Gå til innhold

Bryllup med litt morsom avslutning

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bryllup??kakefest?? Vurderer en liten kakefest under vårt Bryllup i September.. Men dette bare for å være litt barnslig på slutten av festen😆 Må spørre.. dere kommer på Bryllup i fine kjoler osv.. hadde dere kunne delta i en bløtkakekaste konkurranse?? 😆😆

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

nei, det hadde vært helt uaktuelt

Anonymkode: c1b22...cc2

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Et skuespill om barneoppdragelse hadde vært gøyere. 

Anonymkode: 93932...559

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Overhode ikke. For en utrolig dårlig ide.

Og hadde blitt rasende om bunaden til jenta og dressen til gutta ble klint med av kake.

Anonymkode: 1dfbf...fde

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Fullstendig uaktuelt. Selv om jeg hadde hatt på en gammel utslitt joggedress hadde jeg nektet det. Å kaste mat rundt seg ser jeg på som ren idioti. Ikke lag mat dere ikke ønsker å spise.

Anonymkode: 0c821...2bc

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Håndgranat kasting kunne vært moro..

Anonymkode: 1c657...599

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg regner med at dette er en spøk, men kan gjerne svare. 

Nei. Først og fremst fordi gjestenes finklær kommer til å bli ødelagt. Min mann har en rådyr dress han bruker i slike anledninger, og som han har tenkt å ha hele livet. Men jeg synes også det er sløs av mat. Skal dere bake bløtkaker som kun skal kastes? Jeg er også opptatt av logistikk. Jeg ser for meg gjestene sette seg inn i taxier innsmurt i bløtkake. Folk har ikke med skift i bryllup. 

Hvis dette er deres humor, kan vel du og din partner skjære opp to bløtkakestykker og trykke dem inn i hverandres ansikter, i god Monty Python-stil. Går ikke ut over andre enn dere selv. 

Anonymkode: a3664...a11

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

også skal folk komme seg hjem, sitte i egne biler eller i taxi med masse kake på seg. Regner med du skjønner det ikke er innafor?

Anonymkode: c1b22...cc2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du må slutte å se på alt det amerikanske tull-ballet på sosiale medier. 

Anonymkode: 72dd2...36c

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Nei? Hvorfor det?

Anonymkode: 2fc41...fdf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hørt om at noen kaster kake på hverandre i et bryllup, og syns det høres ut som en fryktelig dårlig idé på alle måter. 

Klær bli ødelagte, er sløsing med mat og som noen nevner vil det også føre til at biler/transport blir grisete. 

Anonymkode: 5eedb...7f7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Overhode ikke. For en utrolig dårlig ide.

Og hadde blitt rasende om bunaden til jenta og dressen til gutta ble klint med av kake.

Anonymkode: 1dfbf...fde

Det blir de vel fort uansett, unger roter jo. 

Men ja, for et latterlig konsept. Det finnes andre litt morsomme ting man kan gjøre hvis dere absolutt må. Dere kan ha fotovegg, dansekonkurranse, dele ut lapper der hver enkelt får ei oppgave (bring temaet fisk på bane med enhver anledning, hold en tale hvert 20 min). Mange rare ting hvis man har fantasi til det, men det må ikke bli helt utdrikningslag- aktig heller.

Anonymkode: d755d...590

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: e8513...a8a

AnonymBruker
Skrevet

Nei og atter nei.

Hadde ikke ødelagt bunad fordi at  brud og brudgom tror det er kult med å kaste kaker på hverandre. Da får dere heler skjære kaka i putte i ansiktet på hverandre selv. Hvis dere syns noe slikt er gøy. 

Tror hadde jeg hørt om noe slikt hadde jeg vurdert å ikke gå i pen tøy i bryllup da hadde det blitt joggebukse og t-skjorte

Anonymkode: 33b51...5d1

• Liker 2
Skrevet

Nei. Hadde ikke gått i et bryllup om dette ble forhåndsvarslet, og hadde gått derfra umiddelbart om jeg var i et bryllup der noe sånt skulle til å starte. For en fullstendig idiotisk idè. Det må da være andre måter å få en "morsom avslutning" på et bryllup. Lei inn en kjent stand-up-komiker eller noe!

• Liker 3
Skrevet

Vi kastet kake på hverandre i et bursdagsselskap da jeg var ti - da var det litt barnslig gøy fordi vi visste at dette var vi egentlig for gamle til. Om noen i fullt alvor ville arrangere det for voksne i festantrekk, ville jeg lurt på hvor mye de hadde drukket....

For øvrig tror jeg ikke noen av bryllupene jeg har vært i har hatt noen form for felles avslutning - stort sett bare drar folk når de vil.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er null problem å bare bruke slike overtrekksgreier i plast ala regnbeskyttelsen turister bruker for å unngå klin på klær, ikke er de dyre heller men jeg sløser ikke med mat, kake er mat det også så nei, jeg hadde ikke deltatt.

Jeg er ikke fan av engangsplast heller, bare fascinert over at alle som har kommentert hittill kollektivt er for tette til å komme på at beskyttelse av tøy er det minste problemet i scenarioet.

Anonymkode: 919db...95e

Skrevet

Gurimalla, aldri i livet. 

AnonymBruker
Skrevet

Få bandet til å spille Rains of Castamere

Anonymkode: 6ba05...bf7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...