Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en baby på 8 mnd , men får mer og mer avsmak mot far. Forferdelig permisjon, regner dager til barnet kan starte i barnehagen slik at jeg ikke trenger hjelp lengre.vi bodde ikke sammen ved fødsel , men har vært så dum å la han flytte inn nå. For og unngå krøll med Nav. Vet jeg var dum som fikk barn med han. Er i 40 årene og trodde jeg var for gammel. Har ingen unger så barnet er jo på en måte ønsket. Lyst å avslutte dette uten drama , men han kommer nok ikke til å bli enkel ..hjelp

Anonymkode: 950f2...c6f

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fortell mer.

Er det rus eller seksuelle handlinger fra barnets far sin side?

Anonymkode: 66da1...48e

Skrevet

På hvilken måte trenger du hjelp fra han? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.7.2026 den 14.11):

Har en baby på 8 mnd , men får mer og mer avsmak mot far. Forferdelig permisjon, regner dager til barnet kan starte i barnehagen slik at jeg ikke trenger hjelp lengre.vi bodde ikke sammen ved fødsel , men har vært så dum å la han flytte inn nå. For og unngå krøll med Nav. Vet jeg var dum som fikk barn med han. Er i 40 årene og trodde jeg var for gammel. Har ingen unger så barnet er jo på en måte ønsket. Lyst å avslutte dette uten drama , men han kommer nok ikke til å bli enkel ..hjelp

Anonymkode: 950f2...c6f

Bare gjør det fort og brutalt. Jeg måtte også dumpe eksen når hun var gravid 9. mnd 

Anonymkode: 4417c...72d

Skrevet

Skulle ha gått for donor.

Anonymkode: bd9d1...efe

Skrevet

Hvorfor ikke gå fra han? Hva tilfører han livet ditt? skjønner ikke hvorfor du utsetter sånn når du åpenbart mistrives så til de grader. 

Anonymkode: 8416c...55e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...