Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som jobber som eller har kjennskap til å jobbe som biligkonsulent? Får ikke helt tak i hva man konkret gjør. Hva er hovedjobben? Sitter man stort sett på kontor , blir ringt av nav om f.eks en mann som har mistet boligen sin. Så skal jeg ringe mannen og høre hva han ønsker forså og ringe de som leier ut, prøve og få han til å kunne leie forså ringe mannen og fortelle at jeg fant ett sted? Det er sikkert ikke så enkelt eller? 

Fant en stilling men likevel forstår jeg ikke helt https://arbeidsplassen.nav.no/stillinger/stilling/b0ac96cc-dd25-4668-92b6-7dce9300df61

Anonymkode: cb9bd...4e5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Klarte skrive feil i oversikten, boligkonsultent! 

Anonymkode: cb9bd...4e5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Får ikke helt tak i hva man konkret gjør.

Det står jo i annonsen du linker til:

• Fremskaffe og formidle boliger i det private leiemarkedet, samt etablere og videreutvikle samarbeid med private utleiere.
  • Følge opp tilvisningsavtaler, bosettinger og dialog med utleiere.
  • Veilede innbyggere om muligheter på det private leie- og boligmarkedet
  • Informere om Husbankens virkemidler som bostøtte, startlån og tilskudd til tilpasning
  • Bidra til privat bosetting og stabile boforhold.
  • Bidra til gode inn- og utflyttingsprosesser, konflikthåndtering og forebyggende arbeid, som bidrar til at innbygger/ leietaker kan bli værende i og beholde boforholdet
  • Samarbeide med NAV, helse- og omsorgstjenester og andre relevante aktører for å sikre helhetlige boligløsninger.
  • Behandle henvendelser fra innbyggere, leietakere og samarbeidspartnere,  utføre administrative oppgaver og bidra til utvikling av rutiner, arbeidsprosesser og tjenester.

Anonymkode: 26a06...103

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...