AnonymBruker Skrevet 25. juli #1 Skrevet 25. juli Jeg er 30 år gammel og har ligget med to stykker. Jeg kjenner på mye skam. Han ene var min kjæreste og det angrer jeg ikke på, men han andre var bare en flørt/situationship. Jeg har alltid tenkt at jeg bare skal ligge sammen med noen jeg har vært sammen med. Jeg kjenner myr på skam og skulle ønske at det ikke hadde skjedd. Jeg har bevist holdt meg unna dating, for jeg frykter at jeg vil møte på en mann som kommer til å synes at det var dårlig gjort av meg å ligge med noen jeg ikke har vært sammen med. Jrg vet ikke helt hvordan jeg skal komme meg videre over denne skammen. Jeg har alltid tenkt at å ligge sammen er "forbeholdt" forhold. Føler jeg har gått imot mine egne verdier. Anonymkode: 04d1c...686
Katten.2.0 Skrevet 25. juli #2 Skrevet 25. juli Du kommer til å møte på menn som kan ha slike holdninger. Men vet du hva fordelen er? Du trenger ikke involvere deg med dem. Menn som ikke takler at partneren sin har hatt et par partnere en gang er ikke trygg nok på seg selv til å være en god partner selv. En annen ting er at ens verdier endrer seg med alderen. Skulle jeg holdt meg selv til samme verdier og standarder til alt i livet som jeg hadde som tenåring, så ville jeg slitt med mye negative tanker. Jeg synes ikke du har gjort noe galt, men det er jo kun du som kan straffe deg for dine egne handlinger - så det er opp til deg om du gjør det. 2 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli #3 Skrevet 25. juli Ligging er bra og man trenger erfaring. Ellers blir du dørgende kjedelig i et forhold. Anonymkode: b45c3...23e 3
lilladiode Skrevet 25. juli #4 Skrevet 25. juli Hvorfor skammer du deg? Livet er for kort til å henge seg opp i bagateller og bruke andre sitt moralske kompass for å dømme seg selv. En mann som bryr seg om deg, henger seg ikke opp i småtteri om livet ditt. Aksepter deg selv for den du er. 6
Fossegrimen Skrevet 26. juli #5 Skrevet 26. juli Har du gjort noko gale? Har du skada nokon? Ikkje? Da er det heller ikkje noko å skjemmast over. Livet er for kort til å halde på som det her. 5 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #6 Skrevet 26. juli Jeg også angrer på flere av de jeg har ligget med. Men det har ingen betydning. Du trenger ikke å opplyse om det til noen som helst. Anonymkode: 32833...36a 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #7 Skrevet 26. juli La nok ned ett par jeg aldri hadde ligget med hvis selvtilitten var bedre. Men angre? Nei Anonymkode: 09d6d...2cd
AnonymBruker Skrevet 28. juli #8 Skrevet 28. juli Jeg hadde skjønt det om du hadde ligget med 15+, men 2 stk i en alder av 30 er da ingenting… Anonymkode: 9fa3a...550 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli #9 Skrevet 28. juli Er nok et par der jeg kunne vært foruten, men absolutt ikke noe jeg mister nattesøvn over, har ikke hatt så mange partnere. Anonymkode: fa95d...242
AnonymBruker Skrevet 30. juli #10 Skrevet 30. juli Gjort er gjort... Men det er viktig å lære av sine feil, og derved bli et klokere menneske. Mennesker som gjør de samme tabbene om og om igjen er ikke særlig attraktive. Anonymkode: 60a47...77f 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #11 Skrevet 30. juli Det er helt meningsløst, grunnløst og fullstendig uhensiktsmessig å tenke på i det hele tatt. Ingen ting å angre på, ingen ting å tenke på, ingen ting å skamme seg over. Og absolutt ingen ting du behøver å fortelle til noen, verken dater, kjærester, fremtidige ektemenn eller oss. Det er din privatsak, og det spiller ingen rolle for noen, ei heller for deg. Du er overhodet ikke noe annerledes om du hadde vært uten sexerfaring, eller om du hadde hatt sex med 20 stykk. Det har ikke forandret deg på en flekk. Slutt med de negative og tullete tankene der. Anonymkode: 76c7a...8d5 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #12 Skrevet 30. juli Kan ikke svare deg på akkurat det der. Kun ligget med de jeg ønsker da jeg har ønsket. Årsaken er at jeg har hørt om andre i din situasjon.... Mange påstår at man ikke tar lærdom av andres feil,er ikke enig der.... Anonymkode: 0abf1...098
