AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 15:33 #1 Skrevet lørdag kl. 15:33 Samboeren min ba meg låse opp telefonen sin, noe jeg gjorde. Idet den låste opp ser jeg at han har fått en snap fra en tidligere flamme fra før min tid. Jeg vurderte å ikke nevne det, men sa til slutt ifra til han at han hadde fått en snap av henne. Og han sa at jeg bare kunne åpne den om jeg ville. Jeg sa at det føler jeg null behov for og at jeg bare ville gi han beskjed om det. Så ble vi sittende i stillhet ei stund, han prøvde å skifte tema men jeg var ikke i humør til å småprate om andre ting. Har en vond magefølelse, men er usikker på om jeg skal si noe mer om det eller ikke. Han snapper jo hvem han vil, tydeligvis. Men jeg har ikke noe behov for å snappe tidligere sexpartnere. Og det har han. Anonymkode: c6412...656
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:08 #2 Skrevet lørdag kl. 16:08 Han sa du bare kunne åpne den?Ikke mye å skjule da? Men hvorfor har han tidlgiere flamme der som sender snap? Anonymkode: 3eec4...eaa 4 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:13 #3 Skrevet lørdag kl. 16:13 Det er ikke bare at de har streak da? For mange er jo det en greie. Kjæresten min har veldig mange folk på snap og streak med omtrent alle. Han tekster veldig få, det er kun snakk om den streaken. Anonymkode: 5417c...f0b
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:14 #4 Skrevet lørdag kl. 16:14 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke bare at de har streak da? For mange er jo det en greie. Kjæresten min har veldig mange folk på snap og streak med omtrent alle. Han tekster veldig få, det er kun snakk om den streaken. Anonymkode: 5417c...f0b De skal sikkert diskutere bøker eller frimerker. Anonymkode: 7a8d3...bdc 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:18 #5 Skrevet lørdag kl. 16:18 Jeg hadde sagt at jeg synes det er skikkelig spesielt og at det føltes ubehagelig. Jeg ville ikke åpnet den, men jeg ville sagt at han står fritt til å velge å åpne den foran meg eller ikke. Anonymkode: 5e384...4dc 5
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:22 #6 Skrevet lørdag kl. 16:22 Hva er det med voksne mennesker og streak da? Anonymkode: af7e8...e0b 16 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:29 #7 Skrevet lørdag kl. 16:29 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Han sa du bare kunne åpne den?Ikke mye å skjule da? Men hvorfor har han tidlgiere flamme der som sender snap? Anonymkode: 3eec4...eaa Ikke sikkert han har noe å skjule. Jeg håper jo ikke det, liksom. Forstår ikke hvorfor han har henne der. Anonymkode: c6412...656
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:38 #8 Skrevet lørdag kl. 16:38 Kontakt men tidligere seksuell flørt, synes ikke jeg passer i et forhold. Har du andre grunner til dårlig magefølelse? Du må si hvordan du føler. Tar han deg seriøst, viser forståelse for dine følelser og sier han skal fjerne henne på Snap, så hadde jeg lagt det bak meg. Anonymkode: 1a2a7...215 4 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:59 #9 Skrevet lørdag kl. 16:59 Dette er over grensene dine. Det kan du si fra om. Hvis han ikke respekterer det, så vet du hvor han står… Anonymkode: e9de5...552 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:10 #10 Skrevet lørdag kl. 17:10 Er jo grønt flagg at han sier du kan åpne og lese. Rødt flagg at du ikke visste at de hadde kontakt. Her forteller vi hverandre alt mht kontakt med ekser. Ingen av oss har kontakt med ekser. Anonymkode: 3665c...335 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:21 #11 Skrevet lørdag kl. 17:21 AnonymBruker skrev (1 time siden): Samboeren min ba meg låse opp telefonen sin, noe jeg gjorde. Idet den låste opp ser jeg at han har fått en snap fra en tidligere flamme fra før min tid. Jeg vurderte å ikke nevne det, men sa til slutt ifra til han at han hadde fått en snap av henne. Og han sa at jeg bare kunne åpne den om jeg ville. Jeg sa at det føler jeg null behov for og at jeg bare ville gi han beskjed om det. Så ble vi sittende i stillhet ei stund, han prøvde å skifte tema men jeg var ikke i humør til å småprate om andre ting. Har en vond magefølelse, men er usikker på om jeg skal si noe mer om det eller ikke. Han snapper jo hvem han vil, tydeligvis. Men jeg har ikke noe behov for å snappe tidligere sexpartnere. Og det har han. Anonymkode: c6412...656 Det er en gammel flamme som sender snap til ham, men det betyr jo ikke at ham "har behov" for å snappe med henne. Snakk med mannen. Er det uviktig for ham, så sletter han dersom det er så ubehagelig for deg. Det er jo slett ikke sikkert at han forstår hvordan det påvirket deg. Han sa jo at du bare kunne åpne den, og da vil jeg tro at han ikke har noe å skjule. Anonymkode: 30f0b...d26
