Gå til innhold

Laste ned flim fra nett

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har hørt at det er mulig å laste ned filmer fra nett, men jeg er ingen racer det feltet. Jeg har nå lastet ned direct connect, som jeg har fått inntrykk av at jag trenger. Videre er det snakk om en eller annen "hub"??? Aner ikke hva det er... Er det noen som har noen gode tips? Eller kanskje en fin adresse å gå inn på?

Skrevet

installer windows media player

last ned filmer fra kazaa som du finner på www.kazaa.com

her kan du finne selv filmer som ikke er kommet på kino ennå :lol:

Skrevet

Kan vanskelig forstå hva du skal med en "HUB" (HUB:En enhet i et nettverk som kobler sammen kommunikasjonslinjer, dvs flere pcer i et nett)

Men Kaaza eller andre P2P programmer er en grei begynnelse for å laste ned filmer :)

Skal du bruke Kaaza, anbefaler jeg KaazaLite, den er uten SpyWare. kan lastes ned her http://itpro.no/download.php?op=getit&lid=130]Kaaza Lite

DivX blir også mer utbrett som filmformat på nettet, da trenger du å laste ned koden fra http://divx.com

Ellers er det som Lisa sier, Windows Mediaplayer takler de fleset typer av film formater

Gib

Skrevet

Hehe, lastet ned KazaaLite idag, og nå driver jeg og laster ned filmer og musikk for harde livet mens jeg fortsatt får Megabyten billig..... :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

når du åpner dc får du opp et vindu som heter connect to hub. velg mappen det står "public" på, og du vil få opp en liste over huber du kan koble deg til. vær obs på at mange har en viss grense for hva du må dele for at du skal komme inn (share limit). dette skal stå under description. velg den du vil ha og trykk connect. ganske enkelt og greit.

hvis det er fullt, blir du gjerne redirected automatisk, eller du velger en annen hub selv.

vær obs på at om du er bak en brannmur, må du sette dc i "passive mode" under "settings" og "connection". hvis du ikke gjør dette vil du få problemer med søkefunksjonen og hastigheten.

fjern også filer du deler som har ordlyder som teen, racism, face of death, o.l. de er ganske strenge på at slikt ikke skal forekomme, og de banner folk på livstid om de oppdager slikt.

skal du laste ned en film bør den være på ca 6-700 mb, for at det skal være god kvalitet (divx). encoder slik at du kan se divx-filmer i f.eks winmediaplayer er også noe de fleste deler der inne, så den finner du lett.

*ravna*

Skrevet

Bare husk:

Jo flere GB du deler. Desto "bedre" HUB'er får du komme inn på...

25 - 30 GB Share hjelper... :blunke:

-zap

Skrevet

men vær obs, enkelt internettleverandører har en maximum downloadgrense... ellers får du punge ut! vi stod visstnok øverst på listen deres over folk som misbrukte kvoten sin :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...