AnonymBruker Skrevet 25. juli #1 Skrevet 25. juli Hei! Jeg har lenge vurdert å ta elektro, men ønsker å gjøre det privat. Altså ikke dra på skolen. Er det noen som har erfaring med det? Den skriftlige delen klarer jeg, men den praktiske eksamen vg1 og vg2 blir nok mer utfordrende. Har noen vært i samme båt? Takk! Anonymkode: d77de...e3d
AnonymBruker Skrevet 25. juli #2 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Jeg har lenge vurdert å ta elektro, men ønsker å gjøre det privat. Altså ikke dra på skolen. Er det noen som har erfaring med det? Den skriftlige delen klarer jeg, men den praktiske eksamen vg1 og vg2 blir nok mer utfordrende. Har noen vært i samme båt? Takk! Anonymkode: d77de...e3d Hjelpearbeider i 4-5år , men må vel innom skolen en dag i uken eller annenhver uke. Anonymkode: 2a5ad...7c7
Helliuhell Skrevet 26. juli #3 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hjelpearbeider i 4-5år , men må vel innom skolen en dag i uken eller annenhver uke. Anonymkode: 2a5ad...7c7 Men vet du om noen som har gjort det som privatist?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå