. juli Det er da vel som på nyere bad? Man fjerner risten og gjør rent under. Anonymkode: 22045...529
AnonymBruker Skrevet 26. juli #7 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Risten kan faktisk være skrudd fast også. Sett mye rart. Anonymkode: b2725...551 Fikk vekk risten øverst. Fant noen skruer til et svart sluk men virker til å sitte fast etter at jeg skrudde løs skruene Anonymkode: 2a83d...dad
AnonymBruker Skrevet 26. juli #8 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du tar av risten og putter hendene nedi og drar med deg all dritt du finner. Anonymkode: 182f2...255 Skal ta på meg hansker og renske nedi Anonymkode: 2a83d...dad 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #9 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fikk vekk risten øverst. Fant noen skruer til et svart sluk men virker til å sitte fast etter at jeg skrudde løs skruene Anonymkode: 2a83d...dad Du må ta i litt, det klikkes tilbake på plass, jeg har sånn og, mye morro nedi der hehe Anonymkode: aa39b...9d5 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #11 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Du må ta i litt, det klikkes tilbake på plass, jeg har sånn og, mye morro nedi der hehe Anonymkode: aa39b...9d5 Ja det var mye "moro" nedi der. Takk for hansker😇 Anonymkode: 2a83d...dad 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #12 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Som på alle bad; Mudin. Anonymkode: ee916...c14 Det og Anonymkode: 2a83d...dad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå