Gå til innhold

jeg har bikuspid aortaklaff, og er redd..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har bikuspid aortaklaff og er redd.. Jeg har vært på hjerteultralyd  hver 3 år, og visst om det i alle år.. Men det er ikke nå før i en alder av 23 og jeg leste meg opp på dette at jeg ble redd for det, mest pga innvirkninger det kan ha senere i livet.. Jeg har angst og noen ganger hjertebank, men har tenkt det er angsten.. men er redd det er et symptom istedenfor på hjertefeilen.. Jeg synes det er tull og bestille legetime nå, pga plutselig behov for mere info..? Er det teit?

Anyway, er det flere her som har det og har lyst til og dele sin historie? 

Anonymkode: b1b2b...51d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du har en medført hjertefeil og tenker du heller vil søke råd fra anonyme på nett enn å bestille deg en time til fastlegen din?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

om du klarer og lese så ønsker jeg lesernes erfaringer som har samme type hjertefeil..🙃😁

Anonymkode: b1b2b...51d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om det er alvorlig hadde du nok blitt operert for lenge siden. 

Anonymkode: 506f2...465

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du blir jo fulgt opp med kontroller. Det som kan være farlig er å gå med tilstander man ikke vet om og ikke få oppfølging for. Du blir sjekket av spesialist hver 3. år. Da er alt fint og du er så trygg som du kan være.

Hvis du plutselig begynner å føle deg dårlig, syk, elendig form, da tar du kontakt med lege eller legevakt og så informerer du samtidig om tilstanden du har. 

Anonymkode: 365b7...a66

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...