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:23 #12 Skrevet lørdag kl. 17:23 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Kontakt men tidligere seksuell flørt, synes ikke jeg passer i et forhold. Har du andre grunner til dårlig magefølelse? Du må si hvordan du føler. Tar han deg seriøst, viser forståelse for dine følelser og sier han skal fjerne henne på Snap, så hadde jeg lagt det bak meg. Anonymkode: 1a2a7...215 Største grunn til dårlig magefølelse er at han var utro mot eksen sin sammen med hun han i dag snappet med. De er kollegaer og hadde et forhold bak eksens rygg før jeg kom inn i bildet. Anonymkode: c6412...656 4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:35 #13 Skrevet lørdag kl. 17:35 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Er jo grønt flagg at han sier du kan åpne og lese. Rødt flagg at du ikke visste at de hadde kontakt. Her forteller vi hverandre alt mht kontakt med ekser. Ingen av oss har kontakt med ekser. Anonymkode: 3665c...335 Ikke nødvendigvis grønt flagg. Kan være manipulasjonsteknikk, for manipulatorer vet at det er slik vi vil tenke og derfor ikke ta oppfordringen om å sjekke snappen. Anonymkode: 34444...c89 4 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:48 #14 Skrevet lørdag kl. 17:48 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kontakt men tidligere seksuell flørt, synes ikke jeg passer i et forhold. Har du andre grunner til dårlig magefølelse? Du må si hvordan du føler. Tar han deg seriøst, viser forståelse for dine følelser og sier han skal fjerne henne på Snap, så hadde jeg lagt det bak meg. Anonymkode: 1a2a7...215 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Største grunn til dårlig magefølelse er at han var utro mot eksen sin sammen med hun han i dag snappet med. De er kollegaer og hadde et forhold bak eksens rygg før jeg kom inn i bildet. Anonymkode: c6412...656 Svarte feil innlegg Anonymkode: c6412...656
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:59 #15 Skrevet lørdag kl. 19:59 Jeg fikk melding fra en tidligere tinder-date som jeg lå led i en periode her om dagen. Han ville ha råd/hjelp etter noe alvorlig hadde skjedd og det er innefor min kompetanse på jobb. Har ikke kontakt med han ellers. Vi har kanskje snakket 3-4 ganger på 10 år. Hadde mannen min blitt sur for det hadde jeg faktisk bare ledd av han. Anonymkode: 20c8e...f00
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:21 #16 Skrevet lørdag kl. 20:21 Menn gjør sjeldent sånn uten å håpe på å få seg noe. Anonymkode: 7a8d3...bdc 4 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:36 #17 Skrevet lørdag kl. 20:36 Snakka med han om det. Sa jeg synes det var ubehagelig og det første han sa var at han forsto det. De har (ifølge han) snappa om helt dagligdagse ting. Anonymkode: c6412...656
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:05 #18 Skrevet lørdag kl. 21:05 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fikk melding fra en tidligere tinder-date som jeg lå led i en periode her om dagen. Han ville ha råd/hjelp etter noe alvorlig hadde skjedd og det er innefor min kompetanse på jobb. Har ikke kontakt med han ellers. Vi har kanskje snakket 3-4 ganger på 10 år. Hadde mannen min blitt sur for det hadde jeg faktisk bare ledd av han. Anonymkode: 20c8e...f00 Hvorfor har du tilfeldig kontakt fremdeles med et tilfeldig ligg, det lurer jeg på. Anonymkode: 3b988...750 2 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:06 #19 Skrevet lørdag kl. 21:06 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Snakka med han om det. Sa jeg synes det var ubehagelig og det første han sa var at han forsto det. De har (ifølge han) snappa om helt dagligdagse ting. Anonymkode: c6412...656 Hvis han virkelig forstod det så hadde han ikke gjort det lenger. En hver oppegående person sletter gamle ligg fra kontaktsider (steder man chatter). Han har henne på gress til dere har gråværsdager. Fint å ha noen man kan trøste seg med. Anonymkode: 3b988...750 2 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:08 #20 Skrevet lørdag kl. 21:08 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Største grunn til dårlig magefølelse er at han var utro mot eksen sin sammen med hun han i dag snappet med. De er kollegaer og hadde et forhold bak eksens rygg før jeg kom inn i bildet. Anonymkode: c6412...656 Du burde ikke tenke ett sekund til. Du burde bare gå. Klart de enten holder på eller kommer til å holde på.... Anonymkode: 3b988...750 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå