Violetta Skrevet 25. juli #21 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor mener du bobil kun er for godt voksne? Mange familier med detv Anonymkode: 05272...bad Fordi det stort sett er dem det fungerer for. Med campingvogn har man mer plass til bagasje og mer bevegelsesfrihet. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #22 Skrevet 25. juli All slags folk. Virkelig all slags folk. Også friluftsfolk. Varierer mye mellom campingplasser hva slags folk som er der, og man finner etterhvert sine favorittplasser. Hva med å leie vogn eller bobil og teste før dere kjøper noe? Vi foretrekker bobil, men da er man mer bundet hver plass ja. Men det gir mer fleksibilitet i valg av camping, vi har en liten bil. Anonymkode: afd58...b44
AnonymBruker Skrevet 25. juli #23 Skrevet 25. juli Vi har bobil, men ikke barn. Ulempen med bobil er at alt må pakkes ned når en skal kjøre. Så akkurat det er litt styrete hvis en bare skal f.eks. på butikken. Tror med barn fungerer vogn bedre. Dere kan jo evt. leie for å teste ut. Anonymkode: 90169...342 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli #24 Skrevet 25. juli Violetta skrev (1 time siden): Fordi det stort sett er dem det fungerer for. Med campingvogn har man mer plass til bagasje og mer bevegelsesfrihet. Helt uenig , det fungerer også fint for familier med barn Anonymkode: 05272...bad
AnonymBruker Skrevet 25. juli #25 Skrevet 25. juli Vi elsker campinglivet! Veldig fint alle stedene vi har campet mtp barna. De får seg veldig lett venner og er ute og leker hele dagen. Ikke vært plaget med høy alkolholføring der vi har vært. Anbefaler campingvogn fremfor bobil da man blir litt friere av å kunne plassere campingvogna og kjøre på butikken, på utflukter i nærområde etc. Anonymkode: ba125...674 2
Violetta Skrevet 26. juli #26 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvorfor mener du bobil kun er for godt voksne? Mange familier med detv Anonymkode: 05272...bad AnonymBruker skrev (9 timer siden): Helt uenig , det fungerer også fint for familier med barn Anonymkode: 05272...bad Det er sjelden barnefamilier på bobilplasser. Det fungerer sikkert med helt små barn, men når de kommer i skolealder vil jeg si at campingvogn fungerer bedre. 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli #27 Skrevet 26. juli Har vært masse på camping om sommrene. Enten leid hytte eller bodd i telt Vært på mange ulike campingplasser og det er kun 1 campingplass jeg aldri drar tilbake til, og det er Piteå Havsbad. Der var det endel fyll, fest og bråk. Ellers har det vært veldig rolig. Anonymkode: acd68...66c
Sofakona Skrevet 26. juli #28 Skrevet 26. juli Violetta skrev (5 minutter siden): Det er sjelden barnefamilier på bobilplasser. Det fungerer sikkert med helt små barn, men når de kommer i skolealder vil jeg si at campingvogn fungerer bedre. Enig...vi har vært 17 dager på campingplassen nå( 2 forskjellige) og ingen av bobiler hadde barn med seg 2 voksne og hund..det var de som eide Bobil Alle andre hadde campingvogn/ telt/ camp lett 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #29 Skrevet 26. juli Violetta skrev (16 minutter siden): Det er sjelden barnefamilier på bobilplasser. Det fungerer sikkert med helt små barn, men når de kommer i skolealder vil jeg si at campingvogn fungerer bedre. Fordi kun bobilplasser ikke er det samme som campingplasser, man drar på campingplasser med barn, selv med bobil. Er mer tilrettelakt fritid enn bobilplass. Anonymkode: d74d2...dee
Violetta Skrevet 26. juli #30 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi kun bobilplasser ikke er det samme som campingplasser, man drar på campingplasser med barn, selv med bobil. Er mer tilrettelakt fritid enn bobilplass. Anonymkode: d74d2...dee Det er mulig. Jeg ser uansett sjelden barnefamilier i bobil. Vi bruker både campingplasser og bobilplasser. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #31 Skrevet 26. juli Violetta skrev (24 minutter siden): Det er sjelden barnefamilier på bobilplasser. Det fungerer sikkert med helt små barn, men når de kommer i skolealder vil jeg si at campingvogn fungerer bedre. Kan kan jo selvfølgelig parkere på en campingplass med bobil...? 😅 Og jo, det er absolutt mange med barn i bobil også. Jeg tror rett og slett dere har fulgt dårlig med hvis dere ikke så noen barn i bobil på 17 dager. Vi reiser med bobil med barn, og det er mange med barn i bobil. Ser ut som sammenhengen er at bobilen er større jo eldre man er, og vi "unge" med barn reiser i små bobiler. Trangt skal det være. 😆 Fordelen med bobil er at det er enklere å kjøre rundt med, og at man også kan stå på bobilparkeringer. Vi har stått parkert på mange fine havner rundt omkring (typisk at det er der bobilparkeringene er), som Hidra, Borhaug, Aarhus, Arendal. Heldig gøy å kunne veksle mellom å bo sånn og på campingplass. Ønsker man å bli værende lengre tid om gangen og heller ha en fast base er vogn bedre, men det liker ikke vi. Vi vil reise rundt og ikke være avhengige av å finne campingplass hver eneste natt. Anonymkode: afd58...b44
Violetta Skrevet 26. juli #32 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan kan jo selvfølgelig parkere på en campingplass med bobil...? 😅 Og jo, det er absolutt mange med barn i bobil også. Jeg tror rett og slett dere har fulgt dårlig med hvis dere ikke så noen barn i bobil på 17 dager. Anonymkode: afd58...b44 Selvfølgelig, jeg har jo også skrevet at vi gjør det. Jeg skrev at det er sjelden, ikke at vi ikke så noen.
AnonymBruker Skrevet 26. juli #33 Skrevet 26. juli Violetta skrev (1 minutt siden): Selvfølgelig, jeg har jo også skrevet at vi gjør det. Jeg skrev at det er sjelden, ikke at vi ikke så noen. Vi ser andre barn i bobil hver eneste gang vi er på tur, året rundt, så det er godt gjort at det er sjelden. Særlig utenlandske turister reiser mye med barn i bobil, og folk som er ute for å oppleve friluft. Veldig mange surfere med barn og bobil. Anonymkode: afd58...b44
Violetta Skrevet 26. juli #34 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi ser andre barn i bobil hver eneste gang vi er på tur, året rundt, så det er godt gjort at det er sjelden. Særlig utenlandske turister reiser mye med barn i bobil, og folk som er ute for å oppleve friluft. Veldig mange surfere med barn og bobil. Anonymkode: afd58...b44 Ok.
AnonymBruker Skrevet 26. juli #35 Skrevet 26. juli Violetta skrev (1 time siden): Det er sjelden barnefamilier på bobilplasser. Det fungerer sikkert med helt små barn, men når de kommer i skolealder vil jeg si at campingvogn fungerer bedre. Å jeg sier det fungerer helt fint med skolebarn også , heldigvis Anonymkode: 05272...bad
AnonymBruker Skrevet 26. juli #36 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi ser andre barn i bobil hver eneste gang vi er på tur, året rundt, så det er godt gjort at det er sjelden. Særlig utenlandske turister reiser mye med barn i bobil, og folk som er ute for å oppleve friluft. Veldig mange surfere med barn og bobil. Anonymkode: afd58...b44 Enig. Anonymkode: 05272...bad
AnonymBruker Skrevet 26. juli #37 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi kun bobilplasser ikke er det samme som campingplasser, man drar på campingplasser med barn, selv med bobil. Er mer tilrettelakt fritid enn bobilplass. Anonymkode: d74d2...dee Jepp , dette og det er det flere som gjør Anonymkode: 05272...bad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå