Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å date igjen etter å ha blitt enke når barna va 4 måneder. Nå er de 4 år, og har hatt null kontakt med menn den tiden. Jeg tenker mye på hvordan det blir for barna å introduserer evt ny partner. Har noen her noe erfaring å dele. Finnes det perfekt tid(alder messig) for barn å møte ny partner. Er selv bare 31, og er redd at jeg for mye for menn på min alder, spesielt de uten barn. Noen som har noe lignende erfaring her

Anonymkode: bd6f6...66d

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Først må jo du finne en mann som vil ha deg, kan bare si lykke til som en eldre kvinne med unger på slep

Anonymkode: ffd58...92c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Først må jo du finne en mann som vil ha deg, kan bare si lykke til som en eldre kvinne med unger på slep

Unødvendig med slik kommentar 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette er tragisk. Jeg har en følelse av at du er en bitter kvinne med lavt selvbilde.

Det er masser av menn der ute som både ønsker og er voksen nok til å gå i et forhold med en mor som har barn.

Jeg ønsker deg hell og lykke TS ❤️

Et lite tips fra meg er å holde en evt date hemmelig for barna frem til du vet 100% at dere vil satse på hverandre.

Anonymkode: 022c0...a48

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner flere mødre med små barn som har truffet kjærligheten på ny. Det har gått veldig fint og ungene har blitt svært glad i den nye partneren. 

Det finnes nok ikke en perfekt tid aldersmessig for barna. Det er nok mest avgjørende at han er imøtekommende og behandler dem bra. Men lurt å vente med å introdusere for barna til det begynner å bli litt seriøst. 

Lykke til med dating ❤️

Anonymkode: 9d2d4...1c3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så trist det må være å være deg.

Anonymkode: bcbec...5f7

• Liker 1
Skrevet

Finn deg noe annet å gjøre enn å være på KG eller internett generelt. Din type anonyme kommentarer er ikke ønsket. 

• Liker 2
Skrevet

Finnes veldig mange kvinner med barn som har fått kjærester/samboere. Lykke til.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Lol, hun kan jo bare gå på tinder og velge blant en uendelig liste. Er ikke akkurat noen utfordring å plukke seg ut en mann, hverken for ts eller noen andre kvinner 

Anonymkode: bdc7d...b08

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun er ikke en eldre kvinne, hun er 31 år. 

Nok av menn ts, bare vær sikker på hva du drar i hus med så små barn. De blir jo og raskt knyttet til en ny voksen iallfall en som kan ligne en farsfigur.

Anonymkode: 5c2ad...964

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Eldre som 31-åring? 😅 Troll harder

Anonymkode: edd4a...9fd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Først fokuser på DEG. At du ønsker å finne kjærligheten på ny og ha en partner og støttespiller.

Prosessen med å bli kjent kan ta måneder og så må en jo få en kjæreste kjemi, finne på ting sammen og virkelig komme under huden på hverandre. Den prosessen er jo med på å se om du føler det klar til å involvere barna.

Du og han må jo ha like grunnleggende verdier, syn på barneoppdragelse og økonomi osv.

Med det sagt så er jeg gift med en enkemann. Kona døde av kreft og etterlot seg 2 små barn på 3 og 5. 

Hennes ønske var at han skulle finne kjærligheten og lykken igjen. Og at barna skulle få en kvinnelig rollemodell og omsorgsperson som elsket dem.

Da vi møttes så smalt det raskt. Det var som om det var meningen at vi skulle møtes akkurat der og da.

I dag så er jeg eneste moren de kjenner til og de har blomstret og har det veldig bra i vårt hjem sammen.

Anonymkode: db08d...ca8

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Eldre?

Anonymkode: 30d02...12f

Skrevet (endret)

Jeg ville brukt god tid på å date personen før introduksjon til barna. Hvis han er riktig person aksepterer han å vente med å møte barna til du opplever at rett tidspunkt er der. I en slags lykkerus kan man føle en trang til å introdusere med en gang men jeg tror å vente er det tryggeste alternativet. Da er sjansen større for at forholdet varer etter introduksjon og at barna slipper et brudd. I tillegg at du vet at personen er å stole på og er trygg å ha rundt barna (man vet aldri). Lykke til!

Endret av Suffragette
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hun er ikke en eldre kvinne, hun er 31 år. 

Nok av menn ts, bare vær sikker på hva du drar i hus med så små barn. De blir jo og raskt knyttet til en ny voksen iallfall en som kan ligne en farsfigur.

Anonymkode: 5c2ad...964

Den som sier lykke til til TS her, er en eldre kvinne med unger på slep. Altså personen som skrev innlegget snakket om seg selv. 

Anonymkode: 0caae...41e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Den som sier lykke til til TS her, er en eldre kvinne med unger på slep. Altså personen som skrev innlegget snakket om seg selv. 

Anonymkode: 0caae...41e

Skjønner du prøver å provosere, men du fremstår bare utrolig latterlig lille Troll.

Anonymkode: db08d...ca8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har barn 100% og møtte min kjæreste på en dating app da barnet var 2,5 år. Besteforeldre er barnevakt i blant og vi begge har en fleksibel jobb, så da fikk vi mulighet til å møtes på dagtid i blant. Vi datet i 3 mnd, og var kjærester i 9 mnd før barnet møtte ham. Har vært sammrn i 2,5 år og Vi er fortsatt sammen og har null intensjoner om å flytte sammen :)

btw jeg fikk mange matcher på hinge da jeg var 33 år gammel kvinne alene med barn! Både yngre og eldre menn, alle var kjempeålreit. Møtte vel ca 7 stk over et års tid før jeg møtte kjæresten. Så det er fullt mulig :)

Anonymkode: 4893e...19d

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg vurderer å date igjen etter å ha blitt enke når barna va 4 måneder. Nå er de 4 år, og har hatt null kontakt med menn den tiden. Jeg tenker mye på hvordan det blir for barna å introduserer evt ny partner. Har noen her noe erfaring å dele. Finnes det perfekt tid(alder messig) for barn å møte ny partner. Er selv bare 31, og er redd at jeg for mye for menn på min alder, spesielt de uten barn. Noen som har noe lignende erfaring her

Ung enke meget trist

Masse lykke til

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg er en gammel røy med 3 unger på slep og jammen fant jeg en fantastisk mann i en alder av 50! Han er alt jeg har drømt om, fatter ikke at jeg ikke fant han tidligere! 🥰

Anonymkode: 2c7e0...7e9

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...