Gå til innhold

Dokumentaren Making a murderer (Steven Avery)

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

True crime (Netflix)

mannen som ble uskyldig dømt to ganger, for to ulike hendelser. Begge der politiet har planter bevis, og i siste saken ble også nevøen hans uskyldig dømt.

Noen andre som har sett denne? Jeg er faktisk helt sjokkert, og er enig i han ene som sa «jeg håper han er skyldig, for ingen fortjener dette».

Dette var en veldig god dokumentar filmet over flere år. Virkelig verdt å se, men man mister all tillit til både politiet og rettssystemet i usa. 

Endret av Alice Ra
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Redigert: endret overskrift

Endret av Alice Ra
Skrevet

Jeg så den når den kom ut. Den gjorde inntrykk ja. Jeg er også enig i han som sa at han håpte at han var skyldig. Noe annet er bære fælt.

• Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (53 minutter siden):

Jeg så den når den kom ut. Den gjorde inntrykk ja. Jeg er også enig i han som sa at han håpte at han var skyldig. Noe annet er bære fælt.

Nå er sesong to kommet ut, den er virkelig verdt å se! 

jeg håper virkelig hele politistasjonen, sheriffen og statsadvokaten må tilbringe resten av livet sitt i fengsel! Verre mislighold av stilling finnes ikke! Dette er ren og skjær ondskap.

Skrevet
Alice Ra skrev (16 minutter siden):

Nå er sesong to kommet ut, den er virkelig verdt å se! 

jeg håper virkelig hele politistasjonen, sheriffen og statsadvokaten må tilbringe resten av livet sitt i fengsel! Verre mislighold av stilling finnes ikke! Dette er ren og skjær ondskap.

Kom ikke sesong to også for noen år siden? Mener jeg har sett den også. Uansett - fæl historie, uansett om han er skyldig eller ikke.

• Liker 2
Skrevet

Har sett den, ja. Helt ufattelig.

Skrevet

Ble litt mer uklart etter hypen rundt dokumentaren la seg, om hvorvidt han er uskyldig eller ikke. Ble engasjert da den kom ut (er det ca 10 år siden?).  Men syns hele familien er ufordragelig som faen nå 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...