AnonymBruker Skrevet 30. juli #13 Skrevet 30. juli Ingen har noe med hvem du har hatt deg med annet enn du. Det er mellom deg og deg, kun deg. Potensielle fremtidige partnere har ikke noen som helst form for eierskap til din seksualitet hverken nå eller i fremtiden. De som evt måtte forsøke å moralisere eller synse noe er det virkelig bare å avskrive for de er ikke riktig navla. De fortjener ikke å være rundt deg engang. Enkelt og greit. Anonymkode: 50fad...751 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #14 Skrevet 30. juli Det høres ikke normalt ut, sliter du med psyken generelt? Anonymkode: 1590b...63c 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #15 Skrevet 30. juli lilladiode skrev (På 25.7.2026 den 20.20): Hvorfor skammer du deg? Livet er for kort til å henge seg opp i bagateller og bruke andre sitt moralske kompass for å dømme seg selv. En mann som bryr seg om deg, henger seg ikke opp i småtteri om livet ditt. Aksepter deg selv for den du er. mange kvinner angrer seg fordi det får mentale , psykiske konsevenser. Samtidig som at menn ikke godtar høy bodycount eller skløtter Anonymkode: 6f3bb...e1b
AnonymBruker Skrevet 30. juli #16 Skrevet 30. juli Skam over å ha hatt sex med to stykker som 30? Kommer du fra bredeste bibelbelte..? Jeg er 40 og har vært i forhold 15 år. Totale antallet er vel rundt 10, tror jeg. Ikke viktig informasjon å huske for meg Anonymkode: eb66f...741
AnonymBruker Skrevet 30. juli #17 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): mange kvinner angrer seg fordi det får mentale , psykiske konsevenser. Samtidig som at menn ikke godtar høy bodycount eller skløtter Anonymkode: 6f3bb...e1b Man har ikke noen plikt til å avlegge rapport om hvor mange man har ligget med. Kan ikke huske at jeg hørte at dette var en problemstilling på 90-/00-tallet. På visse områder går verden tydeligvis bakover. Anonymkode: 8261f...f99 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #18 Skrevet 30. juli Jeg er godt voksen, har ligget med 12 stk, 10 av dem kunne jeg egentlig godt å unngått da det ikke ga meg særlig mye. Men å angre, nei, hvorfor skulle jeg det? Man kan ikke gå rundt og angre og skamme seg over alt mulig, det kommer ingenting godt ut av det og er dessuten veldig uheldig for helsa. Anonymkode: 17f5e...365
AnonymBruker Skrevet 30. juli #19 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (På 25.7.2026 den 20.13): Jeg er 30 år gammel og har ligget med to stykker. Jeg kjenner på mye skam. Han ene var min kjæreste og det angrer jeg ikke på, men han andre var bare en flørt/situationship. Jeg har alltid tenkt at jeg bare skal ligge sammen med noen jeg har vært sammen med. Jeg kjenner myr på skam og skulle ønske at det ikke hadde skjedd. Jeg har bevist holdt meg unna dating, for jeg frykter at jeg vil møte på en mann som kommer til å synes at det var dårlig gjort av meg å ligge med noen jeg ikke har vært sammen med. Jrg vet ikke helt hvordan jeg skal komme meg videre over denne skammen. Jeg har alltid tenkt at å ligge sammen er "forbeholdt" forhold. Føler jeg har gått imot mine egne verdier. Anonymkode: 04d1c...686 Du har gode verdier og de verdiene synes jeg du skal ta vare på. Sex er så dyptgripende i manges følelsesliv og en så viktig del av et parforhold at den aktiviteten er det dumt å "sløse bort" på folk du ikke har et romantisk forhold til. Deler så absolutt dine verdier her. Men det som har skjedd, har skjedd, og det må du bare leve med. Som regel blir det litt lettere ettersom tiden går og du får større avstand til hendelsen. Det kan også hjelpe om du lover deg selv at dette var en tabbe og et engangstilfelle og at det aldri skal skje igjen. Med dette som bakgrunn, må du bare leve livet videre som best du kan. Og så trenger du jo ikke å fortelle nye bekjentskaper hvem du har ligget med. En ny mann kan ikke kreve å få vite alt om dine tidligere kjærester og seksuelle møter. Det er en privatsak som du ikke trenger å dele med noen. Om han krever det, tenker jeg det er et "rødt flagg". Anonymkode: d0132...40e 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli #20 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (22 minutter siden): mange kvinner angrer seg fordi det får mentale , psykiske konsevenser. Samtidig som at menn ikke godtar høy bodycount eller skløtter Anonymkode: 6f3bb...e1b Hun har jo ikke det uansett Anonymkode: 90136...2e4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå