Gå til innhold

Jeg er i sjokk og vantro! Opplevde Berlin-terroren på nært hold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er i sjokk og vantro over hva som hendte her i Berlin i går kveld! Meg og min sønn hadde det så fint i paraden og har vært her i noen dager nå. Vi hilste på så mange forskjellige mennesker, tok bilder, jeg danset og slo ut håret litt og min sønn synes det var så morro, men nå føler vi oss ikke helt trygge her i Berlin og er varsomme. Vi skulle være der inn mot midnatt, men fikk plutselig på storskjerm at det var full evakuering. 

Vi har vært ute å lagt ned blomster nå på formiddagen og jeg pleier å holde litt igjen foran mine barn, men rundt dette så greide jeg det ikke. Jeg er i sjokk og kan ikke tro at dette har skjedd, at noen vil så mye vondt over kjærlighet. Jeg ser hvor mye dette betyr for så mange, og det var bare fint før dette skjedde :gråter: 

Endret av Elaine Marley
  • Hjerte 23
Videoannonse
Annonse
Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (2 minutter siden):

Jeg er i sjokk og vantro over hva som hendte her i Berlin i går kveld! Meg og min sønn hadde det så fint i paraden og har vært her i noen dager nå. Vi hilste på så mange forskjellige mennesker, tok bilder, jeg danset og slo ut håret litt og min sønn synes det var så morro, men nå føler vi oss ikke helt trygge her i Berlin og er varsomme. Vi skulle være der inn mot midnatt, men fikk plutselig på storskjerm at det var full evakuering. 

Vi har vært ute å lagt ned blomster nå på formiddagen og jeg pleier å holde litt igjen foran mine barn, men rundt dette så greide jeg det ikke. Jeg er i sjokk og kan ikke tro at dette har skjedd, at noen vil så mye vondt over kjærlighet. Jeg ser hvor mye dette betyr for så mange, og det var bare fint før dette skjedde :gråter: 

Hva skjedde da?

Anonymkode: fd35f...320

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva skjedde da?

Du leser ikke nyheter?

Anonymkode: f03e2...efc

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet

Hva skjedde da?

Får du ikke med deg nyheter? En bil kjørte inn i folkemengden.

Anonymkode: b401a...66d

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet

Hva skjedde da?

Står på vg og Dagbladet 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Hvorfor er du i sjokk? Det har blitt helt vanlig i Tyskland 

Anonymkode: 6f909...842

• Liker 12
Skrevet

Jeg var på utestedene i Oslo når det ble skutt under Pride terroren her, jeg skjønner deg. Var første gang jeg var redd som skeiv. Tok meg tid å ta tilbake Pride. ❤️🌈

Anonymkode: f93af...eed

• Liker 3
  • Hjerte 10
Skrevet

Hater at det skal være utrygt å samles og markere fine ting som Pride, eller arrangere andre ting som kun skal være glede. Skjønner godt følelsene dine. At noen med viten og vilje bare kjører en bil inn i en parade og dreper og sårer tilfeldige folk er bare ufattelig 💔

Anonymkode: eacbb...067

• Liker 3
  • Hjerte 4
Skrevet

Løsningen er å fordømme hvite konservative menn og importere en million muslimer til.

Anonymkode: 1ae84...c4b

• Liker 13
  • Nyttig 6
Skrevet

Og så har vi alle de som mener det er «for mye pride» og «vi trenger kkke pride mer». 

Anonymkode: 69377...99a

• Liker 5
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hvorfor er du i sjokk? Det har blitt helt vanlig i Tyskland 

Anonymkode: 6f909...842

Jepø. Dette er noe man må ta høyde for hvis man tar sommerferien i Tyskland.

Anonymkode: 91613...ddc

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Løsningen er å fordømme hvite konservative menn og importere en million muslimer til.

Løsningen er at et folk åpner øynene å retter dem utover på at andre skal få leve livene de også, i stedet for å ha hodet plassert inn i egen stump.

Sårt ego og hat skal ikke føre til andre sin død.

Anonymkode: ef4bd...779

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Helt forferdelig 😢Bra du og sønnen er trygg ❤️ 

Anonymkode: ef4bd...779

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det ikke dette som er kulturell berikelse da?

Anonymkode: b4e0d...616

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det ikke dette som er kulturell berikelse da?

Anonymkode: b4e0d...616

Du kjører ikke en bil inn i en folkemengde fordi du er muslim. Du kjører en bil inn i en folkemengde fordi du har psykiatriske diagnoser.

Anonymkode: 8f10e...315

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du kjører ikke en bil inn i en folkemengde fordi du er muslim. Du kjører en bil inn i en folkemengde fordi du har psykiatriske diagnoser.

Lenge leve uvitenheten.

Anonymkode: 79081...48b

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva med Manshaus og Breivik da? De er begge født i Norge. 

Jeg synes noen av dere her burde lære dere hva empati er altså, folk har blitt drept og hard skadet :gråter: 

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Rart at de aller fleste som har kjørt inn i folkemengder har vært muslimer da. 

Anonymkode: 04516...972

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (19 minutter siden):

Hva med Manshaus og Breivik da? De er begge født i Norge. 

Jeg synes noen av dere her burde lære dere hva empati er altså, folk har blitt drept og hard skadet :gråter: 

Det er det eneste kortet dere på venstresiden har! Hva med han som drepte folk på London pub? Var han en hvit etnisk nordmann?

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er det eneste kortet dere på venstresiden har! Hva med han som drepte folk på London pub? Var han en hvit etnisk nordmann?

Dette er det jeg ser i hodet mitt hver gang noen på venstresiden prater om innvandring eller islam.

GTVdEnnWwAAYQR3.jpg

• Liker 12
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...